Skip to main content

Wat zou je doen als je in een legende zat?

• August 7, 2026
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3

Oke hallo! Ik dacht misschien kan ik een keertje wat anders leuks bedenken dan die random vragenlijstje enzo. Ik vind het zelf leuk om ze te maken. Dus ik dacht: Oke waarom doe ik dit niet een keertje maken hier op het forum. Dus aan de titel zie je al het woord legende, maar ik dacht welke nou die vertel ik je nu! Ik had gekozen voor: De legende van Koning Arthur en de ridders van de ronde tafel! Oke hier komen de vragen. Hopelijk vinden jullie dit leuk.😊

Dus oke we beginnen!

Als je in de legende van Koning Arthur zat. Welk personage zou je dan zijn?

Wat zou je doen Als je in de legende zat zou je dan durven de Heilige Graal te zoeken? En door als eerste op de gevaarlijke stoel te zitten. En dan de Graal te zoeken en alle verleidingen weten te doorstaan?

Zou je durven een geheime verboden affaire te hebben door de regels van de Hoofse liefde te verbreken met risico op verbanning enzo.

Als je een ridder was zou je durven om de Koning tegen te spreken als hij praatte waar ook veel risico's aan vast zitten?

Zou je alles doen voor je dame als je een ridder was?

En hoelang zou je als dame de ridder te testen totdat jij vind da hij jouw gunst verdiend heeft?

Zou je als je op queeste ging durven met draken te vechten en of Morgana le Fays (dat is een gevaarlijke heks) verleidingen weten te weerstaan?

Zou je als je al dame blijven bij de slechte ridder die heel knal is die je ontvoerd had?

Hopelijk vonden jullie dit leuk😊 !

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

1 reactie

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • August 8, 2026

Als je in de legende van Koning Arthur zat. Welk personage zou je dan zijn?

Iemand zoals Parcival. Zou ik willen en ik heb wel iets met zijn karakter.

Wat zou je doen Als je in de legende zat zou je dan durven de Heilige Graal te zoeken? En door als eerste op de gevaarlijke stoel te zitten. En dan de Graal te zoeken en alle verleidingen weten te doorstaan?

Als ik het gevoel had dat ik dat kon en durfde wel. Het was zwaar en onzeker.

Zou je durven een geheime verboden affaire te hebben door de regels van de Hoofse liefde te verbreken met risico op verbanning enzo.

Nee dat zou ik niet durven. In die tijd zeker niet. De straf die je kon krijgen was wel heftig.

Als je een ridder was zou je durven om de Koning tegen te spreken als hij praatte waar ook veel risico's aan vast zitten?

Misschien wel, ik denk dat Arthur dat juist wel zou willen. Maar sommige heersers konden niks hebben en dan is het erg riskant. In die tijden kreeg je om niks al  heel erge straf. 

Zou je alles doen voor je dame als je een ridder was?

Dat wel ja. Doe ik nu ook 😉

En hoelang zou je als dame de ridder te testen totdat jij vind da hij jouw gunst verdiend heeft?

Ik ben een jongen, maar als ik een meisje, dame was in die tijd zou ik wel zeker willen weten dat hij veel voor mij over heeft maar hij hoeft zichzelf niet in gevaar te brengen. 

Zou je als je op queeste ging durven met draken te vechten en of Morgana le Fays (dat is een gevaarlijke heks) verleidingen weten te weerstaan?

Ik denk dat als je overtuigd bent van wat je doet en dat dat goed is, dat je dan wel ver durft te gaan. 

Zou je als je al dame blijven bij de slechte ridder die heel knal is die je ontvoerd had?

Nee dat zeker niet. 

Hopelijk vonden jullie dit leuk😊 !

Ja spreekt me wel aan 👍

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Liefs, Tover xxx