Skip to main content

Hallo lieve forumgebruikers!

Ik vroeg me af: Als jij geen mens mocht zijn, maar een dier, welk dier zou jij dan zijn en waarom?

Ik zou een kat willen zijn, omdat zich zo heerlijk kunnen uitrekken en de hele dag verwend worden! :3

Ik twijfel erg dus ik heb een lijstje van meest graag naar minst.

1. Tijger. Ze zijn mooi, stiekem, gevaarlijk maar toch zo lief.

2. Wolf. Ze zij mysterieus, ook gevaarlijk en tactisch 

3. Roofvogel. Ze zijn snel, onvoorspelbaar en vrij.

4. Muisje/rat. Het zijn kleine beestjes maar ze kunnen grote gevolgen hebben.

5. Luiaard. Ze mogen de hele dag slapen.

6. Python. Mensen zijn bang voor je omdat je alleen wilt zijn.

Hoi @DrawingCat  ik ben een therian dat is eigenlijk wel een beetje te vergelijken met een transgender een transgender is een jongen die in een meisjes lichaam hoord of andersom. bij een therian is het dat het persoon eigenlijk een dier is maar psychisch of spiritueel ( mentaal ) dus ik ben een dier. de dieren ( theriotypes genoemd) die ik ben zijn een main coon kat en een wolf dusja dat wou ik even zeggen

Groetjes Tinker.fan

dit gaat even een beetje buiten het onderwerp maar ik ben toch even nieuwsgierig.

als jij (@Tinker.fan) een theriotype ofzo hebt wat een kat en een wolf is. hoe werkt dat dan? ik snap dat namelijk niet helemaal. jij vergelijkt dat met een transgender. maar een transgender kan zich laten ombouwen en gedraagt zich vaak als het andere geslacht. gedraag je je als therian dan als je theriotype? en heb je dan ook momenten dat je een aandrang voelt om dat type te zijn? deze vraag is het heftigste bij mij. ga je ook naar de wc/kattenbak/gewoon de tuin als je theriotype?

Hoi @ikweethetnietmeer2009 

Mensen kunnen zich moeilijk laten ombouwen naar een dier dus dragen we maskers en staarten ( dut hoeft niet maskers en staarten maken je geen therian)

Ik heb heel veel drang om me compleet als een dier te gedragen dit maakt therian zijn ook moeilijk en geen pretje want je kan als je in de klas zit niet ineens als een dier gedragen natuurlijk

Sommige therians doen ook quadrobics ( ook wel quads genoemd) dat is een sport waarbij je op 4 benen loopt en springt ( het is erg moeilijk omdat een menselijk lichaam er eigenlijk niet voor gemaakt is)

Nee we gaan niet naar de kattenbak of worden uitgelaten het is zo dat therians moeten accepteren dat ze een mensenlichaam hebben dus dat een wc makkelijker is..

Ik hoop dat je hier iets aan hebt groetjes Tinker.fan 

hey @smokeyhier ben ik niet helemaal mee eens we kunnen ons niet vergelijken met een trans natuurlijk zijn we in het verkeerde lichaam aalleen bij ons zit een dier in ons ziel en hebben we eerder geleefd als een dier

Hey, on topic, ik zou een lynx willen zijn. Super goede ogen, snel, onzichtbaar in het bos. En ze zijn heel mooi om te zien vind ik. Als je ze al te zien krijgt 😉. En ze hebben een goed uitgerust lijf waar ze zich heel goed mee redden. Gewoon een fascinerend dier. 

Liefs Tover xxx

Heyy,

Mij lijkt het erg gaaf om een roofvogel te zijn. Het lijkt me heel bijzonder om zo te kunnen vliegen door de lucht en zou die vrijheid wel eens willen ervaren! En vogels zijn sowieso ook hele mooie en bijzondere dieren vind ik! :)

Liefs, ItsJustMe <3

Ik zou een draak willen zijn! Dat is ook mijn otherkintype (Een otherkin is iemand die een sterke connectie voelt met fantasiedieren zoals eenhoorns, draken, etc… en die connectie kan op verschillende manieren zijn)

Reageer