zeg niet zomaar dat paardrijden geen sport is.

  • 14 August 2023
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi nou zoals de titel al zegt erger ik me aan mensen die paardrijden geen sport vinden de jongens uit mijn klas zeggen dat Namenlijk heel vaak en dan zeg ik meestal: kom hlje ook een keertje gezellig wat kozakkenvoltige doen? (Kijk op google) maar dat willen ze niet. Zeg het dan ook niet!


5 reacties

Heyyy

Ik vind dit zeker wel een sport, met enkel zitten op je paard ga je namelijk niet ver geraken en we moeten namelijk  een beetje meer bewegen dat sommigen denken😉 Trek je er niets van aan wat hun zeggen, paardrijden is even veel een sport als elke andere!

Groetjes x

Reputatie 6
Badge +2

Ik vind dat het wel een sport is, want je moet de hele tijd staan zit staan zit staan zit staan zit en je moet ook meebewegen met het dier.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, nou het is zeker wel sport, wij hebben 2 paarden op de boerderij en ik ken ze door en door en er op rijden is naast leuk ook een inspanning.  Laat iedereen maar kletsen! Als je er echt mee omgaat en mee werkt weet je wel beter toch? 😎😉 En ik ben een jongen. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +5

Hii! Paardrijden is zeker wel een sport vind ik en ik ben ook een jongen! Heel veel mensen denken dat het alleen maar op een paard zitten is en denken dat dat makkelijk is om te doen, maar paardrijden is heel intensief om te doen en er zit ook veel techniek en training achter. Trek je niks aan van wat de anderen zeggen hoor! :)

Liefs van ItsJustMe <3

Hey! Als je hier aan irriteert kan je over de formule 1 beginnen, dat zien veel jongens namelijk als sport. Ikzelf zie paardrijden als sport, maar ben lang meegegaan met het idee dat het niet zo was. Ik weet niet echt waarom, ik en de jongens in de klas vonden het cool ofzo?

Reageer