Skip to main content
Vraag

Wat vinden jullie van furries?

• August 31, 2025
  • 8 reacties
  • 133 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Ik heb recentelijk de wereld van furries ontdekt. En het is best wel raar, maar ook wel erg verwelkomend. Wat vind jij van een furry? Zou je zelf zo’n pak aan doen? Mij lijkt het wel echt kapot heet daarbinnen.

xx liefs Wolf 🐺

8 reacties

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 1, 2025

Heyyy

Zelf heb ik geen mening over furries. Als ze aardig zijn lijkt het me leuk om met ze te praten enzo maar als ze onaardig zijn dan stap ik ook liever weg. Zelf heb ik nog nooit een furry gezien of ontmoet maar het lijkt me best gaaf!

Veel vrienden maken wel opmerkingen over furries en therians enzo en dat vind ik best wel kut. Zelf doe ik er niet aan mee hoor 

In zo een pak zou ik toch wel dood gaan van de hitte (niet letterlijk:P) Ik vind het daarom knap hoe furries dit kunnen!

• September 1, 2025

Niks, iedereen mag zijn wie hij/zij wil zijn. Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom mensen furry's niet echt zien zitten.

Alexander01
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • September 2, 2025

Ik was deze zomer naar een comic con gegaan en daar was een furries hoek en ze waren lief en ik vondt het leuk op tegen hun te praten

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 16, 2025

als iemand met een fursuit kan ik zeggen dat het heel cool is 

het is gwn creative expressie maar als je eigen diere karakter 

je kan jezelf zijn of wie je wilt zijn

en ja ofc zijn er rare mensen maar de meeste zijn lief

DnDlover
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 16, 2025

Ik had laatst op comic con in de trein een furry ontmoet en hij was echt een super aardige gast. We waren hem nog 2 keer tegen gekomen op comic con zelf en het was elke keer leuk om weer ff bij te praten. Maar hij maakte ook continu grappen over: “Ew, furry.” Maar dat was zeker als grap omdat hij dat ook zei in een furry pak. Er was ook een furry booth waar je zelf zo’n masker op kon doen, maar ik had dat niet gedaan (later wel spijt van gehad)

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 17, 2025

Wat zijn furries?

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • October 17, 2025

Wat zijn furries?

Furries zijn mensen die van dieren houden die menselijke eigenschappen hebben, zoals praten of rechtop lopen. We maken vaak onze eigen "fursona", een soort dierlijk personage dat ons vertegenwoordigt. Sommige furries dragen ook kostuums, die hete fursuits van hun fursona en gaan naar speciale evenementen, maar niet alle furries doen dat. Ik heb er geen bijv.

xx liefs Wolf 🐺

Bit10
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • October 17, 2025

ey Ben er zelf 1, ja ik Ben er even maar ik interact niet echt met de comm door sommige invidividu die er soms rondhangen (ter verduidelijking, niet iedereen is raar) en een fursuit lijkt geinig om te dragen (ja het is snikheet daarbinnen)