Wat doen jullie met dit warme weer?

  • 11 June 2023
  • 43 reacties
  • 602 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Jullie zullen het vast al gemerkt hebben. De zomer is weer begonnen en ook vandaag was het lekker warm. Nou ben ik wel benieuwd wat voor type zijn jullie in de zomer? Meer een binnen mens en de hele dag niks doen om het niet warm te krijgen. Of ben je liever buiten bv in de tuin of buiten aan het zwemmen. Laat het weten!


43 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Gefeliciteerd @Jippiieeee ! Ik heb een bericht geplaatst een uur geleden, maar die zit nog steeds in de check...  :(

Liefs x Banaantje

Reputatie 7
Badge +4

oww @Banaantjeeee mnu hoor

Reputatie 7
Badge +4

Het is zo heet! Ik zit momenteel thuis met alle gordijnen dicht, maar dat helpt niet echt. Ik heb echt zin in om in de koelkast te kruipen hahah. Ik ga zo een ijsje eten;)

Liefs x Banaantje <3

Trouwens @Jippiieeee ! Van harte gefeliciteerddd! :)

🥳

 

@Banaantjeeee dankjee

 

Reputatie 7
Badge +17

@Jippiieeee Van harte gefeliciteerd!

@MickeyMouse 

 oei, das geen temperatuur om bij te slapen. Klinkt meer als 'slow cooking’, dan ben je morgenochtend 'gegaard’ haha

Ja, het was niet te doen. Ik heb de tip van @benebird opgevolgd en ben maar op de bank in de woonkamer gaan liggen. Vanavond waarschijnlijk weer want het is nu nog f*cking 34°C op m’n kamer. 😂

 

oh gezellig, geniet er van, lekker koude cola met ijsblokjes of zitten jullie aan het bier (ik heb dat nog nooit echt gedronken, want ik had eens een slokje geproefd en ik vond het niet lekker)

 

Dat je ‘s avonds lang buiten kunt zitten vind ik het fijnst van dit weer.

M’n broer zat aan het bier (ik drink zelf niet vaak alcohol maar heb er ook wel 1tje gehad😄). Ik bitter lemon met heel veel ijsblokjes 😋

@Banaantjeeee 

Ik ga zo een ijsje eten;)

Nice. Wij hebben de vriezer vol met perenijsjes nu

 

 

 

Reputatie 1
Badge

Gewoon lekker zwemmen, soms beetje romantisch doen op het strand met mijn femboy vriend door in het zand te liggen en te kussen (Nee, we zijn niet bf en gf, kom op)

Reputatie 7
Badge +14

 Hoi @tim16,

 

..het was niet te doen. Ik …... ben maar op de bank in de woonkamer gaan liggen. Vanavond waarschijnlijk weer want het is nu nog f*cking 34°C op m’n kamer. 😂

als het huis eenmaal opgewarmd is (stenen/beton) en je hebt nog zo'n dag dan wordt het alleen maar erger. Hier buiten is het ook wat warmer als gisteren,  in de slaapkamer alles onder controle en ook geen 'last’ van Lev, nou ja, van de warmte van Lev bedoel ik, want hij slaapt thuis...nou ja, hij slaapt niet, want hij belt mij steeds....🙃

 

Dat je ‘s avonds lang buiten kunt zitten vind ik het fijnst van dit weer.

ja, daarom vind ik vakantie in Frankrijk ook altijd zo fijn, lekkere zwoele avonden, niet te warm en niet te koud en je hoeft niet na te denken over welke kleren je aan moet doen. Korte broek en een shirtje kan altijd. En het is ook goed weer om die jongens die je anders nooit buiten ziet de straat op te krijgen, omdat het binnen (in hun gameroom)  niet te harden is met die warmte en jongens zijn sws al leuk en met minder kleren nog leuker. Ik word er wel vrolijk van om jongens te zien in korte broek en t-shirt of met ontbloot bovenlijf …

 

M’n broer zat aan het bier (ik drink zelf niet vaak alcohol maar heb er ook wel 1tje gehad😄). Ik bitter lemon met heel veel ijsblokjes 😋

ik ben echt fan van Gini, das ook bitter lemon (maar dat wist je vast wel, want appie verkoopt die ook) en helpt goed tegen de dorst, maar een ijskoude coke (coca cola) met ijs is ook zóó lekker….

