Skip to main content

Zijn er meer kinderen die ook gek zijn op watersporten?

• November 8, 2025
  • 6 reacties
  • 81 Bekeken

Seashell
Forum|alt.badge.img+5

Ik ben echt gek op watersporten ben ook echt gek op vakanties aan zee. Ik houd van verschillende watersporten gewoon recreatief het meeste. Ik zit wel op wedstrijdzwemmen en dit is eigenlijk het enige wat ik competitief doe. Op het strand vind ik skimboarden heel leuk om te doen. Maar ik zou ook graag leren golfsurfen. Zijn er meer kinderen die ook gek zijn op watersporten? Zo ja welke?

Nog iets leuks vandaag waren we in Rotterdam en in de buurt van de Markthal hebben ze gewoon een plek (Rif010) gemaakt waar je kan surfen midden in de stad! Heel bijzonder om dat te zien. Zijn er meer kinderen die deze plek hebben gezien in Rotterdam?

Seashell 😘

6 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 9, 2025

Hoi hoi! Wat super leuk! Lekker sportief, en het water is een fantastische extra invulling. Ikzelf zeil al heel lang, en sinds een tijdje snorkel ik met mijn vriendin. We hadden al snorkelen gehad bij zwemlessen, vaardigheden maar nu gaan we samen er nog  verder mee. Super om te doen! 

Het zeilen doe ik trouwens bij de waterscouts al van kind af en ik heb ook zelf een bootje. Een Splash. Het water op is mijn passie 😊😍

Groetjes liefs Tartan X 

Yusa
Forum|alt.badge.img+13
  • Topper
  • November 9, 2025

@Seashell ik doe sowieso geen sport, het lijkt me op zich wel heel leuk!

xxx Yusa 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 9, 2025

Welke sport zou je dan willen doen ​@Yusa ?

Seashell 😘 

Yusa
Forum|alt.badge.img+13
  • Topper
  • November 9, 2025

@Seashell Ik heb eigenlijk geen idee. Ik vind veel wel leuk. Basketbal. Badminton. Tennis. Watersporten klinken ook interessant maar ik heb ook geen zwemdiploma 🫣

Liefs, xxx Yusa 😙

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 9, 2025

Ik ben zelf niet super dol op zwemmen, maar wel op windsurfen, raften, canyoning (als je dat een watersport noemt) en suppen, dat zijn dan ook direct mijn favoriete sporten!

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 16, 2025

Ik houd ook super veel van watersporten!! Het meest van zeilen maar ik vind zwemmen ook leuk. ik zeil in de zomer zowiezo 1x per week en in de zomervakantie vaak met gezin. deze zomervakantie gaan we zeilen in Noorwegen! Ik zou ook super graag leren surfen maar heb het nog nooit gedaan.