Skip to main content
Vraag

wat hebben jullie gedaan met oud en nieuw

• January 2, 2026
  • 8 reacties
  • 106 Bekeken

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5

Ik heb het verder met m’n fam gevierd, en wat vuurwerk afgestoken en ben toen naar m’n vriendin gegaan. En heb daar nog leuk met haar tv gekeken en daar gaan slapen. Maar wat hebben jullie eigenlijk allemaal gedaan?

8 reacties

• January 3, 2026

Mijn broers gingen vuurwerk afsteken. Zelf keek enkel mee.

We hebben ook gegeten met wat familieleden.

Gelukkig nieuwjaar nog, btw :D

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 3, 2026

Op de spoedeisende hulp gezeten 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • January 4, 2026

Hey, ik was thuis met moeder en zus met haar vriend en nog een oom en tante en neef en nichtjes. Veel oliebollen en snacks xD. En na 00:00  ben ik naar mn vriendin en haar familie gegaan en daarna met wat besties bij Scouting gaan kijken, waar de oudere leden carbidschieten deden, wel vet eerlijk gezegd 😊 zelf had ik eig geen vuurwerk. Wel fakkels. 03:30 weer thuis. Het was een leuke nacht! 

Liefs Tover xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 4, 2026

Hey! Oliebollen gegeten, daarna een puzzel met Top2000! Verder gewoon gehangen op het forum. 's Middags moest mn moeder een echo😨 en ben ik buiten geweest. Ik ben vroeg naar bed gegaan met oordopjes in tegen de herrie van vuurwerk en sliep meteen in. Om 22.30 wekte mn moeder mij omdat we spelletjes gingen spelen (UNO) met borrelhapjes, top2000 en de gordijnen open voor vuurwerk. Heel gezellig (en lekker🤭) toen daarna toen het geknal begon tot 1.00 op de hoogste verdieping vuurwerk gekeken en iedereen gelukkig Nieuwjaar gewenst. (Op mn tellie en irl🎆🎇)

Liefs Yusa 😘 

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 4, 2026

Hoi,

Uren bijna flauwgevallen.😭😭

Maar ik heb wel oliebollen gegeten en met zusje en mijn neefjes en nichtjes nieuwjaar gevierd.

Groetjes,

ghast

Monkeyboy08
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • January 7, 2026

Hoi,

Ik ben misschien een beetje laat, maar ik heb oud & nieuw thuis gevierd met mijn ouders.

We hadden (kerst)ganzenbord gespeeld, en nog wat TV gekeken. Lekker oliebollen & appelflappen gegeten, en na 00.00 hadden we nog wat vuurwerk afgestoken (voor de laatste keer helaas..). Rond 01.15 ben ik weer gaan slapen.

Groetjes, Monkeyboy08

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 7, 2026

Met oma en opa bij ons thuis. Paps had wachtdienst dus die kon er niet bij zijn.  We hebben gourmet gedaan en gezongen en muziek gespeeld en dan de conference met Peter Pannekoek gekeken.  Dan meteen naar de paarden omdat die helemaal in paniek geraken van dat achterlijke geknal - de ezeltjes die daar ook bij staan en grotere oren hebben en de knallen dus beter kunnen horen trekken er zich dan weer helemaal niets van aan.  We hadden paarden van vrienden te logeren dus het was een heel gedoe, zeker toen ook de honden nog eens een keertje van de stress begonnen te janken.  
Toen alles en iedereen weer rustig was nog iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst en met vriendje naar bed - braaf slapen want het was veel te laat voor enig gefrunnik.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 8, 2026

Hoi, onze eco boerderij ligt gelukkig een eind van alles af dus in alle rust een gezellige avond met wederzijdse families van vriendin en mij (onze ouders zijn al jaren bevriend). Tegen 23:00 naar een groot veld in de omgeving waar iedereen naartoe komt en daar wel lekker carbidschieten gedaan, zijn meisje en ik overdag ook geweest, en gezelligheid ( ligt op verantwoorde afstand van alle stallen en dieren). Tegen half 6 naar huis en twee uur slapen. Toen ook wel weer de dingen doen die moesten. Dus vriendin lekker laten slapen en zelf werken op het erf met mijn  mem want we wilden ons vader lekker eens laten uitslapen. In het middaguur heel uitgebreid lunchen en daarna werd het een heerlijke luie dag 😊 en gezellig met mijn lief 🥰😉 

Groetjes liefs Tartan X