Skip to main content

welke vraag durf jij aan niemand te vertellen

• August 17, 2022
  • 11 reacties
  • 194 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Welke vraag durf jij aan iemand te stellen. Mag over alles gaan.

Als er mensen zijn die antwoorden hebben op 1 van de vragen mag je die beantwoorden 

11 reacties

• August 17, 2022

Ik denk dat ik eigenlijk geen vragen heb die ik niet aan iemand durf te stellen, heb je zelf nog een voorbeeld?

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 17, 2022

Over ongesteld, seks enz. Sommige mensen praten er makkelijk over en sommige durven dat niet. Voorbeeld is als je voor het eerst ongesteld geworden ben of voor het eerst een zaadlozing en dat je dat niet aan iemand durft te zeggen maar je hebt er wel vragen over

• May 13, 2025

Hulp vragen is voor mij altijd lastig

• May 14, 2025

Ik ook om hulp en vroeger ook bij ongesteldheid omdat ik vroeg was. Ik was ook de eerste uit de klas en ben zonder moeder opgegroeid drm

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • May 14, 2025

Ik ben nog 12 maar ik word wel benieuwd hoe dingen bij jongens werken zeg maar. Niet alleen seksuele hoor. Ook wel een beetje. Maar ook hun emoties en gevoelens. Vaak willen ze niks laten merken maar natuurlijk hebben ze ook veel vragen en onzekerheid en pijn enzo..ik vind het daarom ook zo interessant om de reacties van jongens hier te lezen.  Of hun eerlijke emoties. Zoals ​@Lupus , ​@Tartan15  en ​@Tover01  en ​@Cantaloupe .  Zulke leuke en lieve jongens. En eerlijk: Ik had het meisje wel willen zijn dat bij  Tover was op zijn kwetsbare moment. Bij de straf. In de hoek.  Hoe hij daar  staat te blozen en veranderen, is echt inspirerend. Zulke dingen zou ik bij willen zijn. En dan vragen wat het met hem doet. En hoe ik kon helpen. Raar misschien maar ik had daar wel bij willen zijn. Sorry Tover als dit gek lijkt 🫣ik bedoel het goed hoor. Vind het een heel stoer verhaal. Ik zou dus wat meer willen 'kijken in de ziel' bij de jongens 🥰. Nou dat zijn dus dingen die ik niet durf te doen of vragen. 

Groetjes Tjempie xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 14, 2025

@Tjempie , 

Is wel waar hoor, als jongen (tenminste in mijn omgeving) kan je niet echt je gevoelens uiten, behalve verliefd zijn, lachen en stoer doen, als je iets anders doet word je raar gevonden 

Groetjes Lupus 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • May 14, 2025

Hey! Ik ben soms (denk ik) misschien iets te bescheiden en beleefd. Hoewel iedereen dat goed vind en netjes.  Daarom stel ik soms vragen niet of zoals met mn vriendin denk ik soms "ach laat maar het is niet belangrijk". Terwijl ik eig wel vind dat ik gelijk had of goed zat.  Ik word er beter in en dat vind zij ook alleen maar fijn maar ik ben snel bang om te hard te doen. Terwijl ik dat nooit doe. En ik ben eig ook wel benieuwd wat zij precies voelt als we zoenen 😊 ik merk dat ze het heel fijn vind. Maar wat er precies met haar gebeurt zoals bij mij durf ik echt niet te vragen. 

@Tjempie  lief! Het klinkt niet raar hoor. Zoals jij het je afvraagt was ook wat mn (toen nog) crush zei. Terwijl ik me zo aan het schamen was en me stom voelde daar, had zij echt een helpend gevoel en was sterk en lief. Het was voor mij ook raar en bijzonder dat ik haar  niet zag en zij mij wel. Niet erg dat je je dat af vraagt, dus bij deze mijn antwoord 😉 liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • May 15, 2025

Gelukkig ​@Tover01 ! 😍 Dank je hoor. Het is fijn dat het zo ging. Ik stelde het me voor hoe jij er stond en wat je gedachtes waren. Handen op je rug en duizend gevoelens hebben. Lief hoe je reageert. Ik denk trouwens dat je meisje heel veel geluk en kriebels voelt als jullie zoenen 😘 denk dat je haar dat best kan vragen hoor. En dat je beleefd en netjes bent is zeker goed. Maar je bent vast ook zeker en stoer. Al merk je dat niet van jezelf.  Misschien kun je nog eens kijken naar de reacties bij jouw topic daar over. Maar dat je een rustige jongen bent die bescheiden is is niks mis mee! 😉 

En ​@Lupus  ja dat geloof ik wel, eigenlijk is dat best erg. Dat je niet gevoelig mag zijn, of zacht of mee mag leven met iemand. Dat in elk geval minder kan laten merken. Je moet je gevoel toch kwijt en eerlijk kunnen tonen vind ik. Kun je dat dan ergens? En huilen? Misschien is dit niet het goede topic om dit te bespreken maar ik denk daar dan over na. Je lijkt mij ook een lieve en stoere jongen. 

Groetjes Tjempie xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 15, 2025

Bedankt ​@Tjempie 🫣☺️. Huilen doe ik eigenlijk alleen maar thuis en alleen

Groetjes Lupus 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • May 16, 2025

Dankjewel ​@Tjempie ! Mooi omschreven. Het positieve gevoel is wederzijds hoor! 😘 Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • May 31, 2025

Graag gedaan hoor ​@Lupus  en ​@Tover01 ! 😘