Skip to main content
Vraag

Wat vinden jullie van kpop demon hunters?

• October 22, 2025
  • 7 reacties
  • 64 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Ik vind de nummers echt vet en de animatie ook. Wat vinden jullie?

Ik vind het echt een van de beste films ever. De muziek, de animatie… Voornamelijk de muziek, das echt een vibe. Sws hou ik van kpop. Wat vinden jullie d’r van? Heb je de film al gezien? Ik hoop echt dat er een deel twee komt. Wat denken jullie? Zou die er komen?

xx liefs Wolf 🐺

7 reacties

Cheezburger
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 23, 2025

mijn eerlijke mening is dat het eigenlijk veel te populair is maar wel goede animatie. 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 23, 2025

Ik heb m niet gekeken en eerlijk lijkt t me ook helemaal niks. Snap niet waarom die film zo populair is. Iedereen schijnt m te moeten kijken.

XXX Yusa 

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 23, 2025

Ik vind kpop wel nice, heb de film nog niet gezien

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 23, 2025

Ik heb de film serieus al 10+ keer gezien haha... Super goede animatie en liedjes!

Ik vind het wel echt jammer dat het ZO populair is geworden, en daarmee dus automatisch "brainrot". Verder is de fandom ook leuk, (op Pinterest dan) en de memes zijn ook grappig!

DnDlover
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 23, 2025

Mijn broer en broertje hebben het eigenlijk verpest voor mij. Ik had in eerste instantie geen klik met de liedjes, maar ik hoorde van velen dat ik de film wel echt moest kijken (nadat ik hem had gekeken nog steeds geen klik met de liedjes). en toen had ik gezegd tegen mijn broer en broertje dat het een redelijke film was. En daar hebben ze me veels te veel mee zitten kutten (ben het gewend hoor)

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 24, 2025

Het is wel een goede film, de animatie en muziek zijn geweldig, maar de hype is wel iets te groot. Uiteindelijk is het ook maar een familiefilm, dus ik wordt een beetje moe van mensen die zeggen dat Kpop Demon Hunters de beste film ooit is. Maar dat neemt niet weg dat het gewoon een goede film is.

Tandenborstel
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 3, 2025

Ik heb hem niet gekeken, maar tjaaaaaaa ik vind het verhaal idee een beetje.. ehhhhhhmmmm K-pop mensen die demons verslaan met K-pop..? Ik vind het een beetje klinken op mega Mindy 🙄🤔😅 , maar ik moet misschien niet teveel mijn mening geven over dingen die ik niet heb gezien, maar de liedjes zijn best oké 😅