Wat zijn jullie dagelijkse bezigheden?

  • 18 August 2019
  • 6 reacties
  • 207 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Hallo!

Nu de zomervakantie bijna weer voorbij is voor sommige ben ik wel benieuwd naar wat jullie bezigheden zijn na school/werk. Ben wel erg benieuwd want iedereen doet weer wat anders, ik zal eerst wat van mezelf vertellen:
Ik zit nog op school (MBO, Dierverzorging) daarbij zijn de schooldagen wisselend maar gemiddeld ben ik wel om 14:00/15:00 uur klaar met school. Ik heb een hobby/sport waar ik veel tijd in steek. Ik fitness ongeveer 1/1,5 uur per keer en dat 4x in de week. Daarnaast zwem ik 3x in de week in de avond om ook nog eens een conditie op te bouwen. Nou zal je denken komt dat wel uit met school? Eerlijk? Ik zou het niet weten, ik doe dit nog niet zo lang, maar aangezien ik met school eigenlijk weinig huiswerk heb (maak alles vaak op school) zou ik er wel genoeg tijd voor hebben.

Ik ben ook benieuwd of dit mij gaat lukken in ieder geval! Over 2 weken begint school weer, of naja stage want dat heb ik eerst 2 weken lang, dus nog geen opdrachten die ik moet maken. Nadeel is wel, je bent langer bezig met stage dan school maar fitnessen en sporten zal mij vast moeten lukken.

Nu ben ik benieuwd, wat doe jij na school?

Groetjesss!

6 reacties

Ik speel videogames, haha, maar ik doe ook gewoon alledaagse dingen zoals het opzoeken van een gescheiden ouder of boodschappen doen.
Na school maak ga ik op bed zitten en iets ontspannends doen. Meestal ga ik gamen of muziek luisteren, youtube kijken, netflix etc. Hobby's heb ik niet echt buiten tekenen om wat ik ook geregeld doe. Huiswerk/ toetsen had ik dit jaar niet en na de vakantie waarschijnlijk wel in verband met dat ik nu naar een normale klas ga. Dus waarschijnlijk besteed ik mijn vrije tijd daar ook aan na de vakantie. Oh ja en ik ga een stage klas doen met twee dagen in de week stage dus ik weet niet hoe dat gaat verlopen.
hey

ik ga eerst een uurtje pokemon go spelen (onderweg naar huis)
als ik thuis kom zet ik meestal netflix aan hang ik hier rond en na een uurtje lezen en typen ga ik appen als er mensen online zijn en bellen met me beste vriend als hij ook niks te doen heeft 😂 tot het avond eten. en na het eten (rond 8 uur half 9 ja ik eet laat) weer naar boven om me rotzooi op te ruimen en dan weer netflixen 😂😂 (ben verslaafd aan netflix i know) tot ik ga slapen.
en als ik niet kan slapen hang ik hier weer rond 😂

groetjes
blue
maandag
s'ochtens hardlopen voor schooltijd
s'middags hardlopen na schooltijd
s'avonds naar sportschool buikspieren trainen

dinsdag
s'ochtends hardlopen voor schooltijd
s'middags met vriendje of alleen aan me vriendje zijn auto sleutelen
s'avonds sportschool buikspieren trainen

woensdag
s'ochtends harlopen voor schooltijd
s'avonds sportschool of hardlopen

donderdag
s'ochtends thuis spieroefeningen doen
s'avonds hardlopen

vrijdag
s'ochtends hardlopen
s'avonds met me vriendje uit

zaterdag
voetbalwedstrijd kijken bij me vriendje en hardlopen of een wedstrijd bij atletiek

zondag
wedstrijd bij atletiek of rust dag

en dan ga ik ook nog HBO doen want bij mij is sporten behoorlijk belangrijk en ik houdt mij ook altijd strak aan dit schema.

groeten marit
Heyo,

Ik doe hetzelfde als nu in de vakantie. De hele dag gamen, en in de avond uurtje leren en dan beginnen met streamen.

Op de school waarop ik zit heb ik een speciaal aangepast rooster. Dit omdat ik een probleem heb met de trein. Laat ik zo zeggen dat een trein, en mijn gedachtes niet goed samen gaan. Dus daarom hoef ik niet naar de lessen te gaan. Alle uitleg krijg ik via de mail, of moet ik vanuit het boek leren.

Vorig jaar was dat al een succes, dus nu 2 jaar MBO moet ook goed komen.

Dus wat doe ik: gamen, eten, gamen, eten, gamen, leren, eten, streamen, slapen

See ya!
Spookyzx.
Ik heb een paar hobby’s: ik ben leadzanger in een bandje. Daarvoor oefen ik veel en treed met mn bandje op. Samen met mn vriendje zit ik op schietsport. Dat is ook 1 a 2 keer per week dat ik op de schietbaan ben. En verder uitgaan, chillen met vriendinnen en leuke dingen doen met mn vriendje natuurlijk zijn hobby’s 😄

Reageer