Skip to main content
Vraag

Wat is je favoriete serie op dit moment?

• October 27, 2025
  • 19 reacties
  • 114 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Ik ben laatst begonnen met het tweede seizoen van: Wednesday , maar ik ben ook benieuwd naar wat jullie kijken! Hebben jullie een favoriete serie die je iedereen aan zou raden? Of misschien een super toffe nieuwe serie die ik echt moet zien? 

xx liefs Wolf 🐺

19 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 28, 2025

Heee Wolf! Toevallig 🫢 Mijn zus keek net ook het 2e seizoen van wednesday (en het 1e) 2 keer achter elkaar. Zo leuk vond ze m…

Ik heb zelf denk ik een beetje een vreemde smaak, ik denk dat niemand zou kijken wat ik aanraad 😬

Liefs xxx Yusa 

NightShadow

Hey ​@Wolf,

Ik ben eigenlijk zo goed als verslaafd aan Flikken Maastricht. Bij gebrek aan beter kijk ik nu Flikken Rotterdam. Verder vind ik Bureau Maastricht heel erg leuk om te kijken. 

Voor de nachten dat ik wakker lig kijk ik meestal Peppie en Kokkie. ‘T is de grootste onzin die er is, het gaat nergens over, maar je hoeft dan niet na te denken. 

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 28, 2025

Oehhh Wednesday is idd heel Nice. Ik kijk vooral naar series als friends of modern family graag 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • October 28, 2025

Ik heb zelf denk ik een beetje een vreemde smaak, ik denk dat niemand zou kijken wat ik aanraad 😬

Wat kijk jij dan zowel?

xx liefs Wolf 🐺

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 28, 2025

Wat kijk jij dan zowel?

xx liefs Wolf 🐺

Ik kijk Waargebeurde Misdaden. Best veel. Misschien een beetje té veel... iig niet echt normaal veel denk ik. 🫢 En anime. Ook Misschien een beetje te veel hihi. Sommige anime zijn heel grappig 😆

Liefs xxx Yusa 

DnDlover
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 28, 2025

Ik ben nu vooral invi- *theme plays and title card gets on the screen* aan het kijken. (Invincible, je snapt de grap als je het hebt gekeken XD) Monster: Ed Gein is ook wel leuk maar ook erg vreemd.

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • October 28, 2025

Hoi hoi, zelf vond ik Wednesday seizoen 2 ook heel leuk. Nu ben ik The Witcher aan het kijken. Is wel 16+ maar enorm leuk, dus ik raad het aan. Behalve als je niet tegen vieze monsters en seks kunt

Groetjes Lupus

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • October 29, 2025

Ik kijk Waargebeurde Misdaden. Best veel. Misschien een beetje té veel... iig niet echt normaal veel denk ik. 🫢 En anime. Ook Misschien een beetje te veel hihi. Sommige anime zijn heel grappig 

Hahaha, ik herken het wel hoor! Waargebeurde misdaden is wel interessant ja. En anime, sommige zijn echt te goed! Heb je een favoriet? Of eentje die je echt per moet aanraden? 

xx liefs Wolf 🐺

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 29, 2025

IT 2016, the goldfinch, mid 90s zijn mijn favo films

Phoenix
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 29, 2025

Ik heb net My life with the walter boys uigekeken 

Arcane was ook echt een geweldige serie

en ik ben net begonnen met never have i ever

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 29, 2025

HAHAHA IK KIJK TE VEEL-

Oke ik ben nu dus bezig met:

• Murder Drones (opnieuw voor dde 20ste keer ofzo) 
  • My hero Academia 
  • The Amazing Digital Circus (wacht nog todat alle eps uit zijn)
  • Hazbin Hotel s2
  • Helluva Boss
  • Demon Slayer
  • Big Mouth
  • Devil May Cry
  • Kpop Demon Hunters (echt 10x aangezet haha)

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • October 29, 2025

Kpop Demon Hunters (echt 10x aangezet haha)

Jaaaa die vind ik ook echt top, zoals hieronder te lezen is.

xx liefs Wolf 🐺

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 30, 2025

Ik heb net My life with the walter boys uigekeken 

Arcane was ook echt een geweldige serie

en ik ben net begonnen met never have i ever

Ik heb my life with the Walter boys ook gekeken! Ik ben nu wel echt benieuwd naar seizoen 3! En never have i ever heb ik ook gekeken maar die vond ik nou niet echt super 🙂

Liefs xxx Yusa 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 30, 2025

En ​@Wolf ik ken nog wel leuke series eentje ervan is nieuw.

Riv4li 

Di4aries (dat is eigenlijk deel een een beetje)

Dat zijn series over tieners (13-15) een beetje over dagelijks leven en ik vond het wel heel leuk. Het is wel Italiaans, maakt vast niet uit toch? 😊

Liefs, xxx Yusa 

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

Hallo!

het verschilt per persoon zelf vind ik de serie American housewife heel erg grappig maar dat is mijn mening

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 1, 2025

Ik heb gisteren de 1ste aflevering van IT Welcome to Derry gezien. Echt vet! Het is een prequel op de vorige IT films.  Alien Earth is ook cool.

Tandenborstel
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 4, 2025

Haii! Dit is een beetje mijn lijstje en waarom >:D

1. Murder drones (AAAAAAAA robotten die elkaar vermoorden! VETT! 😁)
  2. The amazing digital circus (Een online wereld waar mensen gevangen zitten! VETT!😅)
  3. Wednesday (een gothic kind dat cool is! VETT😛)
  4. Harry Potter (ik twijfel of het een film of serie is. Ik zou het een film serie noemen want voor de latere delen moet je wel die ervoor hebben gezien om het te snappen :3)
  5. Back to the future (ook een filmserie 😅)
  6. Hunger games (Ook een film serie?? 😅)
  7.  THE LAST AIRBENDER (MEGAA ToF!😀)

Dit is zo een beetje mijn lijstje :3 ik wil meer dingen kijken, maar ik heb geen Netflix. Ik moet de ouderwetse manier DvD gebruiken 😅😌

liefs

-tandenborstel

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 5, 2025

Mijn favoriete serie ooit is Amphibia (animatieserie), maar op het moment is het waarschijnlijk The Amazing Digital Circus (ook animatie). Wat live-action betreft, ik ben ook superfan van Flikken Maastricht net zoals ​@NightShadow en van detectives in het algemeen.

Ik ben dol op FRIENDS!!!! Ben bij s4