Skip to main content
Vraag

Wat is jullie reden op kindertelefoon

• July 28, 2019
  • 32 reacties
  • 570 Bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

• May 13, 2025

Ooit door pure verveling en nu door gewoonte somsΒ even checkenΒ 

En ik probeer de Β 500 reacties te halen en dan is mijn balkje vol bij mijn profiel

• May 15, 2025

Verveling en het is leuk omΒ te lezen wat anderen vinden enzo

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 7, 2025

ik verveelde me en vind het fijn om andere te helpen en om zelf advies te krijgen

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 12, 2025

Hey hey

Ik heb dus heel erg veel interesse in mensen die ervaringen delen met elkaar en toen kwam ik achter dit forum en zit ik er eigenlijk best wel vaak op nu

• September 13, 2025

Ik zocht op 'wat kan ikΒ doen in mijn vrije tijd?' Zo kwam ik bij 'Sport en Vrije Tijd.' uit. Er zat niet wat bruikbaars voor mij in, maar alsnog maakte ik een account aan.

Nu probeer ik iedereen op rust te stellen,Β ze uit hun depressie halen en ze over het algemeen helpen waar ik zelf ik ook ervaring over heb, daarom reageer ik weinig op de subforum Seksualiteit.

En natuurlijk mijn eigen vragen stellen!

Jammer dat je account verwijdert is alsnog succes gewenst.

Wolfieee
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 11, 2026

oof in eerste intansie om er achter te komen of ik een therian was maar toen durfde ik nog geen acount aan te maken maar mijn grootste inspiratie om egt een acount te meken was door ​@smokeyΒ 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 12, 2026

Ik struggle met van alles en het is fijn om je gevoelens hier te kunnen dumpen, en jullie geven hele goeie tips en lieve reacties ❀️ ook vind ik het fijn dat ikzelf mensen kan helpen (tenminste, hoop dat ik ze help)

Liefs Yusa 😘