Skip to main content

Wat zijn jullie favoriete games die jullie ooit hebben gespeeld ?

• June 14, 2026
  • 0 reacties
  • 12 Bekeken

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+2

Hallo iedereen,

Ik vond dat het forum de laatste tijd een beetje deppresief aanvoelde, ik bedoel alle topics gaan of over heftige problemen thuis (waar ik iedereen die dit meemaakt veel respect en geluk toewens) of ze gaan over seks en dat soort dingen. 

Dus daarom had ik (vind ik zelf) een leuke vraag, wat zijn je top  favoriete games die je ooit hebt gespeeld ? Zelf ga ik er net zoals altijd echt ontelbaar veel invullen omdat ik niet kan kiezen 😅 Maar als je gewoon een game hebt die je echt mega leuk vind hoor ik het ook graag !!!

Dus hier komen de mijne :

1 the Ghost of Yôtei. Ik weet het is 18 plus er komt veel bloed in voor maar ik zweer, ik ben nog nooit zo verslaafd aan iets geweest als dit. + deze game heeft me verrasend veel geleerd over Japanse cultuur en taal en over verschillende geloven.

2 Cities skylines II. Ik heb altijd gewoon al gehouden van dingen bouwen en organiseren, en wat is er beter dan jezelf kapot te stressen aan eindeloze files in je stad na een lange dag werken. (best wel veel als ik er nu over nadenk 😬)

3 Lego city undercover. De eerste game die ik speelde, ik heb er gewoon veel leuke herineringen aan. En zonder dit spel had ik nooit gegamed.

4 Gran Turismo (zowel sport als 7) Deze games hebben mijn passie voor vervoer gestart. En zonder deze games was ik nooit gaan simracen en karten. 

5 Ghost of Tshushima. De voorganger van Ghost of Yôtei. Zonder deze game geen ik zoals ik vandaag ben.

6 Roblox. Is de laatste tijden echt veel slechter geworden, maar kom op iedereen heeft toch wel herrineringen aan roblox als een klein kind met je neefje of nichtje of gewoon je vrienden.

Ik stop hier anders ga ik voor altijd door. Ik hoor graag jullie game ervaringen !!!

Vriendelijke groet,

35 bomen

(btw je kan toch ook gewoon niet minecraft vergeten)