Skip to main content
Vraag

Wat vinden jullie van Halloween?

• October 14, 2025
  • 6 reacties
  • 43 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • 2195 reacties

Met Halloween in aantocht, was ik benieuwd wat jullie ervan vinden! Het lijkt wel of sommige mensen het geweldig vinden, terwijl anderen er helemaal niks mee hebben. Ik zelf vind het altijd wel leuk om te verkleden en de sfeer te proeven, maar soms voelt het ook een beetje te commercieel, weet je?

Dus ik ben benieuwd:

• Hoe vieren jullie Halloween? 🎃

• Hou je van het verkleden of doe je daar liever niet aan mee? 🤡

• Wat vinden jullie van de horrorfilms en de enge versieringen? Of vind je dat juist te veel?

• En wat vinden jullie van de trick-or-treat traditie? Leuk of meer irritant?

Laat het me weten! 😊👻

xx liefs Wolf 🐺

6 reacties

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 288 reacties
  • October 14, 2025

Hoe vieren jullie Halloween?  Niet eigenlijk

Hou je van het verkleden of doe je daar liever niet aan mee? Toen ik klein was vond ik het leuk maar nu niet meer

Wat vinden jullie van de horrorfilms en de enge versieringen? Of vind je dat juist te veel? Horrorfilms vind ik echt vet. The Conjuring, Annabelle, Nightmare on elm street, dat soort.  Versieringen vind ik ook leuk op zich

En wat vinden jullie van de trick-or-treat traditie? Leuk of meer irritant? Leuk voor kleintjes, mij boeit het niet

Tover01
Forum|alt.badge.img+17
  • Ster
  • 3260 reacties
  • October 14, 2025

Met Halloween in aantocht, was ik benieuwd wat jullie ervan vinden! Het lijkt wel of sommige mensen het geweldig vinden, terwijl anderen er helemaal niks mee hebben. Ik zelf vind het altijd wel leuk om te verkleden en de sfeer te proeven, maar soms voelt het ook een beetje te commercieel, weet je?

Dus ik ben benieuwd:

• Hoe vieren jullie Halloween? 🎃 We hebben in onze stad een eigen soort Halloween en dat is er al eeuwen. Vind het best leuk. Ivm anoniem kan ik er niet zoveel over vertellen maar ik doe wel mee aan de optocht en met kinderen meelopen en ze helpen. 

• Hou je van het verkleden of doe je daar liever niet aan mee? 🤡 Ja hoor best grappig. 

• Wat vinden jullie van de horrorfilms en de enge versieringen? Of vind je dat juist te veel?  Als het een goede film is houd ik er wel van. Sommige mensen hebben de tuin echt heel vet versierd. 

• En wat vinden jullie van de trick-or-treat traditie? Leuk of meer irritant?  Dat heet bij ons anders, maar kan heel grappig zijn.

Laat het me weten! 😊👻

Bij deze 😉

xx liefs Wolf 🐺

Liefs, Tover xxx

Arclight22
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 132 reacties
  • October 14, 2025
  • Hoe vieren jullie Halloween? 🎃 feestje 

• Hou je van het verkleden of doe je daar liever niet aan mee? 🤡 zeker weet nog niet alleen als wat denk aan joker te doen 

• Wat vinden jullie van de horrorfilms en de enge versieringen? Of vind je dat juist te veel? Ja prima opzich 

• En wat vinden jullie van de trick-or-treat traditie? Leuk of meer irritant? Kan leuk zijn maar denk dat Sint Maarten leuker is voor de kids 

Yusa
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • 567 reacties
  • October 15, 2025

Met Halloween in aantocht, was ik benieuwd wat jullie ervan vinden! Het lijkt wel of sommige mensen het geweldig vinden, terwijl anderen er helemaal niks mee hebben. Ik zelf vind het altijd wel leuk om te verkleden en de sfeer te proeven, maar soms voelt het ook een beetje te commercieel, weet je? Hey Wolf Halloween is best leuk, maar ik vier het niet echt.

Dus ik ben benieuwd:

• Hoe vieren jullie Halloween? 🎃 Niet echt, ik draag hooguit een spinnen ding op mn hoofd

• Hou je van het verkleden of doe je daar liever niet aan mee? 🤡 neh niet voor mij

• Wat vinden jullie van de horrorfilms en de enge versieringen? Of vind je dat juist te veel? wel leuk, wij hebben spook ballonnen en een licht pompoen, etc 

• En wat vinden jullie van de trick-or-treat traditie? Leuk of meer irritant? hier nog nooit gebeurd xD en doe het ook nooit. We hebben wel een haribo Halloween emmer van 800 gram 🫣

Laat het me weten! 😊👻

xx liefs Wolf 🐺

XXX Yusa 

Annabelle456
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • 18 reacties
  • October 15, 2025

- meestal met vriendinnen beetje gezellig 🤭

- Ja hoor verkleden vind ik best wel grappig maar niet te overdreven of dingen met horror

- ah nee horrorfilms vind ik echt helemaal niks een beetje eng na goed maar horror is voor mij te ver

- ik vind het best wel leuk, het gekke is, ik heb het nog nooit gedaan want vroeg vond ik halloween stom dus ik ging nooit naar een optocht ofzo maar dit jaar ga ik het wel doen voor de eerste keer dus 🤭🤭

DnDlover
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 45 reacties
  • October 16, 2025

Halloween is de beste feestdag en ik zal dat standpunt verdedigen met mijn leven. (Ik houd gewoon van horror en paranormale dingen, dus vandaar)

• Hoe vieren jullie Halloween? 🎃 Gewoon langs een halloween winkel gaan en het huis versieren

• Hou je van het verkleden of doe je daar liever niet aan mee? 🤡 Als ik een plek vind waar meer mensen verkleed zijn doe ik zo mee

• Wat vinden jullie van de horrorfilms en de enge versieringen? Of vind je dat juist te veel? Geweldig, Halloween zou geen halloween zijn zonder

• En wat vinden jullie van de trick-or-treat traditie? Leuk of meer irritant? Nooit echt gebeurd hier ):