Skip to main content
Vraag

Wat zou ik kunnen doen in de zomervakantie? ☀️

  • 27 June 2024
  • 4 reacties
  • 52 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb morgen (Het is vandaag 27-06-2024) mijn laatste 2 proefwerken voor de vakantie en dan nog ff mijn rapport ophalen. Maar ik weet gewoon dat ik niks te doen ga hebben in de vakantie en alleen ga gamen en Spotify ga luisteren. Weten jullie wat dingen om te doen?

Groetjes, justGhast

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Hoii! Misschien is het leuk om met vrienden af te spreken of nieuwe hobby's uit te proberen. Dat kan iets creatiefs zijn of lekker buiten. En als het lekker weer is is het sowieso fijn om buiten te zijn, je kan zwemmen, ijsjes eten, wandelen, fietsen, ergens naartoe gaan zoals een klimbos, de bios of een dierentuin. Of natuurlijk iets anders bij jou in de buurt!! Hoop dat je hieruit inspiratie kan halen!!! Xoxo

Hey lieve @justGhast,

Ik heb 10 dingen:

1. Met vrienden afspreken 

2. Koken en/of bakken 

3. Een boek lezen

4. Gamen

5. Naat het zwembad gaan

6. Shoppen

7. Rusten

8. Uitslapen 

9. Films/Series kijken 

10. Bbq en

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +12

Heyy @justGhast,

Vooral lekker buiten zijn is altijd fijn in de vakantie en dat is ook goed en gezond om te doen! Dus misschien kan je proberen om iedere dag in ieder geval een uurtje te bewegen door bijvoorbeeld te wandelen of te fietsen of je gaat natuurlijk een andere activiteit doen die je leuk vindt!😊

Veder sluit ik me eigenlijk helemaal aan bij de tips van @b0bbie_4x en @NoahLovesYou en denk dat je daar wel wat aan hebt!

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +4

Hoi iedereen,

Dankjewel voor de tips! Lief van jullie! <3

Liefs, justGhast

Reageer