Vraag

Zingen

  • 9 March 2019
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Badge
Ik denk dat k kan zingen maar k schaam me en als k alleen ben kan k het best wel goed iemand tips

3 reacties

Hey! Zingen is leuk. Ik doe het zelf ook en zing in een bandje. Wat is je vraag precies? Durf je niet voor anderen te zingen? Heb je je stem al een opgenomen om terug te horen?
Hoi

Je zingt graag, maar vindt het eng om dit in het bijzijn van anderen te doen. Zoals Sha voorstelde, zou je je stem kunnen opnemen. Die opname kan je beluisteren, je kan er eventueel van leren, en als je er tevreden over bent, zou je de opname kunnen doorsturen naar een vriend(in) of familielid. Hun feedback zou je zekerheid kunnen geven :)

Groetjes
Kenshin
Ik denk dat k kan zingen maar k schaam me en als k alleen ben kan k het best wel goed iemand tips

ik hou er ook van alleen ik durf niet mee te doen aan dingen zoals de voice en heb sinds dit jaar ook een uit weg gevonden ervoor ik zing afentoe op discord in een voice channel want dan ben ik anoniem maar als je wil zou willen meschien kan je als je wil en als je discord hebt het laten horen ben heel benieuwd naar je stem je bent onzeker dus nou gewoon anoniem ergens zingen of plaats een video van jezelf met een masker op en als je dat veel doet dan zal je merken dat het niet eng is hoor

suc6 hoop dat je er wat aan hebt groetjes

Reageer