wat doen jullie als je je verveelt?


  • Anonymous
  • 0 reacties

titel zegt het al


16 reacties

Heey,

Wat ik doe wanneer ik me verveel hangt vooral af van in welke stemming ik ben en hoeveel energie ik heb. Eigenlijk heb ik in theorie altijd wel wat te doen, dus zou ik me niet hoeven vervelen, maar het lukt niet altijd om het ook te doen.

Meestal als ik me verveel pak ik toch wel mijn telefoon erbij om te appen, muziek te kijken, filmpje te kijken of hier op het forum rondhangen.

Soms ga ik ook slapen, als ik moe ben of om de tijd sneller door te komen. En soms probeer ik om juist niet in een hangbui te komen door naar buiten te gaan, fietsen/skeeleren/rondje lopen/ hond uitlaten. In ieder geval probeer ik vaak wel iets te doen, ook als ik me verveel.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +19

Meestal ga ik vrienden en/of vriendinnen bellen. Ik hou echt van praten namelijk hahah.. of ik ga op het forum.

@Simply Me wel slim dat je jezelf actief wil houden. maar sounds like a good way to fill time to me!

@jaivy leuukk. ik hou zelf ook best wel van praten dusja, same hahaha

Heyy

 

Als ik me verveel zijn er wel wat dingen die ik kan doen. Ik hou erg van wandelen door de natuur dus dat is iets wat ik vaak doe, vaak neem ik dan ook mijn camera mee om foto’s te maken. Als het niet echt mooi weer is blijf ik binnen en luister ik vaak muziek of ik ga schrijven/lezen. Ook hang ik echt (te) veel op het forum rond😅

 

Wat doe jij eigenlijk als je je verveeld🙂

 

Groetjes van mij!
 

@NaamNietBekend  oooh natuurfoto’s maken is zo leeeuk!! maar dat zijn wel leuke dingen die je doet.

ik game vooral, of bellen of appen met vrienden.

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Eland11,

Als ik me verveel ga ik vaak met mijn vriendinnen appen. Ze reageren niet altijd meteen dus daar komen dan hele mooie gesprekken met mezelf uit. Soms heb ik echt helemaal nergens zin in, dus dan dweil ik een beetje rond door het huis. 

Soms ga ik buiten een rondje lopen, of lezen. Ik hou heel erg van lezen. En ik ga aan mijn huiswerk, dat kan eigenlijk altijd wel, want het is echt een oneindige stroom. Of ik pingel wat op mijn gitaar, daar moet ik eigenlijk iedere dag op oefenen, dus als ik me verveel is dat het ideale moment. 

En natuurlijk hang ook ik vaak op het forum rond. Misschien wel iets te vaak.

 

Groetjes,

Paardebloem

hoiiii @Paardebloem83 

 

dat klinkt ook wel leuk ja, en met de gesprekken met jezelf ben je niet de enige hoor. k doe da zelf ook altijd:smile:.  kan je al een beetje gitaar spelen?

 

 

Reputatie 3
Badge +1

@eland11 als je n x niks te doen heb ga dan een (lekkere)vragenlijst maken voor op het forum

Reputatie 6
Badge +7

Hoi @eland11,

Grappig dat jij dat ook doet. Ik kom altijd op hele interessante dingen uit, bijvoorbeeld dat ik geen wiskunde had op vrijdag.

Ik kan redelijk gitaar spelen inmiddels. Ik ben er een jaar geleden mee begonnen. Beetje tokkelen, wat akkoorden, en noten lezen natuurlijk. Ik zing trouwens ook, mijn gitaarleraar geeft me daar af en toe een bonuslesje in. Je leert er beter gitaar door spelen en ik vind het ook wel leuk.

 

Groetjes,
Paardebloem

Reputatie 7
Badge +7

Hai!

als het mooi weer is ga ik lekker naar buiten, met de hond wandelen of skaten ofzo. soms afspreken maar ik ben niet echt een heel sociaal persoon, dus daar heb ik meestal niet zo’n zin in. Ik hou ook erg van tekenen, digitaal maar ook gewoon op papier. Ik ben ook door een epoxy giet “fase” gegaan, dat is ook erg leuk om te doen, wel een beetje prijzig allemaal. Schilderen is ook leuk, gewoon n beetje creatief bezig zijn (maar daar moet je wel van houden natuurlijk). Je kan een planning maken voor bijvoorbeeld school, of opschrijven hoe je dag was. Je kan je ouders helpen met wat klusjes. Je kan ook lekker gaan lezen, of een spelletje spelen. Of je kan vragenlijsten invullen op het forum!

groetjes,

Amie

@chocolatelover sorry voor de late reactie. ik heb dat 1 keer gedaan ofzo maar of ze zijn te lang of ze gaan over seks dusja haha

@Paardebloem83 sorry voor de late reactie. ja ik kom altijd op willekeurige dingen uit of ik zeg gewoon dingen die nergens op slaan. wat aardig dat je leraar ook bonus lessen met zingen geeft. dit zorgt inderdaad dat je ook beter gitaar kan spelen en een beetje meer ritme gevoel krijgt.

@kwakend1tje sorry voor de late reactie.    ja buiten zijn is ook gewoon leuk haha. ik ben zelf ook nie heel sociaal maar afspreken vindt ik wel leuk. wat vindt je leuk om te tekenen? epoxy gieten heb ik ook ooit gedaan ja maar is inderdaad vrij prijzig. meestal als ik me verveel ga ik gamen haha

Ik zal gaan tekenen. Dan ben je creatief bezig.

 

@AlapaZwem ja soms doe ik dat wel alleen ik kan het niet zo goed

Reageer