Skip to main content

wat doen jullie met vrienden...

• March 10, 2026
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Eter
Forum|alt.badge.img+2

Wat voor leuke dingen doen jullie met vrienden🙃

Ik wil ook leuke dingen doen met vrienden maar weet niet per se wat. (Ik wil graag dingen zoals naar de stad gaan ofzo doen....)

Dus wat doen jullie🫨.

3 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@Eter ,

Ik ga meestal met vrienden shoppen, spelletjes doen,  samen wandelen/ fietsen, ergens buiten afspreken🙃 hebben je vrienden misschien zelf een idee wat ze leuk vinden om te doen/ willen proberen? Hoop dat je hier iets een hebt ! 😊

Liefs💜

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 11, 2026

Hi! 🙃

Ik ben vaak buiten met bff L. We zijn zelden binnen, ben nog maar 2 keer echt een langere tijd binnen geweest. 

Avonturiers, dat zijn we😅 vaak voeren we eenden, gaan we lekker op een bankje zitten kletsen of met onze hoge regenlaarzen in de sloot staan. Ook wandelen we stukjes, met onze ogen goed open voor statiegeld blikjes. We hebben al meer dan €4 gevonden, dus doen we goed. 

Nou, ga binnenkort ook met L veilig een vuurtje maken (ga het minimaal houden want mag vgm eig niet😶) en ja doe ook buiten dingen met zakmes. 

Naar de stad ga ik niet, sorry kan je dus niet heel goed helpen. 

Liefs ♥︎

Blauwe Banaan
Forum|alt.badge.img+1

Heyy Eter!

Een tijdje geleden ben ik voor het eerst met m'n  vrienden naar buiten geweest en dat hebben we nu meerdere keren gedaan en dan fietsen we gewoon wat rond of halen we wat lekkers in de winkel🍩, mij maakt t niet zo veel uit wat we doen omdat als ik met hen ben het altijd gezellig is😃

Zwemmen lijkt me ook wel leuk met m'n vrienden, en zoals Boterbloempjee al heel slim zei, weten je vrienden vast wel iets leuks om te doen👍

Veel plezier nog!