Skip to main content
Vraag

zomervakantie ‘24

  • 18 February 2024
  • 21 reacties
  • 479 Bekeken

Hallo allemaal 

wat gaan jullie deze zomervakantie doen, en waar gaan jullie heen? Land… huisje…. Camping…activiteiten…enz.

 

Toevoeging van de Kindertelefoon: Benoem geen plaatsnamen, namen van campings etc. dan kunnen we jullie reacties helaas niet goedkeuren i.v.m. privacy. 

21 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik ga waarschijnlijk naar Slowakije en die landen dichtbij.

groetjes,

D3M9N

Reputatie 7
Badge +17

Wij moeten nog kijken

Reputatie 6
Badge +2

ik ga deze zomer met vrienden gewoon YOLO in Nederland. gewoon allemaal crazy sh!t gaan doen. 

beetje Outer Banks vibes zoiets.

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ik ga waarschijnlijk met zomerkamp (scouts) naar Luxemburg en met familie naar Tsjechië.  Veel zin in !

Liefs, Tover xxx

Reputatie 4
Badge +1

Ik ga naar Turkije en dan kan ik eindelijk mijn familie weer zien!

Hii! Volgens mij blijf ik dit jaar gewoon thuis in de zomervakantie maar we gaan vast wel leuke dingen doen ook al weet ik nu nog niet wat. Heb er wel zin in! Groetjess :)

Reputatie 6
Badge +3

Ik ga sws op scoutingkamp! :) Miss ook naar Amsterdam met mijn moeder?

Reputatie 7
Badge +4

Camping in frankrijk

Jij?

Hoi @Rick123

Ik ga naar Zweden in de zomervakantie.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +3

hey! 

ik ga de eerste week naar een camping in zeeland, de week daarna 2,5 week weg met mn ouders ook naar zeeland maar een andere camping, week 5 ponykamp en week 6 ben ik vrij!

greetz

@froggo.123 

Reputatie 6
Badge +1

Hey!

Wij gaan voor familiebezoek naar Brazilië! We verblijven in een appartement in een resort en we blijven vier weken. Ik heb er echt heel veel zin in :) Ik wens jullie allemaal nog veel plezier deze vakantie! 

Reputatie 7
Badge +5

Brazilië, dat klinkt wel heel chill en lekker 👍

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Rick123

Ik ga naar Zweden in de zomervakantie.

Liefs @NoahLovesYou 

Zweden lijkt mij ook zo mooi👍 heel veel plezier daar

Camping in frankrijk

Jij?

Wij gaan dit jaar 4 weken naar Kroatië naar een dkk

Reputatie 7
Badge +4

@Rick123 
Wat is een dkk als ik vragen mag

Reputatie 7
Badge +5

@Rick123 
Wat is een dkk als ik vragen mag

@Ann0 sorry moest fkk camping zijn🙈

Badge

@Rick123 He hoi ik ga naar spanje lekker zonnen op het strand. Ben nieuw hier en nieuwsgierig dus als je meer te weten wilt komen kijk voorla im me profiel

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  ik kan nog aanvullen dat we deze ook nog gaan doen! 

je verstaat er niks van denk ik en je hoeft ook niet het hele filmpje te kijken, maar je kunt aan het begin wel zien wat voor ding het is! Best vet lijkt mij !

Liefs Tover xx

Reputatie 4
Badge

Ik verlang er naar…

ik ga naar duitsland (zoals altijd😁)
maar het is daar zooo mooi!!!

Reputatie 7
Badge +5

Hey!  ik kan nog aanvullen dat we deze ook nog gaan doen! 

je verstaat er niks van denk ik en je hoeft ook niet het hele filmpje te kijken, maar je kunt aan het begin wel zien wat voor ding het is! Best vet lijkt mij !

Liefs Tover xx

Ziet er wel mooi uit daar

Reputatie 6
Badge +1

Hoii!

Ik ga eerst een weekje met vrienden naar zo’n grote villa in zuid Frankrijk en daarna nog een weekje naar de camping waar ik elk jaar kom! (Ook in zuid Frankrijk) Ik kom daar als sinds ik heel klein ben want mijn opa en oma hebben daar een huisje. We hebben daar ook vrienden en die gaan ook elk jaar!! Heb er heel veel zin in

xoxo

Reputatie 5
Badge +3

ik ga naar oostenrijk en voor de rest blijf ik in belgie

Reageer