wat is het stoerste wat jullie ooit hebben gedaan en hoe ver gaat jullie lef

  • 19 September 2018
  • 3 reacties
  • 193 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey wat is het stoerste wat jullie ooit hebben gedaan en waar zit jullie lef

het stoerste wat ik denk ik heb gedaan is samen een keer met vriendinnen gezwommen in het kanaal terwijl het onweer behoorlijk te keer ging en de bliksem behoorlijk te zien was.

een keer eieren tegen de leraar zijn auto gegooid waar ik een hekel aan had wel twee weken geschorst

en toen ik nog op de bassischool zat ging wel eens gewoon in een bikini de hele dag naar school als het warm weer was wat totaal natuurlijk niemand anders aan had

3 reacties

het stoerste, idk wanneer is iets stoer...
het gevaarlijkste(als je het ook zo mag zeggen) is dan iets met de politie, in de ardennen(belgie) staat een verlaten ziekenhuis, daar was ik heen met een vriend in de nacht, en t was heel groot. toen we uit een raam kijken gingen er 3 politie mannen naar binnen, gelukkig was het zo groot dat wij niet werden gevonden en 3 uur later weg konden gaan
Reputatie 2
Badge +9
Ja stoer..

Wij hebben iets gedaan waarvan we eerst dachten dat het stoer was maar het liep nogal erg uit de hand. Dus het is meer ontzettend dom dan stoer..

4 jaar geleden toen we in de 3e zaten van het vmbo. Ging ik samen met 2 vrienden beetje rondfietsen in een tussen uur. We kwamen toen langs een Maria dakkapel (zo'n huisje waar een Maria beeld staat en waar je kaarsjes en iets in een boek kan schrijven). Wij stopten toen daar en hebben toen een bladzijde uit dat boek gescheurd en dat in de fik gezet. Iets van 5 blaadjes (lege) zijn verbrand. Toen zijn we weer naar school gegaan en die donderdag wou de we terug gaan met nog 2 andere vrienden dus in totaal gingen we met ze 5en naar dat kapelletje. Laat ik ze even vriend 1,2,3,4 noemen. Ik en vriend 1 gingen naar binnen om serieus een kaarsje aan te steken. Vriend 2 kwam ook naar binnen en begon dat boek door te bladeren. Vriend 3 en 4 bleven buiten staan. Toen scheurde ik een random blaadje uit dat boek en hield dat boven de kaarsen. Blaadje ging natuurlijk branden. En vriend 1 pakte die aansteker en hield de aansteker bij het boek.

Toen we dat net deden hoorde we een man en vrouw schreeuwen vanuit de boerderij zeg maar 100 meter van ons vandaan. Dus wij schrokken en vriend 2 gooide dat boek weg naar de kant waar de kaarsjes stonden. Dus die kaarsjes vielen om en sommige vielen op de stoel en weer andere op het kleedje die er lag. Maar wij dachten daar niet aan wij pakte onze fietsen en fietste hard weg. Toen we achterom keken zagen we dat er dikke brand was in het huisje. Omdat er maar 1 weg uit die wijk was verstopten we ons in het maisveld. En we zagen dat het huisje helemaal in de fik stond. En volgens mij was de hele buurt daarna toe gegaan iedereen rende er met emmer met water er naar toe om het te blussen wat natuurlijk niet hielp.

En nog geen 10 min later reden er allemaal auto's van die boeren rond en mensen op de motor en de fiets. En we zagen dat er 3 auto's bij de uitweg stonden. En er was een boer die stopte voor ons op de weg. En wij dachten shit wij zijn erbij en die man belde iemand op en die vroeg heb je die rotkinderen al gevonden? Hij zei bel maar de politie op ofzo. Weer 10 min later (ongeveer) kwam er een brandweer en 8 politie auto's en 1 politie busje. Om het kort te houden we wisten weg te komen door een vijvertje. Uiteindelijk kwam je uit op een andere weg en dan moet je 15 min een stuk rechtdoor fietsten en dan kwam je uit op de normale hoofdweg. We fietste dus zo hard als we konden en toen kwamen er 2 politie auto's op ons af en achter ons kwamen er ook 2 politie auto's en dat busje.

We werden gearresteerd een paar agenten hadden gewoon een getrokken wapen op ons gericht. We moesten op onze buik liggen op de grond en met de handen op onze hoofd. En we reden terug naar het kapelletje (wat er nog van over was) en alles was zwart het dakje was ingestort. We moesten toen zeggen wat er was gebeurd en we zeiden dus dat vriend 2 uitgleed en het boek toen per ongeluk op de kaarsen had gegooid en dat we toen in shock waren en zijn gevlucht. Maar nakbal vriend 3 zei nee ze wou de het boek in de fik zetten en toen hoorde ze mensen schreeuwen en toen heeft hij het boek in de kaarsen gegooid. En nakbal vriend 4 zei en wij hebben niks gedaan vriend 1,2 en Mr.S hebben alles gedaan. Dus werden wij met ze drieën meegenomen naar het bureau. En uiteindelijk moesten we naar Halt en dom verslagje maken goed maken met die mensen. Door bloemetje te geven.

Nou ja wat wij stoer vonden was bladzijdes in de fik zetten, wat uiterst dom was de rest.

Dus meer het domste wat ik ooit heb gedaan dan het stoerste

Gr: Mr.S
Ik vind het persoonlijk niet zo stoer om te gaan zwemmen met onweer. Dat is oprecht levensgevaarlijk. Dus het is eerder het domste wat je kan doen. Zelfs douchen is gevaarlijk met onweer.

Net als eieren tegen de auto van een leraar gooien. Als je een probleem met een leraar hebt, los dat dan gewoon op door met diegene het gesprek aan te gaan ipv dat je het op zo'n kinderachtige manier oplost. Ik had het juist stoer van je gevonden als je het met hem/haar gewoon had willen oplossen.

Reageer