Vraag

Wat nemen jullie mee op vakantie? (wat zijn je favo spullen om mee te nemen) of andere dingen

  • 1 July 2023
  • 18 reacties
  • 214 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Welke spullen nemen jullie het liefst mee op vakantie?

Is het een gaming console, een knuffel, je muziekje, puzzelboekje noem maar op

Noem maar wat leuke dingen op, heb gewoon intresse.

 


18 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ligt er aan met welk vervoersmiddel en waar naar toe.

Meestal neem ik niet zo veel mee, moet genoeg ruimte meenemen om dingen terug mee te nemen.

Neem zowiezo altijd mijn laptop mee om online wel een beetje actief te blijven, 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, natuurlijk de foon ;) en ik heb een rugzakje waar ik allerlei dingen in heb zitten, ehbo spul, een opvouwbaar besteksetje, kompasje, zwitsers mes, beker , pennen, powerbank, waterfles en zaklamp. Dat rugzakje gaat altijd mee! En vaak een leuk boek en mijn favoriete kleren die ik dan mee wil xd.

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Spidy87,

 

leuke vraag en ook wel een goede timing zo vlak voor de vakantie…..

toeval offe….hahaha

Zelf neem ik nooit zoveel mee de laatste jaren, omdat ik dan naar Zuid-Frankrijk ga, waar mijn 'nieuwe’ familie een huis heeft en eigenlijk is ‘alles’ daar wel, maar ik krijg het dan vaak toch nog voor elkaar om soms 'basic’ dingen te vergeten mee te nemen….(ik heb die zin nu al 6 x gelezen en steeds denk ik dat er iets ontbreekt of dat de volgorde van de woorden niet goed is….zucht. Ik ga het maar zo laten, want ik weet niet hoe ik het 'beter’ krijg. Hopelijk begrijpen jullie het)

Nou ja, dit jaar ga ik dat anders doen...ik neem @Tartan13  gewoon mee….die heeft een Zwitsers mes met 173 functies (waar hij als scout er wsch nog wel een stuk of 20 extra functies bij heeft verzonnen) bij zich en van een gewone boom maakt ie in no time een hut om in te slapen, als we honger hebben rukt hij een tak uit een boom, doet er wat deeg omheen, maakt een kampvuur en we hebben eten...lol gaan we sws wel hebben, want volgens mij zijn we allebei wel vrolijk ingesteld en tegenslagen zijn alleen maar uitdagingen voor ons….misschien kunnen we ook wel een bootje met zeil maken en kan ik dat ook gelijk leren….

 

op zich verdwalen doe ik niet zo gauw

en ik heb een goeie condietsie 

maar survivallen met @Tartan13  is iets wat ik altijd al wauw

ja, zo schrijf je die woorden, anders rijmt het nie

zo heb ik toch nog voor jou een gedichtje geschreven

en ik hoop met jou veel leuke dingen op vakantie te beleven

ook al is het misschien een utopie

de gedachte alleen maakt mij al blij, iets waar ik naar uit zie

ik weet ook wel dat je deze zomer met je familie weg gaat

en ik wil niet iemand zijn die dat in de weg staat

de gedachte dat iets niet kan

is voor mij geen reden om niet te dagdromen over samen iets doen met @Tartan13 

 

 

Ik ben alleen wel nieuwsgierig hoe hij die powerbank vol met stroom houdt….met boomsap ofzo misschien …..bij mij is ie meestal al leeg voordat ik 'm echt nodig heb….

