Welke sport doen jullie?

  • 22 August 2018
  • 40 reacties
  • 1366 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vroeg me af welke sport mensen hier op het forum nou deden? Of welke sport je graag zou willen doen?

Dus hier een paar vragen;

1. Wat voor soort sport doe je?
2. Welke sport zou je graag willen doen?
3. Doe je je sport om af te vallen of meer als een hobby?
4. Hoelang zit je al op deze sport?
5. Moet je een eigen bijdrage leveren aan je sport, of betalen je ouders alles ?
6. Waarom sport je?
7. Zou je later iets met deze sport willen doen (qua werk)?
8. Ben je goed in je sport?
9. Heb je nog een bepaalde positie (teamsport? En welke is dat?
10. Beveel je deze sport aan of raad je het af?
11. Welke sport lijkt je het leukst? (I know staat ook al op 2, maar dit is meer wat echt, echt heel graag wilt)
12. Welke sport lijkt je verschrikkelijk?
13. Zou iedereen moeten sporten, of moet iedereen dat zelf weten?
14. Leeftijd?

Thnx voor invullen!

^
Future

40 reacties

1. Hockey
2.hockey doe ik en wil ik blijven doen
3.ik doe het als hobby maar ik geef echt alles in de sport en speel om te winnen
4. 7 jaar
5.mijn ouders betalen alles
6.om te winnen
7. Naast advocaat wil ik graag proffesioneler hockeyster worden
8. Ja (niet opschepperig dat zeggen mensen gwn)
9. Ik ben heel gied in verdedigen maar ik kan sneller rennen als de middenvelders dus ben ik een soort 4e middenvelder maar mijn positie is origineel links achter
10.ik beveel het aan
11. Hockey ?
12. Golfen (omdat dat de tegenpool is van hockey qua slag als je het slecht doet zeggen ze je lijkt niet een golfer)
13.iedeteen moet sproeten het is niet alleen leuk maar ook goed voor je lichaam
14. 12,6
1) Wat voor sport doe je?
hockey en freerunning/parkour

2) Welke sport zou je graag willen doen?
Hockey en free runnig/ parkour.

3) Doe je je sport om af te vallen of meer als hobby?
Zowel hockey als parkour is hobby. En hockey om te winnen.

4) Hoelang zit je al op je sport? Hockey nu bijna 9 jaar en parkour bijna 6 jaar.

5) Moet je een eigen bijdrage leveren aan je sport of betalen je ouders alles?
Voor free running of parkour heb ik niks nodig behalve paar goede schoenen en goed zittende kleren. Dat betaal ik zelf allemaal. En de hockey zelf betalen me ouders, maar bijv. Hockeystick of hockey ballen en uitrusting betaal ik dan weer allemaal zelf.

6) Waarom sport je?
Ik vind het vooral heel leuk.

7) Zou je later iets willen doen met deze sport (qua werk).
Nee. Misschien free runnig( parkour) les geven.

😎 Ben je goed in je sport?
Parkour ja best wel, als je het eenmaal door hebt is het best makkelijk, en hockey is wel grappig daar voel ik me een pro speler. Omdat alle teammates nieuw zijn die zijn net 1/2 jaar begonnen met hockey. Dus die weten nog niet veel dingen. Maar ik ben daar zeker wel goed in.

9) Heb je nog een bepaalde positie ( teamsport) En welke is dat? Parkour nee. Hockey meestal spits rechts voor. Of als ze weer eens zitten te klooien achterin dan moet ik wel is verdedigen. Willen we nog een kans maken haha.

10) Beveel je deze sport aan of raad je het af?
Euhm. Hockey raad ik sws wel aan. Dat is gewoon heel leuk. Parkour daarintegen. Het is heel leuk echt waar, maar je moet veel leren en het is hoe dan ook altijd wel gevaarlijk als je bijv. Gebouwen beklimt of over daken springt. 1 verkeerde stap of net iets te laat afgezet en je ligt beneden. Dus aan te raden ja en nee. Ja als je bereidt bent om vele jaren elke dag een flink aantal uren te trainen en te beginnen met saaie basis dingen. Nee als je denkt dat je meteen over daken kan springen tegen de muur op kan klimmen sato's kan maken en wat dan ook. Je moet wel je verstand gebruiken bij deze sport!

