Wat voor hobby's hebben jullie eigenlijk gwn uit nieuwsgierigheid ?
Tekst aangepast door De Kindertelefoon voor de overzichtelijkheid van het forum. Zie ook de forumadviezen: ga niet off-topic. Een topic heeft een duidelijke vraag of onderwerp.
Bladzijde 1 / 1
Hoi, leuke vraag! Mijn hobbies zijn Scouting, zeilen, lezen, hiken en karate. De meeste tijd van deze hobbies besteed ik aan zeilen en Scouting.
Groetjes liefs Tartan X
Paardrijden!!
Gitaar spelen, lezen, gamen. Aan sport doe ik ook wel maar dat zie ik niet echt als hobby's.
Paardrijden, trickriding en hobbyhorsing ( als je niet weet wat het is google het dan)
Groetjes Tinker.fan
Hey,
Mijn hobbies zijn gamen, buiten chillen en vroeger deed ik nog scouting maar nu niet meer.
Ik ben een groot fan van Lego ik bouw graag erg mooie gebouwen samen met mijn papa die zelf ook groot fan is van Lego. We hebben zelfs een Lego kamer in ons huis waar we een hele stad hebben gebouwd. Ik vind het zo fijn om te bouwen met Lego ik wordt er heerlijk rustig van.
Ik vind het super leuk om te tekenen, de laatste tijd teken ik meer realistisch, maar daar valt nog op te oefenen!.. ik teken al een paar jaar een meisje met 1 oog (zie foto)
Ik ben een groot fan van Lego ik bouw graag erg mooie gebouwen samen met mijn papa die zelf ook groot fan is van Lego. We hebben zelfs een Lego kamer in ons huis waar we een hele stad hebben gebouwd. Ik vind het zo fijn om te bouwen met Lego ik wordt er heerlijk rustig van.
WoW cool!!
Ik vind het super leuk om te tekenen, de laatste tijd teken ik meer realistisch, maar daar valt nog op te oefenen!.. ik teken al een paar jaar een meisje met 1 oog (zie foto)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.