Skip to main content

Dus ik had 1 maand geleden een droom dat ik met een paar vrienden ergens buiten bij een winkel stonden, maar toen stoortte een middelgroot vliegtuig circa 50 meter voor me neer, iemand enig idee wat het kan betekenen?

 

Alvast bedankt!

Tja, ik heb inderdaad wel eens gehoord dat dromen een betekenis hebben. Zelf geloof ik er niet echt in. Misschien een klein beetje. Verder heb ik geen idee wat dit betekent. Er zijn vast wel experts die je kunt opzoeken om het te vragen

Groetjes mij @Anoniemxv 


Hoi hoi, misschien had je iets gezien over een vliegtuig crash, een video of er iets over gelezen. Ik denk niet dat je droom een voorspelling betekent hoor.  Daar geloof ik zelf niet in. Er waren kort geleden wel wat nieuws berichten over verschillende ongelukken met vliegtuigen. Dat kan het zijn, dat dat in je droom terug kwam. Geen zorgen maken dus! 😉

Liefs, Tover xxx


Heyy,

Dromen hebben vgm geen voorspelende betekenis idd dus je droom betekend waarschijnlijk niet iets bijzonders. Waarschijnlijk heb je idd iets gelezen of gezien over een vliegtuig of een ongeluk ofzo of het was simpelweg een random droom want dat kan natuurlijk ook nog!😉

Je zorgen maken is iig echt niet nodig! :)

Liefs van ItsJustMe <3


Hoihoii

Dromen voorspellen niet ofzo, maar wat @Tartan14 zei, kan het wel zijn dat je de avond ervoor met een vliegtuigcrash bezig bent geweest!

Liefs Anoniema


Oeps, het moest @Tover01 zijn haha


@Anoniema kan kloppen, er was rond die zelfde tijd een air crash investegation aflevering, en het was hetzelfde toestel die op dezelfde manier crashde, ongeveer zoals american airlines flight 191

 


Reageer