11) Welke sport lijkt je het leukst(I know staat ook al op 2, maar dit is meer wat echt, echt heel graag wilt)
Hockey dus en parkour. En ene kant (sorry Heeel Anoniem) toch golf lijkt me best wel grappig haha.

12) Welke sport lijkt je verschrikkelijk? .
Paardrijden en gymmen.

13) Zou iedereen moeten sporten, of moet iedereen dat zelf weten?
Sporten is heel goed voor je en het helpt je te ontspannen en even de dingen te vergeten die je momenteel meemaakt. Je doet dat even iets anders. Maar je moet het zelf weten wat je doet. Iedereen mag dat zelf uitmaken. Maar ik blijf wel zeggen dat het vele voordelen heeft en mensen die bijv. Met zichzelf in de knoop zitten. Ik zou echt zeggen ga even hardlopen of ga fietsen doe tenminste iets wat wel iets van je vraagt. Zodat je even aan iets anders kan denken dat je even die nare gedachten kan vergeten. Just a tip.

14) Leeftijd?
14 jaar.
^
Future
1. Zeilen op scouting
2. NASCAR racing
3. Gewoon als een hobby
4. Volgens mij al 6.5 jaar
5.wedstrijden betaal ik zelf. Kampen en het jaarbedrag wordt door mijn ouders betaald.
6. Omdat het leuk is
7.ja Zeilinstructeur lijkt me wel wat
8.ja hoor
9.op een zeilboot heb je geen vaste positie.
10. Ik beveel het zeker aan.
11. Zwerkbal
12. Voetbal
13. Laat ze lekker zelf die keuze maken.
14. 15 jaar
Ik doe op het moment niet aan een sport 😛 ik ben verder ook nergens goed in
Thnx voor het invullen allemaal! Als er meerdere mensen zijn die graag de lijst willen invullen doe het gerust lijkt me leuk om te weten wat jullie allemaal voor sport doen!

^
Future
1. Wat voor soort sport doe je?
voetbal
2. Welke sport zou je graag willen doen?
esport als dit telt
3. Doe je je sport om af te vallen of meer als een hobby?
hobby/stress vermindering
4. Hoelang zit je al op deze sport?
12 jaar?
5. Moet je een eigen bijdrage leveren aan je sport, of betalen je ouders alles ?
ouders
6. Waarom sport je?
zie vraag 3
7. Zou je later iets met deze sport willen doen (qua werk)?
jaaa prof voetballer lijkt me nogsteeds leuk maar ga ik niet kunnen halen
8. Ben je goed in je sport?
wanneer ben je goed? ja ik kan een bal recht schieten maar en speel in het hoogste team van de club maar dat zegt niks
9. Heb je nog een bepaalde positie (teamsport? En welke is dat?
daar komt het, links buiten, rechtsbuiten, linksmidden, laatste man, midmid, linksachter en voorstopper
10. Beveel je deze sport aan of raad je het af?
is wel geinig
11. Welke sport lijkt je het leukst? (I know staat ook al op 2, maar dit is meer wat echt, echt heel graag wilt)
esport
12. Welke sport lijkt je verschrikkelijk?
korfbal, het lijkt me zo saai
13. Zou iedereen moeten sporten, of moet iedereen dat zelf weten?
zelf weten maar het is aan te raden voor stress/overgewicht
14. Leeftijd?
17 jaar

Leuke vragenlijst!
1. Wat voor soort sport doe je?
~ Duo sport en dat is tafeltennis
2. Welke sport zou je graag willen doen?
~ Hockey
3. Doe je je sport om af te vallen of meer als een hobby?
~ Hobby vooral, maar ook om fit te blijven
4. Hoelang zit je al op deze sport?
~ 2 jaar
5. Moet je een eigen bijdrage leveren aan je sport, of betalen je ouders alles ?
~ Mijn ouders betalen alles
6. Waarom sport je?
~ Dat heb ik een andere vraag al geantwoord, en het is ook gezond nog.
7. Zou je later iets met deze sport willen doen (qua werk)?
~ Nee dat hoeft van mij niet.
8. Ben je goed in je sport?
~ Wat is goed hahah
9. Heb je nog een bepaalde positie (teamsport? En welke is dat?
~ Nee ik doe geen teamsport, maar duo
10. Beveel je deze sport aan of raad je het af?
~ Ik beveel deze sport zeker aan, want het is leuk om te spelen en het is iets wat je altijd kunt doen.
11. Welke sport lijkt je het leukst? (I know staat ook al op 2, maar dit is meer wat echt, echt heel graag wilt)
~ Naast hockey lijkt tennis mij ook echt super leuk.
12. Welke sport lijkt je verschrikkelijk?
- Voetbal en basketbal, want ik hou niet echt van balsporten.
13. Zou iedereen moeten sporten, of moet iedereen dat zelf weten?
- Dat moet je zelf beslissen, maar ik raad het wel iedereen aan, want het is super gezond om te sporten.
14. Leeftijd?
- 18
Thnx voor het invullen!
^
Future
1. Welke sport doe je?
Voetbal
2. Welke sport zou je graag willen doen?
Boksen of kickboksen.
3. Doe je het om af te vallen of meer als hobby.
Meer als hobby. Ben namelijk al best wel atletisch gebouwd.
4. Hoelang zit je al op deze sport.
12 jaar.
5. Moet je een bijdrage leveren of doen je ouders dat?.
Mijn ouders doen dat.
6. Waarom sport je?
Gezelligheid en om fit te blijven.
7. Zou je later iets met deze sport willen doen.
Ik zou graag trainer of coach willen worden van een elftal.
8. Ben je goed in je sport.
Licht er een beetje aan of ik er zin in heb en of ik fit ben. Maar ik ben redelijk denk ik.
9. Bepaalde positie transport.
Ik sta overal en nergens.
10. Beveel je deze sport aan of niet.
Ik beveel het aan aangezien je veel mensen kan leren kennen en er leuke dingen mee kan beleven. Al is je seizoen beroerd iedereen staat wel zowat klaar voor je.
11. Welke sport lijkt je het leukst.
Naast boksen en kickboksen dan denk ik atletiek.
12. Welke sport lijkt je verschrikkelijk?
Volleybal, tennis, basketbal
13. Zou iedereen moeten sporten of mag je dat zelf weten.
Ik vind dat je dat zelf mag weten de een kan juist goed sporten en de ander kan het niks aan vinden.
14. Leeftijd?
17 jaar
1. Paardrijden
2.paardrijden
3.(ik heb ondergewicht XD) nee dus het is echt mijn passie
4. 2 jaar maar op de een of andere manier ben ik al gevoordert
5. Als je bedoelt betaalen ja XD maar voorde rest niet maar soms helpen doe ik wel voor de lol
6. Omdat ik het nu 2 jaar lang het enige is wat mij naar de volgende dag bracht... en wat mij extreem gelukig maakt en rust in mijn hoofd (ik heb add)
7. Ja ik wil heel graag osteopaat worden (paarden masseur om te zorgen dat het paard geen pijn heeft)
8. Op de een of andere manier wel ja ik begon dus 2 jaar geleeden en (daarvoor aleen op de kermis gestapt vroeger) en nu doe ik b dat is niet hoog ofzo maar paardrijden leeren duurt extreem. Lang
9. Is er niet om dat het dus geen team sport is maar we woorden geleerd de baas te zijn over het paard maar ik werk altijd samen met het paard
10. Ja natuurlijk moet je het zelf leuk vinden maar paarden reflecteren jouw gedrag en gevoel en dan snap je je zelf ineens en ik word daar heel rustig en gelukig van (paarden therapie werkt ook voor iedereen)
11. Paardrijden maar als ik iets anders moet kiezen denk ik dat ik altijd binnen zou zitten wand ik kan niet in teams meer (door pest verleden)
12. Voetbal en dat lijkt me niet dat vind ik.... Maar ik vind het prima dat anderen het leuk vinden. Mijn vader vond mij niet leuk omdat ik te meisje meisje was voor voetbal en dwong mijn stoeren twin sis op voetbal. En ik moest Dara bierschuim drinken van hem... En gewoon slechte herinneringen en ik kan het echt niet. Voetbal. Met gym was ook altijd het moment dat ik gepest werd...
13. Mag je zelf weeten zonder paardrijden zat ik ook altijd bonen.
14.16 jaar
1. Waterpolo
2. Waterpolo, honkbal en karten
3. Als hobby, dat je fit blijft is een bijkomend voordeel.
4. Geen idee. Een jaar of 5 ofzo
5. Ouders betalen alles.
6. Veel redenen. De strijd tegen anderen, gezeligheid met het team, gezond en zo door.
7. Nee hoeft niet. Zou natuurlijk leuk zijn, maar hoeft niet zo nodig van mij. Ik wil wel door blijven gaan.
8. Beetje. Ik wel eens een wedstrijd waarvan ik achteraf denk dat ik echt een beest was, maar er zijn genoeg voorbeelden dat het vgm niet veel uitmaakte of ik in het water lag of niet.
9. Keeper.
10. Ik kan het iedereen aanraden. Het is wel zwaar, maar echt leuk.
11. Waterpolo, honkbal en karten. (Niet in die volgorde)
12. Iets als schaken ofzo. Ik wil wel echt bezig kunnen zijn.
13. Ik ben heel erg van het principe dat iedereen lekker zelf mag weten hoe en wat. Ik kan het wel aanraden.
14. 17
Thnx voor het invullen allemaal!!

