Vraag

zou ik dit vaker gaan doen

  • 29 March 2024
  • 6 reacties
  • 97 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Vanmiddag tijdens het hardlopen heb ik voor het eerst enkel in een sport bh een stukje wezen hardlopen. Normaal doe ik dit alleen op de atletiek club en doe ik het zelfs met temperaturen van -5 tijdens trainingen swinters. Maar nu deed ik het voor het eerst op straat ik merkte wel een beetje dat er veel mensen naar me keken. 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Als jij dat wilt gewoon lekker doen. De enige reden waarom ze je aankijken is omdat je in een bh hardloopt terwijl het -5 is. Maar in de zomer gaat dat wel weer weg

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 4
Badge +3

Hey ja als je het fijn vind zou je ik je aanraden om het vaker te doen. Het belangrijkste aan hardlopen is dat je comfortabel kan Hardlooen in de kleding waar je in hardlooptt. Tuurlijk gaan mensen staren als je in -5 in alleen een sportbh gaat rennen maar hey who cares what other people think? Laat ze staren en ga lekker hardlopen in wat je wilt meis! You do you

 

Reputatie 6
Badge +2

Doe wat jou fijn lijkt!

Met -5 jou aanstaren, is niet gek.

Ik ken meerdere mensen die dat doen, ik ging eens hardlopen met mijn nicht, en ergens halverwege sprongen we de rivier in.

Trek je gewoon niks van anderen aan!

Reputatie 7
Badge +12

Hey, doe gewoon wat je zelf fijn vind  met sporten. Ik train ook in korte broek en shirtje en hardlopen doe ik ook zo. Kan toch best? Laat ze maar kijken :) ik ken dat en negeer het.

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +5

Hii @A.B.Anoniem!

Ben het helemaal eens met wat de anderen ook zeggen! Draag lekker waar jij je goed en fijn bij voelt en laat iedereen maar lekker denken wat ze willen! Gewoon negeren en wees lekker jezelf!😊

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 3
Badge +1

Heyy @A.B.Anoniem
Als jij het fijn vind om alleen in een sport bh hard te lopen, is dat prima. Mensen vinden het wss alleen een beetje vreemd omdat het -5 is. Maar in de zomer wordt dat weer minder. Ik zou gwn doen waar jij je fijn in voelt. En ze kunnen wel kijken, maar als diezelfde personen je 2 weken later zouden zien, herkennen ze je wss niet eens meer. 

Maar let wel op, er lopen tegenwoordig echt eel veel creeps rond. En je wilt niet dat je op diegenes telefoon staat met zichtbare borsten. Dus let wel op dat je het niet te bond maakt. Dek je wel een beetje af. 

~Anonymous1207

Reageer