Vraag

Wat is jullie droom?

  • 11 January 2023
  • 22 reacties
  • 160 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15

Heee, allemaal, 

wat is jullie droom ?! 
( nobelprijs , norderlicht, president van amerika 😆) 

 

qwert

  Mij_Niet_Gezien 


22 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Heeeeeeeey

Ik wil heel graag een boek schrijven die uitgegeven word. Ook wil ik iets betekenen voor het milieu.

Reputatie 4
Badge +3

mijn droom is dat ik nooit vekracht was tis pijnlijk en je blijft er aan denken

Hi. Ik zou dé oplossing voor stroom opslag willen bedenken en/of hét medicijn tegen psychisch lijden.

@boywithdamage  echt ik leef met je mee. Wens je toe dat alles toch beter wordt. Sorry weet niet wat ik beter kon zeggen 😘

Sjammetje xxxx

Reputatie 7
Badge +15

mijn droom is dat ik nooit vekracht was tis pijnlijk en je blijft er aan denken

Wat een mooie droom, ik wou dat ik hem kon waarmakaen…

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 4
Badge +3

De htv beveiliging opleiding te doen

Reputatie 7
Badge +15

De htv beveiliging opleiding te doen

Cool ! Mooie droom 😎, ik zeg, 

don’t call it a dream, call it a plan!!

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 3
Badge +1

Ik zou eigenlijk graag wat meer volwassen willen worden, een vriendin krijgen, en een gelukkig leven samen hebben.

Reputatie 7
Badge +15

Ik zou eigenlijk graag wat meer volwassen willen worden, een vriendin krijgen, en een gelukkig leven samen hebben.

@Vosje_Wlw , wat mooi , leuke droom! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 6
Badge +4

Mijn droom op het moment is thuisonderwijs en dan het onderwijs online volgen, op mijn eigen manier en tempo. Dit scheelt heel erg, want ik doe alles namelijk 3 tot 5 keer zo snel als gemiddeld voor mijn gevoel. En dan word ik niet depressief, en voel ik me dus veel beter.

Maar later, is dat ik een ‘normaal’ leven wil opbouwen en de natuur/het klimaat/de aarde redden met oplossingen die voor mij heel haalbaar, zichtbaar etc. zijn, terwijl, waar ik me op focus (Tweede Kamer, voor het milieu enzo), er erg op achter loopt, en niet per se tempo maakt voor mijn gevoel.

En ik wil het onderwijs eigenlijk gaan aanpakken. Ieder verdient onderwijs op zijn eigen manier. En er moet meer naar oplossingen worden gekeken i.p.v. allemaal wetten die zo oud zijn als wat (meestal dan).

Reputatie 7
Badge +15

@VragenVragen , nou dan pas jij mooi in het kabinet later! Mooie plannen , ik stem op je haha 😛 

 

 

Mij_Niet_Gezien 

 

dont call it a dream caall it a plan…

Heel veel geld, mooi huis, mooie auto, gelukkig zijn, paar keer op vakantie per jaar, na maximaal 30 niet meer hoeven te werken, niet in mn leven een 9 tot 5 baantje willen. passief inkomen, dat gewoon

 

wil gewoon echt blijven leven als een levensgenieter zodra ik alles zelf moet doen

Reputatie 7
Badge +17

@Sjammetje  dat is een top idee! Ik doe mee ;)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Hier was laatst al een topic over, waar je zelf ook op hebt gereageerd. Waarom nog een? Of is je doel om in elk subforum een topic te maken voor meer badges? Daar lijkt het iig op.

Anyway mijn droom: noorderlicht zien, beter worden, dansen in het natuonale ballet

Super goede vrienden krijgen en het leuk hebben op school, m’n crush 😏

Reputatie 2
Badge +3

Rijk worden,  groot huis,  mooie auto(of meerdere😆), en het lekkerste leven lijden wat er bestaat.

En natuurlijk een goed fysiek uiterlijk.

Reputatie 7
Badge +15

Hier was laatst al een topic over, waar je zelf ook op hebt gereageerd. Waarom nog een? Of is je doel om in elk subforum een topic te maken voor meer badges? Daar lijkt het iig op.

Anyway mijn droom: noorderlicht zien, beter worden, dansen in het natuonale ballet

En badgets zijn…..? 
 

Mij_Niet_Gezien 

Super goede vrienden krijgen en het leuk hebben op school, m’n crush 😏 EN een mooi gespierder lichaam krijgen 

 

Reputatie 4
Badge +2

Even denken…

 

Eh ik wil meer voor de mensen van mijn ras doen.

Ik ben zelf donker en in Nederland is er niet zoveel racisme, maar wel veel in andere landen.

Daar wil ik iets aandoen, ik vind dat we eigenlijk een grote familie zijn en dat je voor elkaar moet zorgen.

Dus ik (en mijn familie) doen echt heel veel voor Afrika, maar ik wil meer doen. Dus ik wil modeontwerpster worden . De helft van de kleren word weinig gebruikt en weggegooid dus dat wil ik dan gebruiken om aan arme Afrikaanse kinderen te geven. Ik heb nog niks specifieks gepland, maar zo zit het in mijn hoofd

@Fashion Diva  super lief !  @Julian12  leuk, lijkt me vet! XD

Reputatie 7
Badge +15

Even denken…

 

Eh ik wil meer voor de mensen van mijn ras doen.

Ik ben zelf donker en in Nederland is er niet zoveel racisme, maar wel veel in andere landen.

Daar wil ik iets aandoen, ik vind dat we eigenlijk een grote familie zijn en dat je voor elkaar moet zorgen.

Dus ik (en mijn familie) doen echt heel veel voor Afrika, maar ik wil meer doen. Dus ik wil modeontwerpster worden . De helft van de kleren word weinig gebruikt en weggegooid dus dat wil ik dan gebruiken om aan arme Afrikaanse kinderen te geven. Ik heb nog niks specifieks gepland, maar zo zit het in mijn hoofd

Ook mooi! 
 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +7
  1. In transitie kunnen gaan
  2. Over mijn hypochondrie en dokter angst heen komen, zodat ik behandeling kan krijgen voor mijn gezondheidsproblemen
  3. Oude geliefden terug die bij me weg zijn gegaan
  4. Online vriendin uit Duitsland kunnen ontmoeten
  5. Dit jaar voor mijn examens slagen zodat ik naar de kunstschool kan gaan waar ik graag heen wil 
  6. Verlost kunnen zijn van mensen om mij heen waar ik liever van af wil zodat ik me vrij kan voelen
Reputatie 7
Badge +15
  1. In transitie kunnen gaan
  2. Over mijn hypochondrie en dokter angst heen komen, zodat ik behandeling kan krijgen voor mijn gezondheidsproblemen
  3. Oude geliefden terug die bij me weg zijn gegaan
  4. Online vriendin uit Duitsland kunnen ontmoeten
  5. Dit jaar voor mijn examens slagen zodat ik naar de kunstschool kan gaan waar ik graag heen wil 
  6. Verlost kunnen zijn van mensen om mij heen waar ik liever van af wil zodat ik me vrij kan voelen

Mooi!!!

 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer