Vraag

Wat is jullie lievelingsradiostation?

  • 6 June 2023
  • 14 reacties
  • 136 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi iedereen!

Ten eerste, ik ben terug na een lange tijd! Joepie!

En ten tweede wou ik even weten wat jullie lievelingsradiostation is!

Mijn lievelingsradiostations zijn Radio Veronica, NPO 3FM en Amor FM (ik ben niet Surinaams Hindoestaans, wat Amor FM´s doelgroep is, maar ik luister het toch).

Groetjes van EenTeddybeerFan!


14 reacties

Reputatie 7

Hoi iedereen!

Ten eerste, ik ben terug na een lange tijd! Joepie!

En ten tweede wou ik even weten wat jullie lievelingsradiostation is!

Mijn lievelingsradiostations zijn Radio Veronica, NPO 3FM en Amor FM (ik ben niet Surinaams Hindoestaans, wat Amor FM´s doelgroep is, maar ik luister het toch).

Groetjes van EenTeddybeerFan!

mijn favo radio station zijn antenne bayern en radio 538

Hey,

Ik wist niet eens dat er verschillende radiostations waren 😅

Ik zet gewoon de radio aan in de auto, of pak de Jbl box

Radio is bij ons wel in het Spaans.

Adios!

Reputatie 7
Badge +8

Als ik in de auto zit zet mijn moeder vaak slam FM op of Q-music 

Ik heb niet perse een favoriet want ik sta er nooit echt bij stil bij maar dit zijn dan de gene die ik luister 

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik luister altijd naar mn spotify. Het enige moment dat ik luister is in mn moeders auto. En dan nog heb ik geen idee wat we luisteren.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, in onze werkplaats staat altijd 3FM op en soms 1. Ikzelf luister vooral naar spotify of podcasts, en naar onze oude pick up met van die vette oude LP's XD

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Ik luister eigenlijk alleen naar Spotify maar als ik de radio aan heb staat die op Arrow Classic Rock.

Reputatie 4
Badge +2

luisteren vaak heel veel naar kinkfm, anders mtv. ik heb echt een stronthekel aan slam fm

Reputatie 3
Badge +1

Voor de Kindertelefoon: dit is niet bedoeld als een gesprek

Wat leuk iedereen! Ik ga wel kijken of de radiostations goed zijn (ik geef ook mijn eigen mening, oké? Dan weten jullie dat!)

Als eerste, @een.meisje.dat.van.duits.houdt !

Antenne Bayern en Radio 538? Oké, voor de eerste radiostation: Ik ben niet zo bekend met Duitse stations, maar ja, kan wel. Radio 538 is… prima. Wel goede stations!

Als tweede, @OnbekendeAnnoniem !

Oké, als ik het goed begrijp, Spaanse radiostations? Wat leuk, maar ik heb niet zo veel te vertellen daarover…

Als derde, @Roxx.ie !

Slam FM en Qmusic… en je hebt niet per se een favoriet? Nou, ik snap het. Maar wel bedankt voor het vertellen!

De volgende is @benebird !

Ik had vroeger ook Spotify! Eigenlijk toen ik 11 was. Maar wel goed!

Nu reageer ik op een bekende van De Kindertelefoon, eentje die ook op het forum zit: @Tartan13 ! (yup, hij heeft een nieuwe gebruikersnaam)

Wauw! NPO 3FM en Radio 1 + Spotify? Heaven yes! Goede combo! Vooral 3FM, soms heb ik een beetje contact met hun. Maar wel heel af en toe. Echt goede muziek!

De een na laatste die gereageerd heeft: @tim16 , een van mijn goede supporters!

Leuk dat je naar Spotify luistert! En over Arrow Classic Rock, dat vind ik ook leuk.  Dit noem ik ook een goede combo!

En dan nu, @miaomiao !

Ik heb ook geluisterd naar Kink FM, al sinds de terugkomst-jaar (2019), als je begrijpt wat ik bedoel! En MTV is ook goed! En voor de feit dat je een stronthekel hebt aan Slam FM: ik respecteer je mening.

Oké, dat was het! Fijne dag iedereen!

Ik luister nooit naar de radio. . .  Het enige wat ik luister is spotify!

Reputatie 2
Badge +1

538

Reputatie 3
Badge +1

Voor de Kindertelefoon: deze reactie is ook geen gesprek

Oké, wat leuk om te horen, @TikTak  en @ANNONIEM2007 !

En bedankt @Tartan13 , voor de klavertje vier!

Ik ga een vragenlijst invullen!

Groetjes van EenTeddybeerFan!

 

Ik luister meestal naar NPO Radio 2 (luister ik De Wild in de Middag met Ruud de Wild of Eddy Keur)

tussen 16:00 tot 18:00

NPO 3FM op vrijdagmiddag tussen 16:00 tot 19:00 naar Keur in de Middag met Eddy Keur

Veronica zet ik af en toe wel eens aan

SLAM!FM luister ik alleen op zondag tijdens de SLAM40 ofzo

Radio 10 soms

Joe70&80 als de muziek op alle zenders saai zijn

NPO Radio 1 meestal in het weekend NOS Langs de Lijn, in Juli luister ik altijd dagelijks naar Radio Tour de France als dat er is op Radio1

 

Groetjes!

Reputatie 4
Badge +1

Radio 538 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi ik luister meestal sky radio of 100%NL en toen we op vakantie waren in Gelderland hadden we ook het bereik voor een Duits radiostation dus luisterde ik Dat lekker ik vind duits echt geel leuk namelijk! 

 

 

Groetjes Tinker.fan

Reageer