Skip to main content
Vraag

wie wil mijn vriendenboek invullen deel 2

• May 2, 2025
  • 6 reacties
  • 88 Bekeken

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5

Vriendenboekje – De Meest Gestelde Nooit-Gestelde Vragen

1. Wat is jouw favoriete geur van een kleur?

2. Als je naam een geluid was, hoe zou het klinken?

3. Wat zou je liever verliezen: je schaduw of je echo?

4. Welke dag van de week zou jij willen dat bestond, maar dan tussen donderdag en vrijdag?

5. Heb je ooit met je wenkbrauwen een geheim doorgegeven?

6. Als jouw lievelingsgetal een huis was, hoe zag dat huis eruit?

7. Wat eet jouw humeur meestal als ontbijt?

8. Als je een stoel was, wie zou je willen dat er op je zit?

9. Welke plant denk je dat jou zou kiezen als beste vriend?

10. Wat is het meest onnodige talent dat je graag zou hebben?

11. Als je gedachten een geur hadden, wat zou dan de titel van jouw parfum zijn?

12. Welk geluid voelt voor jou als thuis?

13. Als je één minuut onzichtbaar mocht zijn, maar alleen in het donker, wat zou je dan doen?

14. Welk dier zou jouw levensverhaal het beste kunnen zingen?

15. Wat zou er op een verkeersbord staan dat speciaal voor jou is ontworpen?

veel plezier met invullen en ik hoop dat jullie het leuke vragen vinden 

6 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Vriendenboekje – 

1. Wat is jouw favoriete geur van een kleur?  oeh hoop dat ik begrijp wat je bedoelt maar dan van paars- lavendel 💜🤭

2. Als je naam een geluid was, hoe zou het klinken? haha geen idee 🙃

3. Wat zou je liever verliezen: je schaduw of je echo? denk echo dan maar..

4. Welke dag van de week zou jij willen dat bestond, maar dan tussen donderdag en vrijdag? geen idee 

5. Heb je ooit met je wenkbrauwen een geheim doorgegeven? nee😀🙃

6. Als jouw lievelingsgetal een huis was, hoe zag dat huis eruit? heb geen lievelings getal...🙃

7. Wat eet jouw humeur meestal als ontbijt? chagrijnig 😐 sorry moet eerst even op gang komen 🤭

8. Als je een stoel was, wie zou je willen dat er op je zit? mijn beste vriendin, ze is erg rustig 🙃

9. Welke plant denk je dat jou zou kiezen als beste vriend? orchidee 

10. Wat is het meest onnodige talent dat je graag zou hebben? ik weet het niet hoor🙃🙃

11. Als je gedachten een geur hadden, wat zou dan de titel van jouw parfum zijn? aloë vera 🤭😀

12. Welk geluid voelt voor jou als thuis? fluitende vogels denk ik...🙃

13. Als je één minuut onzichtbaar mocht zijn, maar alleen in het donker, wat zou je dan doen? snel uit huis gaan..

14. Welk dier zou jouw levensverhaal het beste kunnen zingen? haha een geit😀🤭

15. Wat zou er op een verkeersbord staan dat speciaal voor jou is ontworpen? weet ik niet 🤭

Liefs 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • May 2, 2025

1. Wat is jouw favoriete geur van een kleur?  Lavendel denk ik 

2. Als je naam een geluid was, hoe zou het klinken?  Een toverfluit xD

3. Wat zou je liever verliezen: je schaduw of je echo?  Echo

4. Welke dag van de week zou jij willen dat bestond, maar dan tussen donderdag en vrijdag?  Midderdag

5. Heb je ooit met je wenkbrauwen een geheim doorgegeven?  Zeker :) 

6. Als jouw lievelingsgetal een huis was, hoe zag dat huis eruit?  Flat van 7 etages ;)

7. Wat eet jouw humeur meestal als ontbijt?  Een bolletje met kaas of jam

8. Als je een stoel was, wie zou je willen dat er op je zit?  Mijn vriendin 

9. Welke plant denk je dat jou zou kiezen als beste vriend?  Agave 

10. Wat is het meest onnodige talent dat je graag zou hebben?  Snel achterstevoren praten

11. Als je gedachten een geur hadden, wat zou dan de titel van jouw parfum zijn?  Mixage

12. Welk geluid voelt voor jou als thuis? Een zacht ventilatie geluid 

13. Als je één minuut onzichtbaar mocht zijn, maar alleen in het donker, wat zou je dan doen? Snel even in een truck cabine gaan zitten acht het stuur 

