Skip to main content
Vraag

Welk seizoen is jouw favoriet en waarom?

• October 23, 2025
  • 18 reacties
  • 138 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Joehoee ben ik weer! Iedereen heeft wel een seizoen waar ze helemaal blij van worden! Of je nou gek bent op de zomer, lekker van de regen in de herfst houdt, de kou in de winter leuk vindt, of de bloei in de lente je energie geeft… Elk seizoen heeft wel iets speciaals.

Dus, wat is jouw favoriete seizoen? Waarom vind je dat seizoen het allerleukst?

xx liefs Wolf 🐺

18 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 23, 2025

Hey Wolf! Voor mij echt de lente en zomer. Ik vind het nu en winters ook mooi hoor. Maar in de lente en de zomer is buiten zijn de norm. En alles bloeit zo mooi. En lekker in je korte kleding. Ik vind dat gevoel van buiten op je blote benen heerlijk en de zon op mn armen. Petje weer op en factor 50 smeren. En de geuren en kleuren in de natuur. Ja dat is wel het meest mijn tijd!🥰☺️

Liefs, Tover xxx 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 23, 2025

Zomer! Ik hou ervan om buiten te zijn en van ijsjes hou ik ook😋

Maar de winter is ook fijn als het heeft gesneeuwd want dat vind ik echt super!!

XXX Yusa 

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 23, 2025

Hoi ik vind iets van beide. Zomers zoals Tover zegt heerlijk in je korte kleren en bruin worden maar 's winters ook lekker als het gesneeuwd heeft! En dan weer lekker de warmte in met een kopje chocolademelk ☕😋 trouwens ​@Tover01 jij draagt in de winter toch ook soms een korte broek? 🫢😉😍

Groetjes Tjempie xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 23, 2025

@Wolf en jouw favo seizoen?

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 23, 2025

@Tjempie  uiteraard 😉😁: 

'24  xD🤭 Winter is ook een top seizoen toch! 😁Liefs, Tover xxx

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • October 23, 2025

@Wolf en jouw favo seizoen?

Lente sws lente. De tijd dat de koude winter voorbij en alles in de bloei gaat. Ook de tijd voor jonge dieren.

xx liefs Wolf 🐺

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@Wolf ,

Voor mij winter ❄☃️ ik vind het dan lekker knus en zit vaak met een dekentje op de bank, het maakt het helemaal af als het ook gaat sneeuwen, geeft me ook een soort nostalgie aan vroeger.  🙂☃️

Oehhh wauw ​@Tover01 💪♥️🤗

Liefs 😊

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 23, 2025

Zomer! lekker zwemmen en zonnen, zonder shirt in de tuin zitten en bruin worden. Zo fijn!

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 23, 2025

Mijn top seizoen is no doubt zomer! De temperatuur, hopelijk, het leven dat zich vnl buiten afspeelt, zalig! De geluiden, geuren. Mooie mensen kijken op terrasjes 😍 Alhoewel dat bij sommigen in de winter ook kan zie ik ​@Tover01  🥰 i say  again; nice legs i see! 😋😘 Doby xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 23, 2025

Wow ​@Tover01  wat cool, nu twijfel ik of de winter niet het mooiste is hoor 😉 (serieus je hebt echt mooie benen 🥰maar dat zagen we met je rokje al 😍😋Wat een kuiten echt! Sorry hihi)  Enige nadeel van deze tijd is wel dat het zo vroeg donker is.  En langdurige regen vind ik ook niet leuk. Hoewel zomers het dan weer te lang droog kan zijn. Toch is de afwisseling het mooiste.

Groetjes Tjempie xxxx 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 24, 2025

Hoi, voor mij ook lente en zomer. Ik ben het liefst buiten, zeil en hikr graag en dan zijn dat wel dé seizoenen 😎⛵ Tover ik ben trots op je! Ziet er goed uit 😍

Groetjes liefs Tartan X 

• October 24, 2025

De lente absoluut zeker ! 

Omdat dan de winter en herfst voorbij is en alles terug begint te groeien. En beestjes geboren, is wel top om te zien als die klein zijn

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 24, 2025

Bij mij is het het seizoen waar we in zitten. Ik ben alle voordelen en mooie dingen vergeten en als het dan weer een ander seizoen wordt vind ik dat zo mooi. 
in de zomer is het dat het lekker warm is

in de herfst dat de bladeren zo mooi zijn en dat het lekker ruikt, ik ga dan ook vaak naar het bos  de regen vind in soms ook fijn, dan voel je echt en ik vind het fijn om te voelen. Geeft me altijd de gedachte dat ik er echt ben. En ik houd ook gewoon van avontuur en meer regen is meer avontuur, dan probeer ik altijd waterdichte hutten te bouwen en dat soort dingen. De natuur is echt mijn thuis

de winter is mooi door het kleine laagje ijs op de planten en de mist en dan warme chocolademelk en de vibes van oud en nieuw en kerst

en in de lente dan alle bloemen en geuren

maar nu is mijn favo seizoen dus herfst 😉🍁

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 24, 2025

De zomer! Het is lekker zonnig en je kan allerlei leuke outdoor activiteiten doen!

• October 28, 2025

@Wolf  alle seizoenen hebben wel iets. Uiteraard de zomer lekker erop uitgaan en tot laat licht. De herfst en winter ook als het buiten koud is en guur en regen. Als je de hele dag weg bent geweest en veel buiten bent geweest en je komt dan weer thuis en het er lekker warm is. Een warm drankje lampen aan en de radio op de achtergrond aan, heerlijk. En in het weekend gaat bij ons dan vaak de openhaard aan

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 1, 2025

Ik vind zomer het leukste seizoen Dan is het lekker lang licht buiten lekker warm weer iedereen is vrolijker en het is gewoon een stuk leuker plus vrolijke zomer outfitjes 😉

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 5, 2025

@Tover01  ben je nu standaard een korte broeken drager geworden like me? 😉 Uiteraard naast je prachtige rokje 😍? 

@Chiaraaaaxx  precies, dat vind ik ook!  🥰

Groetjes liefs Tartan X 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 5, 2025

Hey ​@Tartan16  hoe weet je dat? Haha nou het is nu herfst en vandaag was het heerlijk, dit seizoen is heel mooi met al die kleuren van bladeren en geurtjes. Ga het bos maar eens in zeg ik tegen iedereen 🥰 en ja nu draag ik wel een  knielange broek met dikke kniekousen haha ☺️ ik wil niet off topic gaan maar is een weddenschapje met mn meisje ook. 

Liefs Tover xxx