Wat doe jij het liefste in je vrije tijd?

  • 27 November 2011
  • 61 reacties
  • 3318 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat doe jij het liefste in je vrije tijd?
Doe je bijvoorbeeld graag aan voetbal, tennissen of weet ik veel wat?
Plaats het hier en plaats ook waarom!
Groetjes!

PS: Mijn hobbys zijn Skateboarden en radiodj want het is echt leuk!

61 reacties

ik doe de sporten freestyle schaatsen een vechtsport daar naast nog oefeningen en zo
eey, schattig koekiemonstertje van me
je moet gaan freestyle schaatsen waarom om dat als je het eenmaal goed gaat kan je vet veel meiden krijgen
ik was eerst het pispaaltje maar nu ben ik 1 van die boys
lathaa x
freestyle schaatsen is echt vet.
x
Ik doe in mijn vrije tijd handbal.
Voor mij is het gewoon heel belangrijk dat ik een teamsport doe.
xxx
World of Warcraft spelen ik ben daar aan heel verslaafd ik wou dat blizzard het spel nooit hat uitgevonden 😞
drie uur in de week hiphop
drie uur in de week modern
twee uur in de week ballet,
shoppen,
chillen,

xx
ik doe aan scouting. ja ik ben een meisje. en ik vind het leuk.
ik schrijf ook gedichten.
ik maak verhalen.
ik knutsel dingen.
ik ben heel creatief.
ik zing en dans.
ik doe hondenuitlaten.
Anime kijken, manga lezen
judo, skaten, hardlopen,kaarten maken, lezen. en soms bakken (koekjes, taart, etc....)
Muziek luisteren, zingen (schaam me ervoor :S), hardlopen, en verhalen schrijven (schaam ik me ook voor :S)
Zelf turn ik, erg intensief.
Iedere dag loop ik hard, doe kracht- en lenigheidstraining.
Wat ik verder doe... lezen, muziek luisteren. En ik schrijf verhalen.
heeyy.
Ik dans en zing graagg :)
Ik hou ook van koken en lezen..... shoppen, muziek luisteren, chillen met vrienden :)

xxx<3
ik zit op dammen, ook erg leuk!
ik hou van street bmx,zelf (engelse)rap teksten maken,graffiti tekeningen maken,muziek luisteren,skateboarden.
Ik doe aan hockey in de MB1 2 x in de week trainen en 1x in de week wedstrijd.
Ik vind het leuk omdat het een team sport is en ik er goed in ben
Ook doei ik 2x in de week aan dansen omdat ik van muziek hou en lekker los gaan
In mijn vrije tijd , spring ik vaak op de trampoline , en zit ik achter de computer.;)
ik ben erg creatief dus tekenen, schilderen, kleien en zo maar ook verhalen en gedichten schrijven.
en toneel spelen, zingen, dansen.
en ik rij vaak paard en chillen met vriendinnen natuurlijk.

oja.. en verliefd zijn....:o
Ik doe drie keer in de week hockey, ik zit heel vaak op mijn iPad en ik lees & schrijf graag. 
Ik vind het leuk om te dansen, maar ik zitner niet op. 
xxx
Ik hou erg van lezen en ik ben nu mijn eigen verhaal aan het schrijven, daar ben ik ook vaak mee bezig en vaak spelen op de computer of mijn xbox
computeren maar ook goochelen en tekenen vind ik heel leuk:D
-Lezen,
-Slapen,
-Basketballen,
-Buiten wandelen, 
-Films/Series kijken, 
-Gedichtjes schrijven,
-Met vrienden afspreken,
-Natuurlijk mensen helpen,
& Anders m'n zus gaan lopen irriteren. (:
x
astronomie, 
fotografie, 
biologie
In mijn vrije tijd ga ik graag shoppen met vriendinnen, ben stiekem een beetje verslaafd aan nieuwe kleding. Ik koop ook regelmatig online.
En verder houd ik ervan om gezyellig met vrienden rond te hangen, films kijken en sporten (basketbal). Ik vind het altijd supergezellig als we op vrijdagavond training hebben en dan op zaterdag de wedstrijden. We zijn nog niet zo goed, maar we hebben ook veel nieuwe leden in het team. Dus ik hoop dat we snel beter worden, we hebben in ieder geval een leuke coach.
Met mijn broertje(2 jaar) spelen.. met vriende chille, voetballe met me beste vriendin(nen) en dansen of muziek luisteren en appen
Shoppen, veel shoppen. En ik houd ook van sporten en films kijken. Eigenlijk allemaal niet zo interessant, maar ik vermaak me er prima mee.
Maar ik denk toch wel dat shoppen mijn grootste hobby is, ik heb veel kleding,  schoenen en accessoires.

Reageer