^
Future
1. Wat voor soort sport doe je? Taekwondo vecht/zelf verdediging sport. (wedstrijden)
2. Welke sport zou je graag willen doen? Taekwondo
3. Doe je je sport om af te vallen of meer als een hobby? Als hobby maar moet best vaak afvallen voor wedstrijden
4. Hoelang zit je al op deze sport? 10 jaar
5. Moet je een eigen bijdrage leveren aan je sport, of betalen je ouders alles ? Mijn ouders betalen alles
6. Waarom sport je? Omdat ik erect van houw
7. Zou je later iets met deze sport willen doen (qua werk)? Dat is bij mijn sport niet echt 'n ding maar als dat zo was dan zeker ja
8. Ben je goed in je sport? Redelijk ik word steeds beter natuurlijk
9. Heb je nog een bepaalde positie (teamsport? En welke is dat? ' N. V. 'T.
10. Beveel je deze sport aan of raad je het AF? Ik vi d 't leuk maar 't ligt aan die persoon self of die 't wil of niet maar ik zal m'n eigen sport niet snel af raden
11. Welke sport lijkt je het leukst? (I know staat ook al op 2, maar dit is meer wat echt, echt heel graag wilt) Taekwondo
12. Welke sport lijkt je verschrikkelijk? Wielrennen,/tennis/hockey
13. Zou iedereen moeten sporten, of moet iedereen dat zelf weten? Het is gezond dus het kan niet echt kwaad maar als iemand 't echt niet leuk vind moet die 't maar nirt doen denk ik
14. Leeftijd? 17

Peace
Sportfreak
Reputatie 2
Badge +9
Ik had een vraag over Faster waarom staat erbij dat hij nu anonymous is? Terwijl zijn account gewoon nog actief is?

Gr:Mr. S
13 iedereen moet minstens elke dag 20 min achter elkaar sporten dus zeker weten moet je sporten. dat is beter voor het relaxen van je brein en het aanzetten van het motivatie gedeelte van je hersenen zodat je ook beter leert.
1) ik doe taekwondo
2) haha engels polo op een paard
3) als een hobby
4) volgensmij nu 2 jaar
5)mijn ouders doen dat
6) het geeft me een fijn gevoel, ik hou van die adrealinekick die je krijgt van heel erg bewegen en omdat ik echt een aardappel word (ik ben echt gameverslaafd en heb niet echt veel hobbys hahah)
7) nee niet echt ik ga trainen voor rood dan stop ik
😎 alleen als ik het leuk vind anders sta ik als een schaap bij de gymles haha
9) haha ik snap de vraag niet
10) ik beveel het wel alleen moet je een leuke club hebben anders nee niet doen dan is het kut maar dat geld wel voor elke sport nu word het cringe volgende vraag haha
11) engels polo dat ene op een paard en andere kakkerssporten
12) alles wat me niet leuk lijk ( gym paardrijden freerunnen alles met wat je veel moet bewegen en je te veel moeite moet voor doen) maar vechtsporten vind ik wel leuk
13) doe ik niet zo moeilijk over, doe wat je zelf wil. sporten is wel gwn goed voor je maar als je het niks vind beweeg wel gwn wat
14) 13 jaar oud
1. Zeilen op scouting
2. NASCAR racing
3. Gewoon als een hobby
4. Volgens mij al 6.5 jaar
5.wedstrijden betaal ik zelf. Kampen en het jaarbedrag wordt door mijn ouders betaald.
6. Omdat het leuk is
7.ja Zeilinstructeur lijkt me wel wat
8.ja hoor
9.op een zeilboot heb je geen vaste positie.
10. Ik beveel het zeker aan.
11. Zwerkbal
12. Voetbal
13. Laat ze lekker zelf die keuze maken.
14. 15 jaar

@Captain Nederland ik doe ook aan wedstrijdzeilen!! Ben dertien en vaar nog opti. Jij vaart in de laser 4.7/radial gok ik? En vaar je ook mee met de u4's en de dyr etc? Ben benieuwd! Ik ken weinig mensen (buiten mn eigen team natuurlijk) die ook wedstrijdzeilen.
1. Wat voor soort sport doe je?
Voetbal

2. Welke sport zou je graag willen doen?
Voetbal

3. Doe je je sport om af te vallen of meer als een hobby?
Ik doe het om fit te blijven maar vooral omdat ik het heel erg leuk vind om te doen

4. Hoelang zit je al op deze sport?
Bijna 6 jaar

5. Moet je een eigen bijdrage leveren aan je sport, of betalen je ouders alles
? Ik betaal het gedeeltelijk zelf

6. Waarom sport je?
Omdat ik het erg leuk vind

7. Zou je later iets met deze sport willen doen (qua werk)?
Niet dat ik daar nu voor aan het leren ben op school maar ja tuurlijk zou ik een prof willen worden

8. Ben je goed in je sport?
Denk het

9. Heb je nog een bepaalde positie (teamsport? En welke is dat?
Ja ik sta vaak in het middenveld maar kan ook op de plaats als verdediger wel aan de buiten kant zeg maar

10. Beveel je deze sport aan of raad je het af?
Ik beveel het zeker aan

11. Welke sport lijkt je het leukst? (I know staat ook al op 2, maar dit is meer wat echt, echt heel graag wilt)
voetbal

12. Welke sport lijkt je verschrikkelijk?
Ballet

13. Zou iedereen moeten sporten, of moet iedereen dat zelf weten?
ik vind wel dat iedereen het moet gaan doen maar iedereen mag het zelf weten

14. Leeftijd?
Vandaag op 11-11 ben ik 19 geworden

gr lian
1. Wat voor soort sport doe Ik zit op atletiek
2. Welke sport zou je graag willen doen? Ik denk duiken
3. Doe je je sport om af te vallen of meer als een hobby? Ik kwam op atletiek door een klasgenootje Ik was op school de best in sprint en dat viel mijn klasgenootje op .
4. Hoelang zit je al op deze sport? Nog maar een jaar
5. Moet je een eigen bijdrage leveren aan je sport, of betalen je ouders alles ? Mij ouders betalen het graag voor me
6. Waarom sport je? Gewoon om dat ik het leuk vind en beter wil worden
7. Zou je later iets met deze sport willen doen (qua werk)? Ik denk niet dat van atletiek mijn werk kan maken
8. Ben je goed in je sport? Is 50 & 100 meter printen ben ik wel goed . in Speer discuswerpen & kogelstoten daar ben ik nog niet echt goed in .
9. Heb je nog een bepaalde positie (teamsport? En welke is dat? Atletiek is individueel en heel soms in het een groepen sport .
10. Beveel je deze sport aan of raad je het af? Ik zou iedereen atletiek aanraden
11. Welke sport lijkt je het leukst? (I know staat ook al op 2, maar dit is meer wat echt, echt heel graag wilt) Ik denk dat alle sporten wel leuk zijn als je die sport graag doe .
12. Welke sport lijkt je verschrikkelijk? Voetbal Waterpolo is verschrikkelijk
13. Zou iedereen moeten sporten, of moet iedereen dat zelf weten? Ik denk dat het iedereen voor zich moet weten . Had mijn klasgenootje mijn niet aangemoedigd om mee naar Atletiek te gaan had ik het nooit gedaan .
14. Leeftijd? 13 jr
Ik vroeg me af welke sport mensen hier op het forum nou deden? Of welke sport je graag zou willen doen?

Dus hier een paar vragen;

1. Wat voor soort sport doe je?
stuntsteppen/pro scootering
2. Welke sport zou je graag willen doen?
niets alleen maar steppen!!!
3. Doe je je sport om af te vallen of meer als een hobby?
hobby #rideforfun
4. Hoelang zit je al op deze sport?
1,5 jaar
5. Moet je een eigen bijdrage leveren aan je sport, of betalen je ouders alles ?
mijn ouders betalen het meeste
6. Waarom sport je?
geen idee omdat het leuk is denk #rideforfun
7. Zou je later iets met deze sport willen doen (qua werk)?
nee maar wel blijfen doen
8. Ben je goed in je sport?
redelijk
9. Heb je nog een bepaalde positie (teamsport? En welke is dat?
-------------------------------------------------------------
10. Beveel je deze sport aan of raad je het af?
nee doe deze sport niet dan blijft het park rustig
11. Welke sport lijkt je het leukst? (I know staat ook al op 2, maar dit is meer wat echt, echt heel graag wilt)
voetbal of handbal
12. Welke sport lijkt je verschrikkelijk?
korfbal vgm is da nii eens een sport
13. Zou iedereen moeten sporten, of moet iedereen dat zelf weten?
maakt mij niets uit
14. Leeftijd?
14

Thnx voor invullen!

^
Future
1. Wat voor soort sport doe je?
Tennis
2. Welke sport zou je graag willen doen?
Tennis
3. Doe je je sport om af te vallen of meer als een hobby?
Allebei wel een beetje lol
4. Hoelang zit je al op deze sport?
sinds mn elfde denk ik
5. Moet je een eigen bijdrage leveren aan je sport, of betalen je ouders alles ?
Mijn ouders betalen gelukkig alles.
6. Waarom sport je?
Omdat ik het fijn vind, eventjes niet meer focussen op school enzo.
7. Zou je later iets met deze sport willen doen (qua werk)?
Niet bepaald, nee.
8. Ben je goed in je sport?
Een beetje.
9. Heb je nog een bepaalde positie (teamsport? En welke is dat?
Nope.
10. Beveel je deze sport aan of raad je het af?
Ik raad deze sport zeker aan.
11. Welke sport lijkt je het leukst? (I know staat ook al op 2, maar dit is meer wat echt, echt heel graag wilt)
Tennis
12. Welke sport lijkt je verschrikkelijk?
Hockey
13. Zou iedereen moeten sporten, of moet iedereen dat zelf weten?
Het is wel gezond om te sporten, maar als je er echt niet fijn bij voelt, mag je dat zelf weten.
14. Leeftijd?
13
1. Wat voor soort sport doe je?
atletiek
2. Welke sport zou je graag willen doen?
beachvolleybal
3. Doe je je sport om af te vallen of meer als een hobby?
hobby
4. Hoelang zit je al op deze sport?
denk al 10 jaar
5. Moet je een eigen bijdrage leveren aan je sport, of betalen je ouders alles ?
mijn ouders
6. Waarom sport je?
omdat ik het leuk vindt
7. Zou je later iets met deze sport willen doen (qua werk)?
ja het liefst wel
8. Ben je goed in je sport?
behoorlijk 35 medailles al opgehaald 15 goud 5 zilver 15 brons
9. Heb je nog een bepaalde positie (teamsport? En welke is dat?
nee ja voor mezelf zo snel mogelijk rennen
10. Beveel je deze sport aan of raad je het af?
als je tegen een beetje kou kan in de regen niet anders wel af en toe ben je verplicht om in een sport bh te rennen met regen wel behoorlijk koud
11. Welke sport lijkt je het leukst? (I know staat ook al op 2, maar dit is meer wat echt, echt heel graag wilt)]
cheerleading
12. Welke sport lijkt je verschrikkelijk?
voetbal
13. Zou iedereen moeten sporten, of moet iedereen dat zelf weten?
ja verplicht
14. Leeftijd?
17
Badge +5
1. Wat voor soort sport doe je?
- Kroegtijgeren
2. Welke sport zou je graag willen doen?
- Deze sport bevalt me prima!
3. Doe je je sport om af te vallen of meer als een hobby?
- Puur hobby.
4. Hoelang zit je al op deze sport?
-Eigenlijk vanaf mijn 12 / 13e
5. Moet je een eigen bijdrage leveren aan je sport, of betalen je ouders alles ?
- Ik laat voor me betalen.
6. Waarom sport je?
- Gezelligheid!
7. Zou je later iets met deze sport willen doen (qua werk)?
- Horeca is niks voor mij.
8. Ben je goed in je sport?
-Ik scoor wel redelijk.
9. Heb je nog een bepaalde positie (teamsport? En welke is dat?
-Rechts voor, aan de bar.
10. Beveel je deze sport aan of raad je het af?
-Ik raad het iedereen aan.
11. Welke sport lijkt je het leukst? (I know staat ook al op 2, maar dit is meer wat echt, echt heel graag wilt)
-Dit bevalt prima!
12. Welke sport lijkt je verschrikkelijk?
-Sporten waar je iets moet doen, met bewegen enzo.
13. Zou iedereen moeten sporten, of moet iedereen dat zelf weten?
-Wat mij betreft is iedereen welkom in mijn team, als je maar gezellig bent.
14. Leeftijd?
-17
1. Wat voor soort sport doe je?