 

@MickeyMouseNice, ik heb m’n vriendje nog niet zover dat hij m’n was gaat ophangen 😂

o, hahaha, maar ik had pas geleden 2 t-shirts voor hem gestreken. Ik kan dat nog niet supergoed, maar sws wel beter dan Lev, dus daarom mocht hij mijn was (en ook een paar shirts, sokken en onderbroeken van hemzelf) ophangen, dus we staan weer gelijk qua klusjes doen voor elkaar

 

@Banaantjeeee

Ik ga zo een ijsje eten;)

laat me raden @Banaantjeeee ….je gaat een bananenijsje eten of niet?

 

Nice. Wij hebben de vriezer vol met perenijsjes nu

wow, ik kom eraan,

 

want die bij ons zijn bijna op, ik koop die van de Lidl en jij bij appie of wat? Welke zijn                                                  de lekkerste?

 

Verder vandaag nog even gezwommen in de zee, maar het was afgaand/laag water toen ik uit school kwam, dus dan moet je altijd extra uitkijken èn verder lopen naar het water ….was wel even lekker verfrissend

 

Huh, is het al zo laat….ik werd steeds gevideobeld door Lev en volgens mij ben ik ook een paar keer in slaap gevallen, maar werd ik net weer wakker van het getetter van Lev in mijn oor…..nou ja, dit nog posten en dan maar ff (verder) slapen…..

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

@MickeyMouse tuurlijk had ik mijn billen goed ingesmeerd. Schijnt namelijk dat delen van het lichaam die normaal gesproken nooit in de zon komen gevoeliger zijn dan de delen die wel vaak in de zon zijn. Volgende keer ga ik wel weer naar het naaktstrand zodat alles lekker bruin kan worden ;)

Reputatie 7
Badge +17

want die bij ons zijn bijna op, ik koop die van de Lidl en jij bij appie of wat? Welke zijn                                                  de lekkerste?

@MickeyMouse Appie huismerk is ok maar ik vind Festini toch de lekkerste.

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @petergrifgin67,

 

@MickeyMouse tuurlijk had ik mijn billen goed ingesmeerd. Schijnt namelijk dat delen van het lichaam die normaal gesproken nooit in de zon komen gevoeliger zijn dan de delen die wel vaak in de zon zijn.

 

ja, beter goed smeren, want als je die verbrandt moet je op de blaren zitten…..en dat voelt niet fijn. Ik verbrand nooit zo snel, misschien omdat ik al een kleurtje heb, maar het is ook weer niet dat ik helemaal niet kan verbranden

Volgende keer ga ik wel weer naar het naaktstrand zodat alles lekker bruin kan worden ;)

ik ga liever ook gwn bloot in de zon in de tuin of naaktstrand. Ik hou niet van die kleurverschillen als je dan je onderbroek uitdoet…...mijn vriendje Lev durft nu ook mee naar het naaktstrand, nadat we de afgelopen weken bij ons in de tuin hebben ‘geoefend’…..daarvoor is dit weer wel prima.

Hij heeft wel gezegd dat ie niet mee gaat doen als we gaan voetballen hahaha. Hij wil alleen bloot in de zon liggen, de rest vind ie nog een beetje te spannend, maar dan mag ie wel zijn sportbroekje aan van mij natuurlijk. Hij moet uiteindelijk doen wat is zelf prettig vindt.

Hij is gewoon wit (van vel), zeg maar, dus ik kon mijn lachen niet houden toen hij weken geleden in de zon had gelegen in zijn boxer en die dan ‘avonds uittrok toen we gingen douchen….van die witte billetjes…..dus ik heb 'm overgehaald, maar iedereen moet natuurlijk zelf weten of ie naakt wil zonnen. Lev is ondertussen al helemaal een beetje verkleurd.

