zijn hier nog meer mensen die van de backstreet boys houden?

  • 26 April 2024
  • 4 reacties
  • 40 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

ummm ja i know ik ben best raar, maar ben gewoon bsb verslaafd :) mn favo nummers

 

i want it that way

as long as you love me

you're the one for me

if you want to be a good girl

 

het is 90's muziek dus je moet dr wel van houden😅

 

verder luister ik ook naar RAMMSTEIN, Autumn.J The rolling stones, p!nk miss montreal etc

 

byeeee 

 

smokey


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Mijn moeder was daar fan van toen ze jonger was en af en toe heeft ze nog wel eens een nummer op staan van ze. 😅 Ik vond het eerst nogal cringe maar het zijn eigenlijk oprecht wel goede nummers, haha. Maar het is ook niet zo dat ik het dagelijks op zet.

Wel veel Rammstein fans hier trouwens.

Reputatie 7
Badge +13

Hey! Volgens mij had mijn moeder daar ooit ook wat van, cd's ofzo. Later vlgs mij meer metal en rock. 

Haha @tim16  inderdaad! Misschien zelfs wel onder de moderators 😎😉 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @smokey ,

 

ja, mama was verliefd op Mark Owen. Ik had een keertje een oude schoolagenda van haar gezien met zo van

Oh Mark kusje kusje I love you Mark 💗💗 en papa vond die zwarte auto van Back for Good (als ik het goed zeg)  mooier als de liedjes geloof ik.

Toen ik een foto van Mark zag van toen vond ik 'm ook wel leuk, dus mama heeft wel smaak qua jongens

 

Sommige van de liedjes die je noemde ken ik wel en sommige vind ik ook wel leuk, maar ik luister er niet zo vaak naar.

 

Alleen als er een liedje op de radio is of dat mama iets van ze draait en zich dan compleet voor gek zet als ze zegt dat ze die dansjes best nog goed kan…. yeah right mama.. droom maar lekker verder en dan gaat ze soms ook playbacken in de keuken met de pepermolen als microfoon 

Mijn broers en ik moeten er wel om lachen hoor en iedereen van mijn familie zegt dat ik van mijn broers het meeste op mama lijkt…..ik krijg het dus nog zwaar, ben ik bang

Maar 90s muziek ik soms wel leuk. Gisteravond was dat programma van 90s op NPO over 2 Brothers on the 4th floor? of zoiets en ik vond "Dreams’ en 'Never Alone’ wel een lekkere beat hebben en heb ik met mama mee gedanst in de woonkamer

Dus ze hadden wel goeie muziek toen.

 

Doei.

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

 

Reputatie 4
Badge

Ik ken er niet zo veel maar I want it that way is de enige die ik ken. En het is ook meteen mijn favoriete liedje!!! Ik was een keer op schoolkamp met mijn vrienden en toen lag er midden in het bos een hele grote duikboot!!!!! We klommen op de boot en gingen een concert houden van dat liedje! Het was zoooo leuk🤗. Zelfs mijn broertje vind het leuk. 

Reageer