Skip to main content
Vraag

welke bord of dobbelspellen vinden jullie leuk


Ik vind veel spellen leuk maar ik speel eigenlijk alleen maar Clever dat kun je ook alleen spelen

11 reacties

Hoi @Rick123 

Ik speel graag Monopoly en Ganzenbord. Ik vind kaarten ofzo ook wel leuk.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +12

Heyy @Rick123,

Ik speel ook wel graag bordspellen ik speel vaak wel met mijn familie dat is altijd leuk en gezellig! We doen het de afgelopen tijd niet heel vaak, maar af en toe. Wij spelen dan vooral Monopoly, Ganzenbord, Mens-erger-je-niet of Catan!😊

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Jumbo Jet (oud spel a la Monopoly) , Monopoly zelf, mens erger je niet, Risk, en dobbelen is ook leuk! Blufpoker doen we bij de scouts altijd. En yahtzee. En dammen en schaken waar ik super goed in ben ( ahum nope dus 😉).  Ik vind het wel gezellig zulke spelletjes!

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +4

Hoiii, 

Ganzenbord en Monopoly 🔛🔝

Groetjes, justGhast

Reputatie 7
Badge +18

Monopoly is leuk. Of Cards Against Humanity. Toen ik klein was speelde ik vaak Spookslot

Reputatie 7
Badge +19

Hoj hoi, absoluut monopoly en ook mens erger je niet. Erg leuk! Stratego is ook een toppertje! En nog wel veel meer. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +5

Hoj hoi, absoluut monopoly en ook mens erger je niet. Erg leuk! Stratego is ook een toppertje! En nog wel veel meer. 

Groetjes liefs Tartan X 

Stratego ja idd

Reputatie 7
Badge +17

@tim16 , card against humanity is inderdaad leuk. Net als Uno. Er zijn heel veel verschillende variaties gemaakt die je ook kan proberen. Of schaken/dammen

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +5

Probeer eens Clever, kun je alleen spelen en de eerste versie kun je gratis op internet spelen. Het is een dobbelspel waar je moet proberen een zo hoog mogelijk score te halen 

Reputatie 6
Badge +1

Ik denk dat niet veel mensen het kennen maar, Family Business (kaartspel) en Machiavelli (ook kaartspel) zijn echt aanraders!!! Ik speel het vaak in de zomervakantie in de avond en het is echt heeel leuk ahhahah

Reputatie 6
Badge +3

Ik vind Carcason wel leuk!

Reageer