Skip to main content

Binnenkort ga ik voor het eerst in me leven naar een teenager discoparty echt mega chill. Maar nu heb ik me zelf daarvoor zeg maar een naveltruitje gekocht en me ouders hebben dit ook ontdekt en willen dus absoluut niet dat ik het aan ga trekken naar die discoparty. Reden was dat ik verkracht kon worden met dit soort kleding ik vindt het een beetje overdreven ik let ook wel op me zelf en me oudere zus van 14 is ook mee. Me ouders zijn overigens nooit makkelijk geweest met kleding ik mocht ook nooit van hun een bikini tot heel lang zeuren en smeken en het mocht. 

Ik zou het niet riskeren. Niet omdat je verkracht kan worden of niet maar omdat je ouders je misschien niet meer gaan laten gaan als je het toch draagt. Iedere ouder is anders in wat ze leeftijds geschikt vinden en niet. En daar kan je niks aan doen. Hoe rot het ook is


Hoi @Kim12,

Ik vind het wel overdreven van  je ouders zeg! Ik zou het dan toch niet aandoen, omdat je dan misschien niet meer naar discoparty mag gaan, hoe jammer het ook is natuurlijk. 

Groetjes  @Monkeyboy08


Ik snap dat je het aan wilt , wat mijn tip is is hem aantrekken en daar over een 'normale' shirt over doen . Dan zien ze het niet . 

 

Misschien niet zo handig als ze er achter komen.

 

Liefs anoniempje xx


Reageer