Skip to main content
Vraag

Wat zou je doen als je een dag onzichtbaar kon zijn?

• October 15, 2025
  • 12 reacties
  • 213 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Stel je voor: je kunt één dag helemaal onzichtbaar zijn. Wat zou je doen? Zou je overal stiekem naartoe gaan, iemand verrassen, of juist rustig van je vrijheid genieten? 

xx liefs Wolf 🐺

12 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 15, 2025

Haha dat kan niet.

Maar ik zou bij vrienden gaan kijken 

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Ik zou kijken hoe het leven zonder mij is :)

NightShadow

Ik zou gaan rondspoken en onschuldige grappen uithalen :)

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 16, 2025

Hoi, ik zou mijn crush een beetje plagen met af en toe zijn spulletjes verplaatsen (doet hij soms ook) en ik zou ruimtes en torens bekijken en beklimmen die normaal niet mogen. En mijn familie verrassen met overal leuke dingen neerzetten in de kamer denk ik. 

Groetjes Tjempie xxx 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 17, 2025

Ik zou gewoon bij mijn crush zijn huis binnen gaan (geen idee hoe) en zou ik gaan kijken hoe hij aan het douchen is. Misschien gaat hij later wel aftrekken en ga ik mee kijken

noem me een creep maar jullie zouden dit ook doen

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 18, 2025

Ik zou hetzelfde doen als Nightshadow, nieuwschierig_aapje!  :3

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 18, 2025

Ik weet het eigenlijk niet…

Denk nooit na over dat soort dingen… :D

XXX Yusa 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 18, 2025

Hoi, ik zou ook geintjes uithalen. En het lijkt me mooi om een kasteel te bekijken en dan over die afzet hekjes en -touwen heen stappen om te kijken wat daar allemaal achter zit. Niet om wat mee te nemen hoor, net als ​@Tover01  houd ik in een museum mijn handjes op de rug 😉. Of ik zou op een veerboot stappen naar Vlieland ofzo en dan ook achter de schermen kijken. Op de brug en in de machinekamer etc. 

Groetjes liefs Tartan X

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 18, 2025

@Beniknora nou nee dat zou ik niet doen.

• October 19, 2025

Ik zou de hele dag goed opletten als ik de straat oversteek want ze zien me niet 😄 

TIP: er is een italiaanse film die Il ragazzo invisibile heet (the Invisible Boy, 2014) en je kan kijke op YT 

https://www.youtube.com/watch?v=4wqznkjwJBU

Dus die film is on-topic hiero. 

(Michele is 13, verlegen, niet populair op school en verliefd op Stella. Nadat hij een kostuum draagt ​​voor een Halloweenfeestje ontdekt hij dat hij onzichtbaar is, het is een heel avontuur en zo maar hij gaat ook effe kijken in de meisjes kleedkamer)

nee KT,  er komen géén geslachtsorganen of blote meisjes in voor, ook geen onzichtbare, wel zijn kont even

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 19, 2025

Ik zou m’n crush stalken. Om er zeg maar achter te komen of ze me leuk vindt, misschien heeft ze wel een dagboek of zo waar ze dan in schrijft over mij. Want ik wil echt niet afgewezen worden. En ik zou grappen uithalen zoals mensen aantikken op hun schouders. Ik zou ook een beetje rondkijken hoe het leven van mijn vrienden er uit ziet als ik er niet ben. IK ZOU NIET FIETSEN maar wel bij random mensen achterop springen hahaha voor vervoer

• October 20, 2025

EDIT 

de link naar de film op YT was een ingekorte versie, hier is de volledige film, wel leuker om te kijken en het onzichtbare  verhaal te volgen: 

https://www.youtube.com/watch?v=wf9RYw2CTkU