14. Welk dier zou jouw levensverhaal het beste kunnen zingen? Een merel die kan veel tonen

15. Wat zou er op een verkeersbord staan dat speciaal voor jou is ontworpen?  Een pijl met de goede richting 

veel plezier met invullen en ik hoop dat jullie het leuke vragen vinden . Zeker, heel leuk bedacht! 

Liefs, Tover xxx

Chihiro
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • May 3, 2025

1. Wat is jouw favoriete geur van een kleur? Zwart, mijn deo is zwart (axe black) en mijn parfum (eilish 2) ook.

2. Als je naam een geluid was, hoe zou het klinken? wrs als een mix van al mijn lievelingsliedjes

3. Wat zou je liever verliezen: je schaduw of je echo? schaduw, aan een schaduw heb je toch niet zo veel

4. Welke dag van de week zou jij willen dat bestond, maar dan tussen donderdag en vrijdag? geen. Ik wil langer weekend dus dan gwn slaapdag tussen zaterdag en zondag :]

5. Heb je ooit met je wenkbrauwen een geheim doorgegeven? soortvan denk ik? Als er iemand bij mij en mn vriendin komt zitten die we niet mogen kijken we op een bepaalde manier naar diegene

6. Als jouw lievelingsgetal een huis was, hoe zag dat huis eruit? ik heb niet echt een lievelingsgetal, maar ik vind pi erg interessant, dus een huis met super veel kamers die allemaal anders zijn ingericht denk ik :]

7. Wat eet jouw humeur meestal als ontbijt? boterham met pindakaas en hagelslag of cornflakes :)

8. Als je een stoel was, wie zou je willen dat er op je zit? BILLIE EILISH.

9. Welke plant denk je dat jou zou kiezen als beste vriend? allemaal verschillende plantjes/bloemetjes, maar ik dacht het snelst aan bloemen met leuke kleuren

10. Wat is het meest onnodige talent dat je graag zou hebben? een ochtendmens zijn

11. Als je gedachten een geur hadden, wat zou dan de titel van jouw parfum zijn? chaos en dan ruikt het naar allemaal geuren door elkaar die dan toch lekker ruiken

12. Welk geluid voelt voor jou als thuis? de oven, ik houd van koken en bakken

13. Als je één minuut onzichtbaar mocht zijn, maar alleen in het donker, wat zou je dan doen? het niet optijd doorhebben en niks doen

14. Welk dier zou jouw levensverhaal het beste kunnen zingen? weet ik echt niet

15. Wat zou er op een verkeersbord staan dat speciaal voor jou is ontworpen? let op: 'mijn naam' komt sws 5 minuten te laat.

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 3, 2025

1. Wat is jouw favoriete geur van een kleur? van Rood, een roos

2. Als je naam een geluid was, hoe zou het klinken?  deze snap k ff nie

3. Wat zou je liever verliezen: je schaduw of je echo? schaduw, echo is te leuk lol

4. Welke dag van de week zou jij willen dat bestond, maar dan tussen donderdag en vrijdag? vrijedag een dag waarop iedereen vrij heeft. en vrijdag word dan brugdag lol

5. Heb je ooit met je wenkbrauwen een geheim doorgegeven? nee

6. Als jouw lievelingsgetal een huis was, hoe zag dat huis eruit? het zou er als een 4 uitzien

7. Wat eet jouw humeur meestal als ontbijt? boterham met confituur lol

8. Als je een stoel was, wie zou je willen dat er op je zit? mn lief ;)

9. Welke plant denk je dat jou zou kiezen als beste vriend? een rhododendron

10. Wat is het meest onnodige talent dat je graag zou hebben? hard kunnen lopen

11. Als je gedachten een geur hadden, wat zou dan de titel van jouw parfum zijn? /

12. Welk geluid voelt voor jou als thuis? auto’s zacht horen rijden

13. Als je één minuut onzichtbaar mocht zijn, maar alleen in het donker, wat zou je dan doen? kweenie er zijn zoveel dingen die k dan wil doen