Als het eenmaal gewend ben, wil je niet anders en denk je er ook helemaal niet meer over na dat je bloot bent.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16,

 

hmmm, lekker …. perenijsjes 😋

 

ik ga die van de appie ook eens kopen om te proeven. Ik zie wel dat ze het dubbele kosten van die van de Lidl….en vorig jaar waren ze maar 1.19 voor 12 ijsjes en nu dus 1,99 en Festini 3,99…, maar misschien zijn ze wel superlekker……..

 

Ik had net eentje gegeten want het is hier buiten nog 23,5 graden Celsius hier. Eind van de middag/begin van de avond heeft het hier geregend…..nou ja, je kon tussen de druppels doorlopen 😁

Het stelde dus niks voor, wel een beetje broeierig vandaag en je raadt nooit wat ik vanmiddag gedaan heb….. ik ga het zo wel sturen, eerst ff een tosti maken voor Lev en mij en Liamski….

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi!

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

 

Groetjes

Yasmin, de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Yasmientje,

 

komt goed, thnx voor het te zeggen.

 

Ik ben tegelijk ook met vrienden aan het kletsen via social media en hier gelden natuurlijk andere regels...sorry 😁

dit glipte er ff tussendoor 🙃

 

Ik ga hier zo wel even posten wat ik vandaag heb gedaan met het warme weer.

Dat is wel okè, toch….?

 

Fijne avond nog en slaap lekker voor strakjes 🙂

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +4

Haha mijn broertje zwemt in een opblaas badje in de tuin dus ga ik soms ook maar even met mijn voeten in het koude water en ijs eten! 

Reputatie 7
Badge +7

Zonder shirt op bed liggen met de ventilator aan

Reputatie 7
Badge +8

In dit warme weer ga ik soms naar een zwem beekje in de beurt met familie of vrienden. Ook zit in nu heel vaak bij de ijs winkel ijsjes naar binnen te proppen. Maar vooral zit ik thuis te niksen met een ventilator voor mijn neus 😅

Reputatie 7
Badge +14

Hoi allemaal,

 

nog even een update over wat ik het afgelopen weekend heb gedaan met het warme weer.

Vorige week was ik dus al wezen waterskiën met mijn nieuwe Belgische vriend, die ik toen voor het eerst zag en ik voorspelde al dat ik vast nog eens met hem ging afspreken.

Vrijdag had ie mij gebeld en zaterdag ben ik met hem, ik noem hem maar even Liam en soms ook Liamski, omdat ik hem ken van het waterskiën.

Gisteren hebben we ge-wakeboard. Das ook echt vet om te doen. Ik kan het nog niet zo goed als dat ik waterski, maar lekker van links naar rechts, hier en daar een sprongetje en een 360 lukt wel, net als een simpele salto.

Liamski en ik hebben ongeveer hetzelfde niveau denk ik, dus das wel leuk. Zijn jongere broertje (ik noem hem maar even) Kenji is wel ff wat beter, dus daar kunnen we nog wat van leren.

Om jullie een idee te geven hoe wakebarden werkt een paar yt filmpjes met uitleg en gewoon wat leuke beelden van jongens die het echt heel goed kunnen.

Wij  hebben achter de boot ge-wakeboard, maar er zijn in Nederland en ook in andere landen best veel kabelbanen waar je achter kan wakeboarden, dus je hoeft zelf geen boot te hebben. Misschien een ideetje voor de zomervakantie om je vader en moeder eens over te halen…..

Instructie video om te starten:

https://www.youtube.com/watch?v=RVrGHFGuqik

4 Easy Tips To Wakeboard | Lesson 1

en zijn ook vervolgvideo's en ook met uitleg over als je wakeboard op een kabelbaan

 

Gewoon leuke beelden:

https://www.youtube.com/watch?v=sJG3karm9a0

GROMFEST - THE BEST KID WAKEBOARDERS IN THE WORLD

 

k weet wel wat ik de komende tijd vaker ga doen..

 

Enjoy.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

als warm ga ik naar china meer 30 graden

buiten spelen andere land

Reageer