Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

zijn er nog meer meiden fan van auto's?

• 10 juni 2019
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Badge +1
ik wordt soms nog wel eens vreemd aangekeken als ik zeg dat ik auto's heel mooi vindt. het is denk ik gekomen omdat mijn vriendje al een rijbewijs heeft en een auto. en ik nog een paar maand moet wachten om te mogen lessen helaas. heb wel een stiekem rijles van mijn vriendje gehad op een industrieterrein. maar wat ik dus zo mooi vindt is aan auto's dat is met name het geluid hoe sportiever des te mooier en sportvelgen. ook verdiep ik me als mijn vriendje aan zijn auto sleutelt ik vindt dat dus ook interessant.

2 reacties

Reputatie 1
Badge
nee dat is helemaal niet raar ik ben er ook heel erg in geïnteresseerd en ik ben een meisje bij kwam het omdat ik in een klas met alleen maar jongens zit en we kijken dus vaak naar auto's ala we niks te doen hebben
Badge +1
dat is fijn om te horen dat er nog meer meiden dus geïnteresseerd zijn. wij gaan misschien een audi kopen nu al helemaal zin aan.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen