Vraag

Welke animé zijn leuk om te kijken?

  • 3 January 2016
  • 16 reacties
  • 586 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een jongen van 13 jaar oud en het lijkt me leuk om anime te kijken :)
Welke zou leuk zijn om te beginnen? Ik heb wel eens girls und panzer gekeken maar weet niet of dat anime is 😃 im hoor het graag 🙂

16 reacties

Apeldoornsepyro13,

Ik kijk geen tekenfilms dus ik heb er weinig verstand van. Tegenwoordig bestaat er een zoekmachine genaamd google. Dus ik wens je heel veel plezier met zoeken en kijken!

Geniet ervan.
Dankje! Nooit van gehoord trouwens 😉
Attack on titan is een goeie anime om te beginnen. De story is goed en het is best wel makkelijk te begrijpen. Het is wel een beetje bloederig. Het ligt aan je smaak.
Ik houd zelf van bloederige/horror achtige animes. Paar van m'n favorieten zijn: Mirai Nikki, Deadman Wonderland (heeft alleen een vaag einde, manga is veeeeel beter), Akame ga Kill, Tokyo Ghoul, en zoals degene boven mij al noemde, Attack on Titan. Death Note en Zankyou no Terror zijn ook goede, misschien een beetje ingewikkeld als je niet super goed Engels kan hahah
Thx allemaal sorry voor de late reactie #toetsweek 🙂
Wat voor Anime genre vind je leuk dan kan ik je een paar Sturen

ik kijk namelijk veel School Romance Anime Soms Ecchi of haram
Ik weet dat het een beetje laat is maar sword art online is echt leuk als je van games houdt
ja ik kijk vooral romance & warme anime omdat ik een flikker ben.

maar ik raad je als begin anime aan, tengen toppa gurren lagann. dat was mijn eerste anime en die is erg goed dus jij moet die kijken anders wordt ik boos op jou en ga ik gillen enhuil en piemel hahah DDDXDD
Kijk Tora Dora. Mirai nikki. bokura-wa-minna-kawaisou. Toloveru ( heeft 3-4 seasons). highschool dxd ( ook 3 seasons) TokyoGhoul
Sword art online Fairy tail. attack on titan school days strike the blood kalchou wa maid sama en dat is wel een beetje vraag maar als je meer wilt (:

IK raad dit helemaal aan clannad eerste season je lacht veel tweede seizoen je huilt veel
Kijk Tora Dora. Mirai nikki. bokura-wa-minna-kawaisou. Toloveru ( heeft 3-4 seasons). highschool dxd ( ook 3 seasons) TokyoGhoul
Sword art online Fairy tail. attack on titan school days strike the blood kalchou wa maid sama en dat is wel een beetje vraag maar als je meer wilt (:

IK raad dit helemaal aan clannad eerste season je lacht veel tweede seizoen je huilt veel


ik raad jou, nagi no asakura aan als je clannad hebt gekeken. en ik heb ook fairy tail gekeken dat is een leuke anime :P
en als je tokyo ghoul hebt gekeken vind je zankyou no terror wel leuk denk ik. misschien ook wel ergo proxy.
Nou dat zal ik ff kijken thx voor de extra anime (; fairy tail is ook een goede anime ja heb er nog een paar (bleach) (Bikini warriors)
(Baby steps heeft 2 seasons allebij 24 episodes) (Diamond no ace) (gate) (kokoro connect) (ANSATSU KYOUSHITSU heeft 2 seasons)
Thx allemaal!
School days is ook een anime maar zal het niet kijken als je onder 16 bent want het is erg schokend het einde
Reputatie 3
Badge +2

ik heb een paar die ik leuk vind die ik wel wil delen met de rest van films tot series (de meeste die ik kijk zijn Engels en anders met Engelse ondertiteling)

 

1: ouran highschool host club

2: my hero academia

3: yuri on ice

4: the ancient magus bride

5: mejij tokyo renka

6: a silent voice ( movie in sub en dub )

7: a katsuki bo yona

8; brother conflict

9: plunderer

10: snow white with te red hair

11: kamisama kiss maid-sama!

12: toilet-bound hanako-kun

13: fruit basket 2019

14: say i love you ( sub en dub )

15: vampire knight

16: inux boke secret service

17: assassination classroom

18: Kamisama Kiss

19: NO.6

20: the moving castle  ( movie )

 

dat is ieder geval voor nu

 

met vriendelijke groet: Sakura Sato.

 

Reputatie 4
Badge +5

Yugioh en Digimon savers en pripara zijn ook leuke anime series ik kijk zelf ook anime

Parasyte is wel goed, Your Lie in April is ook leuk, My roommate is a cat (niet heel bekend volgens mij), my hero academia, one punch man en nog meer wat ik niet kan herinneren 

Reageer