14. Welk dier zou jouw levensverhaal het beste kunnen zingen? een aap

15. Wat zou er op een verkeersbord staan dat speciaal voor jou is ontworpen? een trein 

veel plezier met invullen en ik hoop dat jullie het leuke vragen vinden. t was super hopelijk was k nie te saai lol

• May 5, 2025

Vriendenboekje – door Puck

1. Wat is jouw favoriete geur van een kleur? groen van verse Basilicum

2. Als je naam een geluid was, hoe zou het klinken? Aangenaam

3. Wat zou je liever verliezen: je schaduw of je echo? Echo

4. Welke dag van de week zou jij willen dat bestond, maar dan tussen donderdag en vrijdag? Een extra vrije dag: sterdag

5. Heb je ooit met je wenkbrauwen een geheim doorgegeven? Nee

6. Als jouw lievelingsgetal een huis was, hoe zag dat huis eruit? Vierkant en blokkerig (mijn lievelingsgetal is 4)

7. Wat eet jouw humeur meestal als ontbijt? Geroosterde boterham met kaas

8. Als je een stoel was, wie zou je willen dat er op je zit? Mijn vriend

9. Welke plant denk je dat jou zou kiezen als beste vriend? Pfff zo’n pannenkoekplant (of een vingerplant )

10. Wat is het meest onnodige talent dat je graag zou hebben? Heel goed kunnen inkleuren. Maar alles met games is ook redelijk niet nuttig

11. Als je gedachten een geur hadden, wat zou dan de titel van jouw parfum zijn? PUCK

12. Welk geluid voelt voor jou als thuis? De klok

13. Als je één minuut onzichtbaar mocht zijn, maar alleen in het donker, wat zou je dan doen? Kijken wat mijn vriend uitspookt in bed / onder de douche

14. Welk dier zou jouw levensverhaal het beste kunnen zingen? Een aardvarken

15. Wat zou er op een verkeersbord staan dat speciaal voor jou is ontworpen? Laat haar met rust!

Heeeeeeeele bijzonder vragenlijst

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 6, 2025

1. Wat is jouw favoriete geur van een kleur? paars/lavendel

2. Als je naam een geluid was, hoe zou het klinken? Ik denk als een gitaar

3. Wat zou je liever verliezen: je schaduw of je echo? liever geen van beide😭 Maar als ik echt moest kiezen dan toch mijn echo denk ik

4. Welke dag van de week zou jij willen dat bestond, maar dan tussen donderdag en vrijdag? een extra vrije dag denk ik

5. Heb je ooit met je wenkbrauwen een geheim doorgegeven? nee

6. Als jouw lievelingsgetal een huis was, hoe zag dat huis eruit? als een schattig duinhuisje met klimrozen aan de muur

7. Wat eet jouw humeur meestal als ontbijt? een schaaltje yoghurt met heel veel fruit

8. Als je een stoel was, wie zou je willen dat er op je zit? Mijn moeder, ik gun haar een steuntje in de rug

9. Welke plant denk je dat jou zou kiezen als beste vriend? Een rode roos denk ik misschien 

10. Wat is het meest onnodige talent dat je graag zou hebben? snel in slaap vallen

11. Als je gedachten een geur hadden, wat zou dan de titel van jouw parfum zijn? Grey roses

12. Welk geluid voelt voor jou als thuis? de snurkgeluiden van mijn ouders

13. Als je één minuut onzichtbaar mocht zijn, maar alleen in het donker, wat zou je dan doen? iemand heel hard laten schrikken

14. Welk dier zou jouw levensverhaal het beste kunnen zingen? een olifant

15. Wat zou er op een verkeersbord staan dat speciaal voor jou is ontworpen? Be happy!

Dit is zo leuk om te doen❤️