Skip to main content

Hey allemaal!

Ik heb al een tijdje niet meer op KT gezeten. en er zijn een paar dingen veranderd de laatste tijd, de grootste is dat ik voortaan op een zorgboerderij zit. Ik moest daar heen omdat het beter was voor mij, dat hebben mijn ouders, school en artsen beslist. ik heb het daar heel leuk, ze hebben een hond, kat, kippen, konijnen en veel koeien. Je kan daar tekenen en knutselen en timmeren of de dieren verzorgen.

ik ga dus op een paar dagen in de week daar die zorgboerderij nadat ik klaar ben op school (altijd na 2,5 uur) 

dit hele idee was een korte oplossing omdat ik maar zo kort naar school ging en over een paar maanden of een jaar naar een andere school ga, dus als ik naar een andere school ga moet ik stoppen met de zorgboerderij. Nou ben ik dus zo'n persoon dat als ik aan dingen gehecht wordt vind ik het lastig om het los te laten. Nou duurt dat wel eventjes voordat ik weg gaat, maar ik zit al over de negatieve dingetjes na te denken die in de toekomst gebeuren.

ik hoop dat ik het gw achter me laat maar dat lukt moeilijk dus miss heeft iemand tips?

Fijne dag nog en de groetjes + een knuf van @Kingboy  👑⚜️🤠

Hai,

wat fijn dat je het daar naar je zin hebt😊 hmm vind dit wel een lastige dus hoop dat iemand anders ook nog een tip voor je heeft, ik denk dat je het in het begin wel erg zal missen maar als je het op je nieuwe school fijn hebt dat gemis wel minder word.

Zijn er ook andere kinderen waar je goed mee kan daar? kan je daar dan misschien contact mee houden?

Liefs van mij🤗

Hey @Cantaloupe !

Er zijn idd kinderen ook op de zorgboederij maar ik doe vooral dingen met de volwassene want ik kan moeilijk met leeftijdgenoten om gaan omdat ik dat lastig vind, maar ik ga wel soms/vaak met hun om (bvb tikkertje of verstoppertje) maar de meeste zijn onder mijn leeftijd. er zijn ook 2 meiden die net zo oud zijn als mij, Maar ik ben meer met hun een kennis dan een vriend 😅

Groetjes van mij een een fijne dag + een knuf van @Kingboy  🤠⚜️👑

Reageer