Skip to main content

Wat doen jullie als het regent?

• October 11, 2026
  • 2 reacties
  • 10 Bekeken

Seashell
Forum|alt.badge.img+7

De zonnige dagen worden al weer minder en het gaat weer meer regenen. Nu vraag ik mij af wat doen jullie het liefst als het geen lekker weer is om buiten te spelen? Vandaag had ik echt een fijn cozy dagje. Ik liep de hele dag met een plaid om me heen lekker warm en zacht en kon lekker bouwen met de LEGO🤩. Later nog even samen met het gezin Formule 1 gekeken (Go Max! 🇳🇱) en echt een super leuke dag gehad🥰. En het is bijna herfstvakantie dus ik verheug me op meer van dit soort dagen. Wat doen jullie het liefste als het geen weer is om naar buiten te gaan?

Seashell 😘

2 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 11, 2026

Hey! Leuk hoor met Lego! Houd ik ook wel van. Ik heb toch nog wel even buiten hardgelopen 😊 maar binnen thuis lekker geknutseld en mn Pinterest bijgewerkt. En broodjes gemaakt met salade en kipblokjes en honing voor mam en mn vriendin. En ze vonden het lekker xD. En lekker gerelaxt en daarna met meisje naar haar huis gefietst en toen was het best nog zonnig, ik was as usual in de korte broek haha. 

Liefs, Tover xxxx

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 11, 2026

Thuis met mijn ouders bordspellen spelen, bijvoorbeeld monopoly, levensweg, risk, maar ook ouderwetse spellen zoals bijvoorbeeld mens erger je niet, ganzenbord, pim pam pet. En samen grote legpuzzels van minimaal 1500 stukjes maken.

Mams werkt in een kringloopwinkel en mag ingeleverde bordspellen en puzzels meenemen om thuis te kijken of het compleet is.

Maar shoppen, kijken in kringlopen en 2de kans winkeltjes, vooral op het gebied van mode mag ik ook graag doen.

Al mijn korte rokjes komen van 2de kans winkeltjes en 2de kans boetiekjes.

Nieuwe merk rokjes met het label er nog aan, dikwijls ook nog in de ongeopende fabrieksverpakking, voor rond de 5 euro.

En gelijk zoeken naar oude Barbie poppen en Barbie garderobes.

Kocht laatst in een kringloop een partijtje oorbellen (creolen) 10 setjes voor 1 euro per setje.

De vrouw zei dat het double was, maar thuis bleek het om 14 en zelfs 18 karaat goud te zijn.

Zijn leuke vondsten.