Skip to main content
Vraag

Wat vinden jullie van Comic Con?

• October 13, 2025
  • 7 reacties
  • 35 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • 2195 reacties

Ik was afgelopen weekend naar Comic Con Holland geweest (ivm anonimiteit vertel ik niet op welke dag), en het was weer echt fantastisch. Zijn jullie er al eerder geweest? En wat vind je daar van?

Al die mooie figuren in cosplay, vind ik echt prachtig. Ik wil ook later gaan cosplayen. Zijn er nog meer mensen die dat hier doen? En heb je tips over hoe ik aan een kostuum kan komen?

xx liefs Wolf 🐺

7 reacties

Misty.
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 157 reacties
  • October 13, 2025

Comic Con is ZO LEUK! Ik ben niet naar CCH geweest, maar ik heb tickets voor DHCC, en daar heb ik echt veel zin in.

Ik heb zelf aardig wat dingen van sites zoals Temu ej Shein gehaald, omdat dat nog behoorlijke kwaliteit is! Je moet echt wel wat geld voor een cosplay hebben, omdat het niet goedkoop is.

Een cosplay (alles zelf kopen of maken) is a min. 60-100 euro, en kan tot echt heel duur oplopen.

Sowiso, ik heb heel veel zin in komende Comic Con en ik hoop dat jij het fantastisch heb gehad!

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • 2195 reacties
  • October 13, 2025

Wat vet! Ik ga ook naar Heroes Dutch Comic Con. En indd tis echt duur een cosplay outfit. Ik heb helaas niet zo veel geld, dus wellicht dat ik ook ga kijken op Aliexpress ofz.

xx liefs Wolf 🐺

Yusa
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • 567 reacties
  • October 13, 2025

Ben er nooit geweest en lijkt me ook echt niks: veel te veel mensen daar.

Β 

XXX YusaΒ 

Misty.
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 157 reacties
  • October 13, 2025

Wat vet! Ik ga ook naar Heroes Dutch Comic Con. En indd tis echt duur een cosplay outfit. Ik heb helaas niet zo veel geld, dus wellicht dat ik ook ga kijken op Aliexpress ofz.

xx liefs Wolf 🐺

Jaaa leukkk! ^^

En idd, cosplay is echt duur, ik zou ervoor sparen! Alieexpress is wel oke denk ik.

Als wie ga je cosplayen als ik mag weten? :3

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • 2195 reacties
  • October 14, 2025

Als wie ga je cosplayen als ik mag weten? :3

Weet ik nog niet zeker. Ik heb een aantal spellen die ik echt leuk vind zo als Genshin Impact. Maar ik vind Jynx van Arcane ook wel erg vet. Ik moet nog even kijken wat mogelijk en haalbaar is met mijn budget.

xx liefs Wolf 🐺

Arclight22
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 132 reacties
  • October 14, 2025

Ik heb als spider man daar gelopen in m’n morphsuit was echt heel leuk! En met veel mensen idd op de foto mee geweest!!

DnDlover
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 45 reacties
  • October 16, 2025

Comic con is echt geweldig. Ik was zelf ook in een cosplay (zeg niet wie want privacy, en ik had ook liever iemand gecosplayed die me iets boeit). Heb daar ook veels te veel geld uitgegeven aan Hornet stickers en dnd spullen. Maar was zeker denk ik wel een van mijn favoriete dingen van misschien wel mijn leven. (Het was mijn eerste, dus daarom mijn leven)