wie heeft wel eens een weddenschap verloren

  • 16 August 2022
  • 5 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Wie heeft weleens een weddenschap verloren. Wat moest je doen en wat voor weddenschap was het.


5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

https://coolsafety.nl/blog/2017/05/08/inspectie-pas-op-voor-gasmaskers-met-asbestfilters/ Lees deze link door; De kans dat er asbest deeltjes in oude gasmaskers zitten of zelfs hele filters is een echt risico.

Maak dergelijke filters nooit open en zorg dat de maskers goed ingepakt afgevoert worden.

Ab W de kindertelefoon

@Daniel1 , Je merkt pas over een aantal tiental jaren dat je het hebt ingeademd. (Met kanker zegmaar)

Als je dat ding 5 minuten op heb gehad en er blijkt echht asbest in te zitten, dan heb je er zeer waarschijnlijk wat kleine deeltjes ingeademd.

 

Hoop het niet voor je pik

 

 

Ja was beetje dom en eigenlijk wel gevaarlijk wie verloor in een potje halo infinity moet een gas masker van ww2 5 minuten op houden (zonder filter want in die dingen zitten asbest) wat bleek in die dingen zat een beetje asbest in. Jammer genoeg verloren en moest het dragen voor 5 minuten. Er is gelukkig niets in me gekomen. Hoe weet ik niet.

Ik niet maar ik had wel een keer 10 euro gewed dat iemand niet binnen 5 minuten en extra vol gevulde cola fles die geschud was kon openen zonder dat het lekte. Maar had bijna toch het verloren. Maar ik kan niet echt herinneren wanneer ik een weddenschap heb gedaan en of ik die won of verloor XD

 

Reputatie 4
Badge +3

Niemand? 

Reageer