Skip to main content
Vraag

Wat is jullie hobby? Of wat doen jullie in je vrije tijd gewoon veel!

• October 30, 2025
  • 11 reacties
  • 52 Bekeken

anoniempje_0355
Forum|alt.badge.img+2

Ik ga vaak met vrienden afspreken als hun kunnen. Nu wat minder omdat ik op het MBO zit en hun niet ( Zij zitten op HAVO/VWO en een paar zijn 1 jaar jonger dus die zitten nog ni op MBO ) maar dat is wat ik vaak doe  :)

11 reacties

DnDlover
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 30, 2025

De dingen die ik graag doe zijn: Klimmen, gamen en DnD (ofcourse)

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 31, 2025

Hoi,  mijn hobbies zijn zeilen, scouting (ook combinatie daarvan), karate, hardlopen, survival, muziek luisteren en ik ben de laatste tijd aan het boogschieten gegaan met mijn lief samen. Erg vet. 

Groetjes liefs Tartan X 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 31, 2025

Fijn dat je nog steeds met ze afspreekt, ook al zit je nu op het mbo! Het is sowieso lastig als iedereen op een andere school zit, maar juist dan is het extra gezellig als het lukt om elkaar te zien. Wat doen jullie meestal als jullie afspreken?

xx liefs Wolf 🐺

anoniempje_0355
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 4, 2025

Fijn dat je nog steeds met ze afspreekt, ook al zit je nu op het mbo! Het is sowieso lastig als iedereen op een andere school zit, maar juist dan is het extra gezellig als het lukt om elkaar te zien. Wat doen jullie meestal als jullie afspreken?

xx liefs Wolf 🐺

We gaan vaak naar winkels dus ik kan overal bijna komen. En soms gaan we gwn afspreken bij diegene thuis eigenlijk :) 

deel van de reactie verwijderd ivm regel 4

anoniempje_0355
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 4, 2025

De dingen die ik graag doe zijn: Klimmen, gamen en DnD (ofcourse)

Leuk!!! :)

anoniempje_0355
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 4, 2025

Hoi,  mijn hobbies zijn zeilen, scouting (ook combinatie daarvan), karate, hardlopen, survival, muziek luisteren en ik ben de laatste tijd aan het boogschieten gegaan met mijn lief samen. Erg vet. 

Groetjes liefs Tartan X 

Super leuk!! :)

Tandenborstel
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 4, 2025

Hai! Mijn hobbys zijn klimmen, tekenen, lezen, dansen💃 -(alleen ik ben er niet goed in, maar als je alleen thuis bent gewoon, wat muziek aanzet en als een kip zonder kop  rondswingen mag toch wel 😏😂😛) ennnnn………… Euhhhhhhh ik ben eventjes vergeten wat mijn andere hobbys waren 😁😅

Tover01
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • November 4, 2025

Hey ! Mijn hobbies zijn ook scouting, voetbal, judo-jiu jitsu, knutselen en een beetje zingen. Soms schrijf ik mijn belevenissen op. En ik loop en wielren graag 😊

Zou jij ergens bij willen? 

Liefs, Tover xxx

• November 4, 2025

Hi, mijn hobbys zijn tekenen, textiel, sierknippen, Bijbel club, dans en gospel. En lezen in mijn Boek. Ik vind dat iedereen hier leuke dingen doet! 

Groetjes K.

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 4, 2025

Muziek luisteren, voetbal en verder beetje gamen

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 5, 2025

Ik ga graag op stap, naar een museum ofzo, en dan het liefst met vrienden. Verder maak ik veel muziek, als in, ik produce nummers en zet ze op spotify.