Skip to main content
Vraag

Wat doen jullie in je vrije tijd 🙃

• December 10, 2025
  • 8 reacties
  • 95 Bekeken

Eter
Forum|alt.badge.img+2

De titel zegt het al, wat doen jullie in je vrije tijd : )

8 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 10, 2025

Hoi,

Op het forum, badmintonnen of Spotify aan.

Groetjes,

ghast

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 11, 2025

Hey, ik doe scouting, judo-jiu jitsu, hardlopen, voetbal, wandelen, knutselen.  Af en toe shoppen met mijn vriendin. Samen met haar ook wandelen en fietsen. En we bedenken wel eens gekke typetjes waar we dan kleding bij bedenken of veranderen. Allerlei melige maar leuke dingen. En we vinden allebei foto's maken leuk. Van elkaar met landschap erachter etc. 

Liefs, Tover xxx

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 11, 2025

Gamen, Youtube kijken, lezen, hardlopen, sportschool af en toe (moet weer die sixpack krijgen haha)

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 11, 2025

Hai! Na school kijk ik vooral veel Youtube, maak ik soms wat muziek(op de computer), en soms kijk ik nieuwe afleveringen van mijn favoriete indie-animatieseries. In het weekend spreek ik verder veel met vrienden af, en ga ik soms alleen of samen met vrienden naar musea. Dat is het zo een beetje!

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • December 11, 2025

Hangen met mijn telefoon op het forum (in bed  😅) Buiten rondhangen, met mijn bff afspreken, netflixen, op mijn kamer met mijn mini basketbal. 

Liefs Yusa 😘😘

Eter
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 16, 2025

Leuke dingen doen jullie😆

Forum|alt.badge.img

ik game (net iets te veel vind ik), fiet, klim of heb scouting

ik probeer veel minder socail media te kijken ik merk namelijk zelf hoe slecht ik me er door ga voelen dan komt het vooral omdat ik het niet meer weg kan legen en dan niet meer aan school kom dan worden mijn ouders weer minder blij en voel ik me weer slecht 

groetjes badkuip

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 17, 2025

hii

netflix kijken doe ik nu heeeeel veel en ik hou van inkleuren, lezen, hardlopen en dansennn 

leuke vraag 😊

groetjess vie