 

Dat doet mij denken aan een grappig verhaal dat opa vertelde…..hij had een keertje voor de grap op een natuurcamping (ofzo) een los stopcontact op een boom geschroefd en pakte dan ‘s morgens zijn scheerapparaat, stak de stekker in dat stopcontact en ging zich scheren… anderen hadden dat gezien en vroegen of ze ook van dat stopcontact gebruik mochten maken en opa zei 'ja hoor, is goed’

Maar wie het ook probeerde, bij niemand werkte het...maar ja, opa had er ook niet bij gezegd dat zijn scheerapparaat ook op batterijen/accu werkte….en niet op dat plastic stopcontactje dat niet aangesloten was op een stroomdraad 😉

 

Dit jaar gaat vakantie sws wel anders zijn, omdat zomervakantie met mama voor het eerst niet meer kan, maar ik draag haar en papa met mij mee en in gedachten is zij, zijn zij altijd bij mij en dat zijn dingen die ik nooit vergeet... …ik kan altijd terugvallen op wat ze mij hebben geleerd

 

Fijne vakantie alvast aan iedereen …..en maak mooie herinneringen …..altijd fijn om te hebben ….je weet nooit wanneer ze van pas komen …. pluk de dag … geniet nu….wacht niet tot later

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

Naast de basic dingen zoals kleding, zwemspullen, tandenborstel etc. neem ik niet echt heel veel mee. Eigenlijk alleen m’n ipad en telefoon.

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse 😂😂🤭😘

Reputatie 7
Badge +9

Een set kaarten om bijv met mn vriendin te kaarten. Ik neem ook mn koptelefoon voor muziek. Mn telefoon en mn laptop en een koelbox voor eten en drinken... dat is het eigenlijk wel. En natuurlijk heb je de essentials zoals kleding, een tandenborstel, een tent en douchespullen maar daarnaast ben ik heel snel tevreden zegmaar😂

@MickeyMouse 😂😂 herkenbaar

Reputatie 7
Badge +17

Aanvullend, ik neem ook altijd  een grote handdoek mee kun je zelfs in slapen 😉  @MickeyMouse de powerbank die meegaat heeft een zonnepaneeltje xd 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +12

Mijn telefoon en koptelefoon voor als ik overprikkeld raak. Oplader, kleren, boek, wekker, spelletjes, iets lekkers, geld niet te veel, voetbal en frisbee+ diabolo+badminton, knuffels, tas, waszak etc. Tandenborstel shampoo wc-papier eten en drinken en noem maar op.

-OnlyMe

Hey,

Als we op vakantie zouden gaan, dan zou ik me grijze trui meenemen (heel random dit). Ik ben half verslaafd aan die trui en heb hem dag en nacht aan. Klein probleempje in de zomer dus…. Verder oordopjes, telefoon, e-reader (die vergeet ik toch) en paar jaar geleden had ik een kapotte powerbank mee.  En basic dingetjes.

Ajuus!

Ik neem vooral heel heel heel veel kleding mee.  Zodat ik er bij het uitgaan,  bij het zwembad en bij alle andere activiteiten leuk uitzie. Ik ga dit jaar ook nog met mijn ouders en dan neem ik ook altijd het Keezenspel mee, want dat doen we dan heel vaak.  En mijn gsm natuurlijk. Oh ja en meestal neem ik ook iets mee voor mijn haar. Of mijn stijltang of mijn dyson.  

Reputatie 7
Badge +5

M’n foon uiteraard leuke spelletjes, badminton voor op het strand en m’n drone

-onnodige quote weggehaald-

 

Cool een drone! 😎

ik ga bijna op vakantie dus het kan zijn dat ik het op een gegeven moment niet meer lees (ik gebruik dit forum niet op m’n telefoon)

Je ziet me wel weer verschijnen

Reputatie 3
Badge

mijn koptelefoon! ik kan echt niet langer dan 2 dagen leven zonder muziek van Helene Fischer haha!

 

Me bikini me knuffel pickachu rugtas me phone natuurlijk oordopjes voor me muziek me bril anders kan niks zien en behoorlijk wat kleren 

Leuk dat mensen hier zoveel op reageren had ik niet verwacht, dankjewel! 🤗

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, ik neem altijd 3 boeken mee, mijn smartfoon en spelletjes. En leuke kleren en bikini !

Maiskolfje X

Reageer