Skip to main content
Vraag

Wat is iets dat je altijd wilde leren, maar nog nooit hebt geprobeerd?

• October 24, 2025
  • 5 reacties
  • 60 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Joehoeee ben ik weer! Is er iets waar je altijd nieuwsgierig naar bent geweest of iets wat je al heel lang wilt leren, maar je hebt er nooit echt de tijd voor genomen? Misschien iets creatiefs zoals schilderen, of iets sportiefs zoals skateboarden? Of wellicht een andere taal of instrument uitproberen?

xx liefs Wolf 🐺

5 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 24, 2025

Hey! Leuke vraag! Ik ben al gek op knutselen en ben redelijk handig ☺️. Ik zou een paar dingen wel (beter) willen kunnen. 

- zelf kleren aanpassen, verstellen (mee bezig) 

- vertrouwenspersoon zijn (nog veel te jong)

- allerlei textiel werkvormen nog beter kunnen (breien etc) lijkt me handig (mee bezig!)

-een electrische fiets en/of scooter  later zelf kunnen repareren en onderhouden 

- nog verder verdiepen in EHBO. Heb al een badge maar ik zou de hele opleiding willen doen. Nog even geduld (te jong) 

Dit schiet mij nu te binnen 😊

Liefs, Tover xxx 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 24, 2025

Ik zou graag leren skiën en ook parachutespringen.  

• October 28, 2025

@Wolf  ik zou graag zoveel mogelijk talen willen spreken en  kunnen lezen, en eventueel kunnen schrijven 

smokey
Forum|alt.badge.img+7
  • Vaak actief
  • November 1, 2025

onnodige quote verwijderd 

hoi,

Ik zou graag gebarentaal willen leren en net als ​@Tover01 verder in de EHBO, (toevallig heb ik bijna de badge🤣) dat lijkt mij beide handig, zowiso lijkt mij het lastig dat er weinig mensen zijn die gebarentaal kunnen voor de mensen die doof zijn/niet praten/alleen gebarentaal gebruiken. Dus daarom de gebarentaal.

gr Smokey

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 1, 2025

Nieuwe talen leren lijkt mij zo leuk maar ik heb er niet heel veel tijd voor helaas 🙁