Ik had het met iemand hierover en was ook wel benieuwd naar jullie antwoord hierop.
Wat voor kleding, sieraden, evt make up enzo draag je? En is dat wat je het liefst zou willen, als de mening van andere mensen je niks uit zou maken? Zo nee, wat zou dat zijn?
Bladzijde 1 / 1
Hoihoi! Ben je benieuwd?
Ik hou vooral van lichte kleurtjes en pastel kleurtjes. Mijn haar doe ik meestal gewoon los. Ik draag meestal sieraden die van touw en zo zijn gemaakt. Ik hou niet zo van die fijne gouden kettinkjes. Verder draag ik mascara en lipgloss of lippenbalsem met kleur. Ook nog camouflagestift maar geen idee of dat bij make up hoort. Haha. Ik val trouwens niet heel erg op tussen anderen mensen.
Wat is jouw stijl?
Liefs Anoniema
Hoi lieve @Jesse08!
Ik heb eigenlijk geen vlouw idee.
Ik denk best wel kleurrijk. Vooral blauw en groen. Paars zou mij ook staan, maar die kleur heb ik niet kwa kleding. Misschien wat voor de toekomst.
Op mijn depressed days draag ik ook depressed kleding zeg maar. (Vooral zwart, wit en grijstinten)
Ik draag meestal blouses en vestjes. Met een T-shirtje en spijkerbroek enz. Ik draag ook sieraden. Meestal een armband van leer, een ketting en een horloge. Meestal draag ik wat donkerdere nagellak.
Dit heb ik nu aan:
Lichtblauw en wit geruit blousje, Sandalen, Korte donkerblauwe spijkerbroek, wit t-shirt, een ketting met een (nep)haaientand, blauwe onderdbroek, donkerblauw horloge, Bruine leren armband, lenzen en doorzichtige nagellak.
Ik draag vooral baggy kleding (dus zit beetje los). En vind dat ook het fijnst. Het ziet er meestal nog goed uit ook . En draag een ring die ik heb gekregen van vrienden (van shein dus stelt niet zoveel voor). Verder draag ik geen make-up ofzo . (ben een jongen)
Doeiii
Hoiii,
Ik draag meestal spijkerbroeken en zo'n random truien die ik in mijn kast heb liggen, maar als anderen niet judgen, draag ik gewoon lekker losse kleding!
Groetjes, justGhast
Heyy @Jesse08!
Mijn kledingstijl is erg kleurrijk ik draag bijna nooit zwarte shirts/truien en vind het leuk om mooie shirtjes/truien met allemaal kleurtjes te dragen en ik draag het liefst wat lossere kleding die niet te strak om je lichaam zit! Qua broeken draag ik het meest nette joggingbroeken en allerliefst gewoon een lekkere korte broek! :)
Ik draag niet vaak make-up maar soms is het lollig om wat te klooien met mascara dat doe ik wel eens met mijn zus, maar ben er eigenlijk niet heel goed in dus dan ben ik eigenlijk een model voor mijn zus die dan bij mij make up opdoet wat ik wel leuk vind haha. En ik draag niet echt sieraden, maar heb 1 armbandje die heb ik gekregen van mijn ouders een paar jaar terug die ik draag en ik draag een sporthorloge die mijn hartslag enzo meet vind ik handig voor het sporten en specifiek voor het zwemmen!
Liefs van ItsJustMe! <3
Hoi @Jesse08 ik draag de laatste tijd vaak wat ik zo uit de kast pak xD. Gewoon makkelijke kleding, shirtje, kniebroek, rok, dat werk. Als het iets frisser is een hoody er over of een vest. En als ik zin heb in iets meer chic dan een overhemd of polo en 1 van mn kilts of zoals vandaag gewoon een beetje een sport outfit met een shirt en sportbroekie om lekker hard te lopen. Thuis ‘s avonds vaak gewoon een shirt, boxer en dan een badjas er over als het maar makkelijk is. En als het helemaal deftig moet heb ik een outfit met zwart jasje en wit overhemd en een soort strikje met de cique kilt met wollen kniesokken. Maar dat is echt weinig hoor. Tegenwoordig overdag af en toe ook wel in de overall omdat ik help op de boerderij ( en dan nog ‘op hoog water’ zoals men dat noemt, ik kan echt niet tegen lang) haha.
Groetjes liefs Tartan X
Geen idee hoe ik mijn ‘stijl’ moet noemen. Zal wat foto’s er bij doen van dingen die ik graag draag.
Heyy @Jesse08 ,
Ik draag vooral losse kleding soms verschillende kleuren vooral dan t-shirt of truien en joggingbroeken/ spijkerbroek . Als ik thuis ben draag ik meestal hemdjes of topjes met een vest en een joggingbroek:) tenzij ik ziek ben of niks te doen heb dan heb ik een beren onesie aan , en soms heb ik ook wel rokjes of jurkjes aan. Qua make-up draag ik alleen mascara. En qua sieraden heb ik ringen en een piercing in mijn oor links (industrial) mocht je niet weten wat het is, is zeg maar een soort staafje door mijn kraakbeen
Liefs van mij :)
Leuke kleding iedereen! :)
Ik draag zelf meestal hoodies, kort of lang t shirt en korte of lange skinny spijkerbroeken. Altijd wel iets met kleurtjes. :)
En qua sieraden heb ik ringen en een piercing in mijn oor links (industrial) mocht je niet weten wat het is, is zeg maar een soort staafje door mijn kraakbeen
Ken ik wel, maar lijkt me erg pijnlijk! Of viel dat wel mee?
Heyy @Jesse08 ,
Viel wel mee hoor, ging best makkelijk en snel ook! Als ze gelijk op de juiste plek schieten zou het geen pijn moeten doen of in ieder geval geen ontsteking/ roodheid moeten veroorzaken.
Liefs van mij :)
Ik heb eigenlijk geen vlouw idee.
Wtf! Hoe kan ik flauw verkeerd spellen? Misschien door het snel typen.
Liefs @NoahLovesYou
P.S. Leuke kleding allemaal!
Haha, ik haal zij en zei ook wel eens door elkaar @NoahLovesYou . Maar ik weet wel wat ik waar moet gebruiken.
Hey! Mijn 'stijl' is denk ik jeugdige sportieve en kleurige kleding. Liefst lekker zomers. Korte broek of rokje ook, shirtjes met vrolijke opdrukken, kniekousen met kleuren of enkelsokjes. En ik vind sneakers of gympie- schoenen leuk. En ook soms wel stoere uitstraling like camo shirts en (korte) broeken met steekzakken en hike sokken en bv bergschoenen. Ik doe ook wel make up en armbandjes en denk ook aan wat @Tinkerbell vertelt. Iig in elk oor wel een gaatje in de toekomst xD.
Liefs Tover xxx
Leuke kleding @Tover01 !!! :)
denk ook aan wat @Tinkerbell vertelt. Iig in elk oor wel een gaatje in de toekomst xD.
Is wel populair hier. @MickeyMouse wou dat ook, zo ken ik het, maar heb het in het echt nog nooit gezien! Of nou ja onbewust miss.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.