Vraag

Zijn op deze forum jongeren met een zelfgemaakte land?

  • 15 May 2023
  • 11 reacties
  • 122 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi iedereen,

over mijn handtekening gesproken, hebben jullie een zelfgemaakte land? Ik ben wel een beetje nieuwsgierig!

Alvast bedankt!

Groetjes van EenTeddybeerFan!


11 reacties

ehmm. Ik snap hier echt geen sikkepit van…… Kan iemand effe vertellen wat er hier bedoelt wordt?

En wat is nu de vraag precies?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @EenTeddybeerFan,

 

ik heb even gezocht op 'fantasieland’ en ik kwam wel het volgende topic tegen, maar weet niet of die gebruiker nog actief is…

 

en geen idee of je hier ook iets aan hebt, want dit gaat meer over games volgens mij:

meer info hierover https://nl.wikipedia.org/wiki/Final_Fantasy

 

of is Cosplay misschien ook iets voor jou?

zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Cosplay

 

Veel plezier met alles te bedenken en maken in je eigen land, maarre ik hoop toch ook dat je weet dat Nederland en de wereld echt bestaat...maar lekker wegdromen in een land waar alles kan en mag omdat je het zelf bedacht hebt is natuurlijk niks mis mee 🙂

 

Oei, jij bent een kat en ik een muis….hopelijk gaat dat goed 😂

Ik vind hardlopen wel leuk, dus als het blijft bij dat jij achter me aan rent vind ik het wel soort van fun, maar mij niet opeten hè

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 3
Badge +1

Een zelfgemaakte land is een land die je zelf bedenkt, bijvoorbeeld educatietijden (in Kattenland is dat bijvoorbeeld bij kittens 12:00 tot 17:00, en puberkatten 07:00 tot 20:00), provincies (zoals Nieuw-Dunedin, ook in Kattenland), steden (zoals Lapulchin (rare naam voor een stad, maar dat is voor mij niet erg), media (tv- en radiozenders, kranten, tijdschriften, streamingsdiensten) en zelfs politieke partijen (zoals de Kitten Partij) samenstellen tot alles wat een land nodig heeft! 

En voor @MickeyMouse , natuurlijk gaat het goed! Ik weet ook wat cosplay is! Maar Final Fantasy.. is eigenlijk niets voor mij :(  En ik snap dat deze wereld echt is! :)

Hoop dat jullie het beter begrijpen!

Ik plaats nog een topic over Kattenlandse cultuur en de vraag over de cultuur van jullie zelf-bedachte land!

Groetjes van EenTeddybeerFan!

Reputatie 3
Badge +1

Hoi iedereen,

een zelfgemaakte land (of fantasieland) is een land die jullie zelf kunnen bedenken, zoals provincies, steden, winkelcentrums, scholen en rivieren (en nog meer) samenstellen. Je kan ook eigen cultuur, taal en zelfs media (tv- en radiozenders bijvoorbeeld) maken voor je eigen land! Waar ik de inspiratie van heb is de Dream Fiction Wiki op de Fandom-website, het meeste van artikel El Kadsre.

Hoop dat jullie het beter begrijpen!

Groetjes van EenTeddybeerFan!

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @EenTeddybeerFan,

 

het was mij al vanaf het begin duidelijk, maar sws bedankt voor de aanvulling.

Ben je er al lang mee bezig of pas aan begonnen?

 

Btw, wat is er met jouw reactie van 14.40 uur gebeurd?? Die waarin je mij tagde. Ik zie die reactie ineens niet meer. Wilde je 'm bewerken en zit die nu in de check of wat? Dan zal die straks wel weer een keertje terugkomen.

 

EDIT 1552:

opgelost, je reactie met wijziging is net terug geplaatst

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @MickeyMouse ,

eigenlijk ben ik er al lang mee bezig. En over die reactie, ik wou het bewerken!

Groetjes van EenTeddybeerFan!

 

Reputatie 5
Badge +1

@EenTeddybeerFan ,

Klinkt leuk! Ik claim Eekhoornland 😉. Nee hoor, ik heb geen land. Nou ja, niet echt. Ik ben nu wel met een "boek” bezig. Dat gaat over een land dat niet bestaat. Telt dat?

Het gaat mij daarbij wel meer over de personen als over het land. Ik heb ook niet echt over het land na gedacht, eerlijk gezegd. Dus als je nog een naam voor een hoofdstad weet. Want ik heb dat ooit wel nodig denk ik. Al vast bedankt! 

Over dat “boek” gesproken. Ik wou daar vandaag nog aan schrijven! De groeten!

-LittleMe

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @LittleMe, wat leuk dat je een eigen boek schrijft! Echt geweldig!

Maar ik weet helaas geen naam voor een hoofdstad… :(  . Ik ben wel bezig met knutselen. 

Ik wens je nog een fijne dag!

Groetjes van EenTeddybeerFan!

Reputatie 5
Badge +1

Succes met knutselen, wat maak je?

Jij ook nog een fijne dag verder! Vrienden?

xLittleMe

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @LittleMe ,

Ik ben bezig met een dino masker kopen (anders een KPN reclamebord) en dan verven.

Bedankt! Natuurlijk zijn we vrienden!

Groetjes van EenTeddybeerFan!

Reageer