Welke zou leuk zijn om te beginnen? Ik heb wel eens girls und panzer gekeken maar weet niet of dat anime is 😃 im hoor het graag 🙂
Ik kijk geen tekenfilms dus ik heb er weinig verstand van. Tegenwoordig bestaat er een zoekmachine genaamd google. Dus ik wens je heel veel plezier met zoeken en kijken!
Geniet ervan.
ik kijk namelijk veel School Romance Anime Soms Ecchi of haram
maar ik raad je als begin anime aan, tengen toppa gurren lagann. dat was mijn eerste anime en die is erg goed dus jij moet die kijken anders wordt ik boos op jou en ga ik gillen enhuil en piemel hahah DDDXDD
Sword art online Fairy tail. attack on titan school days strike the blood kalchou wa maid sama en dat is wel een beetje vraag maar als je meer wilt (:
IK raad dit helemaal aan clannad eerste season je lacht veel tweede seizoen je huilt veel
Sword art online Fairy tail. attack on titan school days strike the blood kalchou wa maid sama en dat is wel een beetje vraag maar als je meer wilt (:
IK raad dit helemaal aan clannad eerste season je lacht veel tweede seizoen je huilt veel
ik raad jou, nagi no asakura aan als je clannad hebt gekeken. en ik heb ook fairy tail gekeken dat is een leuke anime :P
en als je tokyo ghoul hebt gekeken vind je zankyou no terror wel leuk denk ik. misschien ook wel ergo proxy.
(Baby steps heeft 2 seasons allebij 24 episodes) (Diamond no ace) (gate) (kokoro connect) (ANSATSU KYOUSHITSU heeft 2 seasons)
ik heb een paar die ik leuk vind die ik wel wil delen met de rest van films tot series (de meeste die ik kijk zijn Engels en anders met Engelse ondertiteling)
1: ouran highschool host club
2: my hero academia
3: yuri on ice
4: the ancient magus bride
5: mejij tokyo renka
6: a silent voice ( movie in sub en dub )
7: a katsuki bo yona
8; brother conflict
9: plunderer
10: snow white with te red hair
11: kamisama kiss maid-sama!
12: toilet-bound hanako-kun
13: fruit basket 2019
14: say i love you ( sub en dub )
15: vampire knight
16: inux boke secret service
17: assassination classroom
18: Kamisama Kiss
19: NO.6
20: the moving castle ( movie )
dat is ieder geval voor nu
met vriendelijke groet: Sakura Sato.
Yugioh en Digimon savers en pripara zijn ook leuke anime series ik kijk zelf ook anime
Parasyte is wel goed, Your Lie in April is ook leuk, My roommate is a cat (niet heel bekend volgens mij), my hero academia, one punch man en nog meer wat ik niet kan herinneren
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.