Skip to main content
Vraag

Wie kent Emma Kok en hoeveel weten jullie van haar?🦋💞

  • 30 June 2024
  • 16 reacties
  • 163 Bekeken

Hoi iedereen,

Zoals jullie in mijn naam kunnen zien ben ik fan van Emma Kok.  Mijn vraag is of er meer mensen dan van haar zijn en hoeveel jullie van haar weten. 🦋

 

Zelf weet ik echt enorm veel over haar. Ik luister haar muziek ontzettend graag en vaak. Omdat ik me in haar muziek kan vinden. En haar begrijp. Ik heb 4 live gezien en ik wil ook naar de Vrijthof concerten van André Rieu, omdat Emma daar ook zingt. Alleen zijn die best duur.

 

Reacties zijn welkom!

 

Liefs,

EmmakokfanEva 🦋

16 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heyy @EmmakokfanEva,

Ik ben niet echt een fan van Emma Kok, maar ik ken haar muziek samen met Andre Rieu wel en dat vind ik wel mooie muziek vooral Voila waarmee ze echt bekend is geworden vind ik wel mooi!

En het verhaal achter Emma haar leven is natuurlijk ook best wel heftig met haar ziekte die ze heeft waardoor ze eigenlijk de hele dag vast zit aan een sonde omdat ze niet kan eten..

Echt fijn om te lezen dat je je zo in haar muziek kan vinden en dat je zo'n fan bent! Ik hoop dat je haar ooit een keer live kan horen!😊

Liefs van ItsJustMe <3

Hoi @ItsJustMe,

Ik heb haar al vier keer live gezien. En haar levensverhaal is gewoon erg bijzonder en ook inspirerend voor andere. En door haar nummer Laat mij een vlinder zijn. Hebben vlinders een nog specialer boodschap voor mij. 🦋💞

 

Liefs,

EmmakokfanEva.

Reputatie 7
Badge +8

Heyy!

Jaa! Ik heb vroeger vaak naar haar geluisterd:). Nu wat minder, maar haar stem is zo prachtigxd! Ik moest van school Hallelujah zingen(Nederlaagje: Ik had een 5🙈Maar iedereen had toen een 5 of een 6). Ik dacht dus, komt vast goed als ik wat vaker naar die liedje luisterdexP. Al gauw had ik er geen zin meer in haha, dus ik ging maar de covers bekijken toen zag ik dus een cover van Emma Kok😉. Als ik zo mooi kon zingen hé! Maar mensen worden nou net niet boos op mij als ik zing;P.

https://www.google.com/url?q=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DCS4ZCwjpkbw&sa=U&sqi=2&ved=2ahUKEwikwsX77IKHAxWU9QIHHRF2CykQwqsBegQIHhAG&usg=AOvVaw0a68_A2ZB0WXB4dz9cX_-5

Al haar liedjes hebben ook een mooi betekenis!! XD. Ze heeft echt een heel sterk persoonlijkheid vind ik want ze heeft idd een vreselijke pestverleden achter zich maar ze ging verderxd. Echt een doorzetter! <3

 

Liefs xxx Banaantjeeee <33

Reputatie 7
Badge +18

Echt nog nooit van haar gehoord. 🙈

Heyy!

Ik ken haar wel, maar haar muziek heb ik nog nooit geluisterd 🙈 Ik weet dat ze ziek is en gepest werd, maar verder weet ik eigenlijk niet zo veel over haar…

 

Hoi @Banaantjeeee en @tim16,

Het maakt niet uit als je nog nooit van haar hebt gehoord,

Hier zijn wel een paar luistertips mochten jullie het wel willen luisteren.

Mag ik dan bij jou  Claudia de Beij gezongen door Sophie Kok en als violisten Emma Kok en Enzo Kok. Gepost door Emma Kok spotlight.

En ook opportunity van Emma Kok, gepost door Emma Kok spotlight. 

En uiteraard Voilà.

En haar eigen Singles Laat mij een vlinder zijn en Strijder.

 

@Banaantjeeee,

Mijn zusje wordt wel boos als ik liedjes van Emma Kok zing.

Voor meer info vraag maar aan mij. Of kijk op EmmaKok.com

Liefs,

EmmakokfanEva.

Reputatie 6
Badge +1

Hoi @EmmakokfanEva ,

Ik weet eigenlijk niet zoveel over Emma Kok, maar ik ken haar wel van het nummer Voila dat ze heeft gezongen: 

Ik ben niet echt fan van haar, maar ik vind wel dat ze heel goed kan zingen!

Groetjes, Hoiii47

Hoi iedereen,

Het maakt niet uit of je wel of geen fan van haar bent, maar als je info wilt kan je het gewoon vragen via deze topic. 

Ik wil niet overkomen als een EmmaKokbetweter of zo, maar ik weet gewoon heel veel van haar, omdat ik het interessant vind en me er vaker in verdiep. 💞😄 En als je zelf op onderzoek uit wil kan je altijd kijken op haar Blog (EmmaKokblog), want daar heb ik vooral veel van geleerd en van een presentatie van haar waar ik bij was en waar ik met haar op de foto ben geweest .

 

Liefs,

EmmakokfanEva.

Hey @EmmakokfanEva 

Ik vind dat duo met André Rieu wel mooi. Wat @hoiii47 beschrijft bedoel ik.

Ik luister haar zelf niet echt.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi ik vind dat ze best goed kan zingen en dapper dat ze doet wat ze doet!! Geniet van  haar zang! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +18

ff geluisterd. Niet helemaal mijn muziek maar ze heeft wel echt een goede stem. Ze gaat nog wel ver komen denk ik.

Hoi @tim16,

Als iedereen hetzelfde zou luisteren en leuk vinden zou de wereld saai zijn, denk je niet?

Wel leuk dat je het even geluisterd hebt.

 

Liefs,

EmmakokfanEva.

Reputatie 7
Badge +12

Heyy @EmmakokfanEva,

Ik ging vanmiddag naar mijn vriendin en mijn vader was bij mij thuis de MotoGP kijken. Vlak voordat ik weg ging zag ik nog bij ons op tv dat Emma Kok op het circuit het Nederlands volkslied zong omdat de race in Assen was! Moest toen gelijk aan jouw topic denken en dat wou ik nog even delen hier haha😅

Hier is het filmpje ervan misschien vind je het leuk om te horen! > https://youtu.be/qhsIj-iwKtE?si=j4DzukTvg4buRUXp

Liefs van ItsJustMe <3

Hoi @ItsJustMe,

Dat had ik ook gezien. Echt het was zo goed en mooi!

Ik heb alleen dat stukje gezien de rest niet.

 

Liefs,

EmmakokfanEva.

@EmmakokfanEva 

Ik vind het best wel knap dat Emma gewoon heeft doorgezet en wil leven zoals iedereen dat doet. Haar buik ziekte is namelijk best wel triest.

Liefs @NoahLovesYou 

Hoi iedereen,

Zoals jullie in mijn Topic over depressief zijn hebben kunnen lezen ben ik naar een van de Vrijthof concerten van André Rieu geweest. Daar was Emma Kok ook. Ze heeft daar twee prachtige nummers gezongen. Voilà en Dancing on the stars.

Dancing on the stars is een nieuw nummer en staat ook op Spotify en op youtube. 

Dus voor iedereen die geïnteresseerd is ga hem luisteren.

 

Liefs,

EmmakokfanEva.

Reageer