Skip to main content
Vraag

Weekje vakantie, wat gaan jullie doen

• February 20, 2026
  • 11 reacties
  • 155 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

eindelijk weer een weekje vakantie. wat hebben of gaan jullie in de vakantie doen. ik ga een paar dagen logeren en dan fietscrossen lekker vies worden en andere dingen.

11 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Ik ga naar Frankrijk met mijn vader. 

Jij veel plezier

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Een vriendin komt bij mij logeren en ik ga de verjaardag van mijn moeder vieren. 🙂

Groetjes 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • February 20, 2026

Heyy,

Morgen komt een vriendin, ga verder niet zoveel meer doen.. moet maandag ook weer gwn naar school🙃

Liefs :)

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • February 20, 2026

Hoi hoi, maandag moet ik weer naar school helaas. Ik heb vooral gewoon uitgerust deze vakantie 

Groetjes Lupus 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 21, 2026

Hey ​@DJEE 

Deze vakantie niet zoveel, m'n moeder moet nog herstellen van haar operatie, en dat snap en respecteer ik. Ik vind het ook niet zo erg; het wordt weer warmer dus ik zal ook wel vaker buiten te vinden zijn🙃 

Liefs Yusa 😘

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 21, 2026

Met besties op pad. Beetje wandelen en fietsen en knutselen. Met mn meisje gezellig van alles doen. Een planetarium bekijken met haar ouders o.a. en boottochtje met mam en meisje bij mn oom en tante wrs. 

In de meivakantie heb ik het spannender, dan heb ik  een survival training voor jonge scouts in het heuvelland en dus heel primitief leven. Met zo weinig mogelijk spullen en old school met kompas, multitool en zakmes en zelf koken, tentje en slaapzak enzo. Echt outdoor en je mag dan alleen in een vest en thermo shirt met korte broek (en  mn dikke kniekousen gaan mee natuurlijk hihi ) en waterdichte schoenen 😁 xD. Spannend maar lijkt me helemaal vet! 🔥Sommigen zeggen je bent gek haha.  Maar goed dat duurt nog even. Verheug ik me nu al op 🤭

Liefs Tover xxx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 21, 2026

Heel vet ​@Tover01  ! Ik heb dat ook gedaan, in mijn geval was het in een groot bosgebied. Echt heel mooi om mee te maken en leerzaam.  Deze week ga ik met  scouting vrienden een hike pakken, en ook vooral werken op de eco boerderij van ons en in het winkeltje, en het water op met lief. En nog meer leuke dingen met haar samen doen 😇😉

Groetjes liefs Tartan X 

De tekst is aangepast door de Kindertelefoon ivm privacy. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • February 22, 2026

Hoi, ik heb lekker gechild en heb veel gelezen. Ook ben ik mee geweest met mijn vader naar een werk reis en ik heb een aardige jongen geholpen die eieren moest bezorgen. 

@Boterbloempjee  alvast gefeliciteerd 😘

@Tover01  dat klinkt super stoer!

Groetjes Tjempie xxx

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Dankjewel ​@Tjempie ! 😘

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 22, 2026

Hoii

Mijn vakantie was best saai want ik had niet veel te doen en er is ook niet veel in de buurt ofzo hier dus ik heb een 6-tal films bekeken en ben 1 dag naar mijn grootouders geweest (doe dit eigelijk elke week). En voor de rest heb ik een heel klein beetje voor school gewerkt (verplicht) en zitten scrollen op mijn gsm. Ik heb wel elke dag lang kunnen uitslapen (11u/11U30 meestal) maar ben ook maar telkens rond 2/3u ‘s nachts gaan slapen.

Ohja ik heb ook nog bij 2 plaatsen gesolliciteerd voor een vakantiejob maar heb nog geen antwoord jammergenoeg :(

Ik vind het toch wel jammer dat de vakantie voorbij is maar binnenkort weer vakantie!!

groetjes x

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 24, 2026

Ik ga morgen een paar dagen met mijn  vriendin en haar ouders  weg en we mogen samen in slapen dat gaat nog wat worden