Beantwoord

Wat is jullie reden op kindertelefoon

  • 28 July 2019
  • 9 reacties
  • 198 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Weet de weg
  • 41 reacties
Er zijn best vele mensen op dit forum maar wat is jou rede om hier te zijn?
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 July 2019, 22:32

Bekijk origineel

9 reacties

Ik kwam hier omdat ik verliefd was en het meisje aan wilde spreken, maar dat lukte niet. Daarom chatte ik daarover met de Kindertelefoon en toen kwam ik erachter dat dit forum er was. Eigenlijk heb ik het forum met rust gelaten, maar ik durft het meisje maar niet aan te spreken en dus maakte ik er een topic over op dit forum.

Helaas is het nu zomervakantie en heb ik geen kansen meer gehad om haar aan te spreken, Pak je kans dus!

En sindsdien ben ik blijven hangen om te helpen als ik tijd heb. Zo krijg ik inspiratie (nuttig voor later als ik boeken wil schrijven, wil tekenen, etc.) en voel ik me trots op mezelf. Ik ben dus egoïstisch, omdat ik anderen help voor trots voor mezelf, maar ja, dat is toch ook een eigenschap waar ik trots op ben, anderen hebben er immers ook profijt van.

Alle verhalen maken me ook volwassener en helpen me met het ontdekken en begrijpen van mezelf en anderen en daarmee dus de mens. Alle verhalen die je hier leest, zouden mij ook kunnen overkomen en dus is het handig om het vanuit een ander perspectief te zien zodat ik later zelf ook goede keuzes maak.

De Kindertelefoon is erg leerzaam en is een goed doel. Je doet iets goeds als je anderen helpt op dit forum, vind ik.

Groetjes,

Geen_Naam
Reputatie 2
Badge +1
Die rede is zo ongeveer bij mij het zelfde 😂.

Mvg P1ka
Was je ook verliefd?
Reputatie 2
Badge +1
Ja maar bij mij was het net anders zij wou meer en meer en ik zocht alles op Google en kwam hier haha.
hey

ik zocht een uitlaat klep...

maar van het ene kwam het ander.
nu heb ik me zelf leren kennen door behulp van het forum.
en heb ik het gevoel dat er mensen voor me klaar staan als er iets is wat ik wil delen.

in het jaar dat ik hier ben, ben ik zo mentaal gegroeid en leer ik me zelf echt kennen.


groetjes
blue
Badge +1
Mijn reden was dat ik niet echt iemand heb die mij begrijpt irl en die me advies kan geven en zich echt intresseert in mijn “problemen” .
Reputatie 2
Badge +1
Hier kan je snel een oplossing vinden haha dus dat klopt.
Hey,

Ik kwam hier omdat ik graag mensen wil helpen met dingen oplossen of tips geven.
Ook vind ik het erg interessant om te kijken hoe sommige mensen denken over bepaalde onderwerpen en welke vragen ze allemaal hebben

Ik hoop dat je hier wat aan hebt
Groetjes,
Miss. W
Hallo,

Ik kwam op dit forum terecht omdat ik al een tijdje vragen beantwoord op andere fora. Ik vind het leuk om mensen te helpen en leer er ook veel van. Ook hoe mensen tegen verschillende onderwerpen aankijken vind ik zeer interessant. Ik hoop dat je wat aan dit antwoord hebt.


Groetjes, Jack.

Reageer