budosport en schietsport

2. Welke sport zou je graag willen doen?

ninjutsu

3. Doe je je sport om af te vallen of meer als een hobby?

als hobby

4. Hoelang zit je al op deze sport?

anderhalf jaar

5. Moet je een eigen bijdrage leveren aan je sport, of betalen je ouders alles ?

Het wordt door mijn ouders betaald.

6. Waarom sport je?

Omdat ik het leuk vind en om even niet bezig te zijn met mijn problemen

7. Zou je later iets met deze sport willen doen (qua werk)?

Denk het niet, nooit echt over na gedacht.

8. Ben je goed in je sport?

Kan ik zelf moeilijk over oordelen.

9. Heb je nog een bepaalde positie (teamsport? En welke is dat?

nee

10. Beveel je deze sport aan of raad je het af?

Ik zal het aanraden.

11. Welke sport lijkt je het leukst? (I know staat ook al op 2, maar dit is meer wat echt, echt heel graag wilt)

ninjutsu

12. Welke sport lijkt je verschrikkelijk?

Iets met dansen ofzo.

13. Zou iedereen moeten sporten, of moet iedereen dat zelf weten?

Ik zal het zeker aanraden, maar ik ga niemand verplichten.

14. Leeftijd?

15
1. Wat voor soort sport doe je?
-Parkour
2. Welke sport zou je graag willen doen?
- Ik zou misschien een keer 'world chase tag' willen proberen of skydiven.
3. Doe je je sport om af te vallen of meer als een hobby?
- Hobby
4. Hoelang zit je al op deze sport?
-Af en aan 3 jaar.
5. Moet je een eigen bijdrage leveren aan je sport, of betalen je ouders alles ?
- Mijn ouders betalen.
6. Waarom sport je?
- Gezelligheid maar ook om een soort uitlaat te hebben, dan kan ik alles even loslaten tijdens het sporten.
7. Zou je later iets met deze sport willen doen (qua werk)?
- Nee.
8. Ben je goed in je sport?
- Ik vind mezelf redelijk.
9. Heb je nog een bepaalde positie (teamsport? En welke is dat?
-Nope
10. Beveel je deze sport aan of raad je het af?
-Ik raad het aan als je een beetje van een uitdaging houd.
11. Welke sport lijkt je het leukst? (I know staat ook al op 2, maar dit is meer wat echt, echt heel graag wilt)
-Skydiven
12. Welke sport lijkt je verschrikkelijk?
-Snelwandelen :P
13. Zou iedereen moeten sporten, of moet iedereen dat zelf weten?
-Dat mag iedereen zelf bepalen.
14. Leeftijd?
-16

Reageer