Vraag

wel of niet zn karma geven?

  • 22 November 2023
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, er zit een irritante jongen in de klas die beweert dat paardrijden geen sport is natuurlijk is dat wel zo en ik weet dat ik hem moet negeren maar ik heb zón zin om 'm zijn karma te geven door een filmpje te sturen over min paardrijles of desnoods eens uit te nodigen bij mijn manege😏😏😏 dan piept ie wel anders

Wat is beter om te doen 

 

Helaas weet ik dat al denk ik maar alsnog


2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi

Kan je hem gewoon lekker laten? Je zou hem kunnen uitnodigen tot de manege. Kijk wel uit dat hij niet de les verpest voor de Instructor en de andere mensen die les hebben.

Groetjes ik @SadLightbulb 

Reputatie 7
Badge +9

mijn eerste gedachte nadat ik las dat jij hem karma wil geven was: ik mag jouw.

als karma niet automatisch komt dan moet je er zelf maar voor zorgen. dat doe ik ook altijd. nu even weer naar je probleem.

nooit een filmpje naar iemand sturen. ik had een profiel foto en nu hebben ze er foto's van gemaakt en een meme. dus ik heb nu geen profiel foto meer.

meenemen naar je manege weet ik niet of het nut heeft. wat wil je dan dat er gebeurt? ik denk als eerste dat je hem niet zo ver krijgt om mee te gaan en als je wilt dat hij sowieso op een paard stapt dat dat zeker niet lukt. ik geloof best dat het een sport is. ik heb ook wel eens op een paard gezeten maar het enige wat ik ervan kon herinneren was dat takken ontwijken het lastigst was en mijn paard geen zin had om ook maar iets te doen.

en als hij op een paard gaat dan mag hij sowieso niet springen of heel snel ofzo. dus dan heb je nogsteeds niet het sport gevoel. en je kan vermoeidheid heel makkelijk faken. dat doe ik ook heel vaak. dus als hij kijkt hoe jullie aan het paardrijden zijn dan kan hij denken dat jullie doen alsof jullie moe zijn. 

Reageer